Travelexpo Introducerà a Cultura è a Storia di Ankara

Travelexpo Introducerà a Cultura è a Storia di Ankara
Travelexpo Introducerà a Cultura è a Storia di Ankara

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu (ATO) di Ankara, Gürsel Baran, hà dichjaratu chì Ankara hà un putenziale impurtante in u campu di a cultura, a salute è u turismu di cungressu è hà dettu: "Ankara hè un tesoru oculatu. Avemu pruvatu à scopre stu tesoru per l'ultimi 5 anni da quandu avemu pigliatu u postu ", disse.

U presidente di l'ATO, Gürsel Baran, hà assistitu à a riunione di publicità è d'informazione tenuta prima di a "Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji (TRAVELEXPO Ankara)", chì si terrà per a 3a volta di questu annu, in u Cungressu ATO di u 6-5 di marzu.

In u so discorsu chì dà infurmazioni nantu à TRAVELEXPO Ankara, Baran hà dettu chì a Turchia hè in una geografia problematica è hà dettu chì a guerra trà a Russia è l'Ucraina puderia influenzà u turismu, l'alimentu, i settori di l'energia è l'esportazioni di servizii di Turchia. In riferimentu à i sviluppi in u turismu mundiale, Baran hà ricurdatu chì u settore turisticu hà righjuntu un voluminu globale di 2019 trilioni di dollari in 9,2, è hà dettu chì u settore, chì hè statu interrottu per via di a pandemia, hà cuminciatu à rinviviscia. Baran hà dichjaratu chì u scopu globale di u settore questu annu hè di 8,6 trilioni di dollari.

Dichjarà chì l'epidemie di Covid-19 hà disturbatu tutti i bilanci, ma u so effettu hè in diminuzione gradualmente, Baran hà ricurdatu i successi di Turchia in u campu di u turismu. Baran hà dettu: "In 2019, avemu ottinutu un ingressu turisticu di 34,5 miliardi di dollari. Avemu accoltu 51,7 milioni di turisti. Semu in un locu veramente bonu. Quist'annu, avemu u scopu di ghjunghje à 35 miliardi di dollari in entrate prima di l'epidemie. Pensu chì averemu successu ancu in questu ", disse.

Dichjarà chì a ghjente hà preferitu u turismu di u mare, di a sabbia è di u sole in u passatu, ma avà l'interessu hè direttu à a cultura è u turismu storicu, Baran hà nutatu chì e vacanze in campeghju è caravane venenu ancu in prima linea per via di a pandemia.

 " INSIEME LUTTEremu U TURISMU "

Fornendu infurmazioni nantu à u putenziale turisticu di Ankara, Baran hà dettu chì Ankara hà un postu speciale in u campu di u turismu. Baran hà spiegatu chì, cum'è a Càmera di Cummerciu di Ankara, travaglianu per sensibilizà u putenziale turisticu di a Capitale.

Enfatizendu chì Ankara hè un tesoru oculatu, Baran hà dettu: "Avemu pruvatu à scopre stu tesoru dapoi 5 anni, vale à dì da quandu avemu pigliatu u postu. Ankara hè una di e nostre cità più preziose in cultura, storia, arte, salute è termale. U turismu hè una lotta. Cumbatteremu sta lotta inseme. Facemu tuttu ciò chì ci vole, simu à a vostra dispusizione. Faremu i passi necessarii inseme ". disse.

ZONA FIERA AKYURT

Baran, nantu à una quistione in a riunione, hà sottolineatu chì Ankara duveria avè una fiera internaziunale è hà datu infurmazioni nantu à u Prughjettu di Fiera Internaziunale di Ankara è Centru di Cungressu-Akyurt Fairground. Dichjarà chì anu cuminciatu a custruzzione facendu l'offerta, ma u travagliu si fermò per 1,5 anni per via di alcuni prublemi, Baran hà dettu: "Attualmente, u livellu di custruzzione hè di circa 35 per centu. Ci era un prublema cù a cumpagnia di u cuntrattu, u prucessu di a tribunale cuntinueghja. A mo guess hè chì stu prublema serà risolta in uni pochi di mesi, stu travagliu serà finitu à a fine di l'annu dopu è Ankara averà una fiera internaziunale. U nostru presidente seguita attentamente u prublema ", disse.

UCRAINA ANNULLA A PARTICIPAZIONE

U Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di Ankara, Ali Ayvazoğlu, hà dettu chì a capitale duveria accoglie parechje fiere è deve esse a prima cità chì vene in mente quandu u turismu hè citatu. Esprimendu chì volenu stabilisce infrastrutture chì sviluppanu u putenziale di esse a capitale di a cultura è di u turismu in Ankara, Ayvazoğlu hà dichjaratu chì u so più grande sustenitore hè ATO.

Ayvazoğlu hà enfatizatu chì ci sò quasi 30 hotel di 5 stelle in Ankara, 24 strutture in u turismu termale è u turismu termale hè realizatu in 5 distretti è chì questu deve esse migliuratu. Informendu chì 2019 mila pazienti stranieri sò stati trattati in u turismu di salute in 102, Ayvazoğlu hà dichjaratu chì stu numeru hè aumentatu à 250 mila l'annu passatu.

Organizatore di TRAVELEXPO Ankara, ATIS Fuarcılık A.Ş. Bilgin Aygül, presidente di u Cunsigliu di Direzzione, hà datu infurmazioni nantu à a fiera è hà dichjaratu chì l'Ucraina hà annullatu a so participazione per via di a guerra è chì certi participanti da Russia ùn puderanu micca vene.

FRATELLI PAESE IRAN

U 5u TRAVELEXPO Ankara, chì hè previstu di ghjucà un rolu impurtante in a prumuzione di u turismu culturale è di salute d'Ankara, si terrà u 3-6 di marzu in i saloni Atrium, Troy è Zelve di a Fiera è u Centru di Cungressu ATO.

L'Iran hà da participà à a fiera cum'è un paese fraternu è Trabzon cum'è una cità surella in a fiera, sustinutu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR, u Governatore di Ankara, a Municipalità Metropolitana di Ankara, a Camera di Cummerciu di Ankara (ATO), a Camera di l'Industria di Ankara ( ASO), Cunsigliu di a cità di Ankara.

Più di 20 participanti da quasi 200 paesi, da Macedònia di u Nordu à Lettonia, da Malasia à Filippine, participaranu à a fiera, cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu TR è a coordinazione di u Cunsigliu Turcu Turcu di Salute, da 13 paesi. (Iraq, Kazakhstan, Iran, 40 March 20 cù 04 prufessiunali di l'industria da Svezia, Ucraina, Algeria, Kazakistan, Russia, Lituania, Macedonia, Tadjikistan, Kirghizistan, Svizzera è 2022 operatori turistici da diversi paesi (Iran, Serbia, Germania, Azerbaijan, Russia, Macedonia) cù u sustegnu di TGA Incontri d'affari One-on-one seranu tenuti.

U presidente di l'Associazione Turistica Anatolica di Ankara (ATID) Birol Akman, l'Associazione Turistica di l'Albergatori è l'Operatori di Ankara (ANTOD) Presidente Atilla Aytun, Presidente di l'Associazione Accademica Turistica (TUADER) Prof. Dr. Muharrem Tuna, Rappresentante di Skal Ankara Tülay Akın Ergincan, Vicepresidente di l'ATO è presidente di u Cunsigliu di a cità di Ankara (AKK), Halil İbrahim Yılmaz, membri di u cumitatu è di u cunsigliu di l'ATO è parechji membri di stampa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*