A voce di u mondu turcu hè risuscitatu da u celu di Bursa

A voce di u mondu turcu hè risuscitatu da u celu di Bursa

A voce di u mondu turcu hè risuscitatu da u celu di Bursa

A cerimonia di apertura ufficiale di l'eventi chì si terrà in tuttu l'annu per via di a scelta di Bursa cum'è a Capitale 2022 di u Munnu Turcu hè diventata una festa cù a participazione di 20 artisti di quasi 700 paesi. Parlendu à a notte quandu a voce di u mondu turcu si alzò da u celu di Bursa, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu: "Sperendu, u nostru travagliu più fieru chì lasciaremu à e generazioni prossime serà" unità in lingua, pensamentu è azzione'. Ùn romperemu micca da e nostre radiche, nè pigliaremu l'ochji da l'orizzonte per un mumentu. U tempu hè tempu per l'unità, u tempu hè tempu per dirlik, u tempu hè tempu per Bursa ", disse.

A cerimonia di apertura ufficiale di l'avvenimenti in Bursa, chì hè stata scelta cum'è a Capitale Mondiale di a Cultura Turca 38 à a 2022a Reunione Termine di u Cunsigliu Permanente di i Ministri di a Cultura di l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca (TÜRKSOY), hè stata tenuta à Tofaş. Sala di sport. A cerimonia di apertura hà assistitu u presidente di a Republica Turca di Cipru di u Nordu Ersin Tatar, u presidente di u Cunsigliu Aksakallılar di l'Organizazione di i Stati Turchi Binali Yıldırım, u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, u Sicritariu Generale di l'Organizazione di i Stati Turchi. Bagdat Amreyev, u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u secretariu generale turcu Dusen Kaseinov, u sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, ministri è ambasciatori di i Stati turchi è i citadini anu assistitu. Prima di a ceremonia, u presidente di a Republica Turca di u Nordu di Cipru Ersin Tatar hà martellatu u ferru inseme cù u presidente Aktaş in u giardinu di a sala, mentre u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà saltatu nantu à u focu.

Semu fieri è felici

U sindaco metropolitanu di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a ceremonia induve una festa visuale hè stata sperimentata cù decorazioni di scena è pezzi di luce, hà dettu chì Bursa, u puntu di scontru di diverse civiltà, a cità turca, a capitale ottomana è a quarta più grande. cità di a Republica di Turchia, hè ghjustificatu per esse a Capitale Mondiale di a Cultura Turca 2022. Ellu disse chì si sentia fieru è felice. Esprimendu chì facenu un sforzu per portà Bursa, chì hè stata scelta cum'è a Capitale Culturale di u Munnu Turcu, à a vetrina mundiale cù avvenimenti privilegiati degni di stu tìtulu, u presidente Aktaş hà dettu: "Ci hè una larga gamma di avvenimenti chì saranu. si svolge tuttu l'annu, da cungressi è seminarii à cuncerti è festivals, da u cinema, u teatru è l'esposizione à a cunversazione. Avemu da sforzà di aumentà u valore di a marca di Bursa cù numerosi avvenimenti naziunali è internaziunali. In novu, urganizeremu u Simposiu Süleyman Çelebi è Mevlid-i Şerif in cooperazione cù l'Istituzione di a Lingua Turca, l'Accademia Turca di Scienze è l'Università Uludağ. Ospitemu u 4u World Nomad Games, u 2nd Korkut Ata Turkish Film Festival è parechji altri avvenimenti naziunali è internaziunali.

Hè u tempu di Bursa

Ricordendu chì Bursa hè a cità micca solu di i khani ottomani, ma ancu di sultani di core, u sindaco Aktaş hà dettu: "Questa cità hè a casa di Emir Sultan, Niyaz-i Mısri, Eşrefoğlu Rumi, Süleyman Çelebi è Orhan Gazi è Murad Hüdavendigar. porta ancu u sigillo di Üftade è altri sultani di core. Di sicuru, quantu à pussede queste bellezze, hè ancu impurtante per apprezzà, prutegge, aghjunghje à questu, è lasciate più ricchezza per u futuru. Prutegeremu a nostra civilizazione cù tutti i so elementi, da a so literatura à a so architettura, da i so valori umanitarii, religiosi è intellettuale à i so beni geugrafichi. Nisun cunfini sò tracciati trà i cori. A distanza ùn significa nunda per quelli chì u core sò unu. In a nostra credenza, in a nostra tradizione, a fratellanza hè u tesoru più preziosu. Spergu chì u travagliu più fieru chì lasceremu à e generazioni prossime serà « unità di lingua, pensamentu è azzione ». Ùn romperemu micca da e nostre radiche, nè pigliaremu l'ochji da l'orizzonte per un mumentu. U tempu hè tempu per l'unità, u tempu hè tempu per dirlik, u tempu hè tempu per a bursa. Vogliu chì a nostra unità, a nostra forza sia forte è permanente ", disse.

U nostru core hè unu, u nostru destinu hè unu

U presidente di a TRNC Ersin Tatar hà dichjaratu chì tutti i Turchi anu un core, un destinu, un core, un lignamentu. Ersin Tatar hà ringraziatu tutti quelli chì l'anu invitatu à u prugramma è hà dichjaratu chì Bursa hà un postu assai impurtante in a storia turca. Dichjarà chì Bursa, chì era a capitale di l'Imperu Ottumanu, hè una cità eccezziunale cù a so storia, u cummerciu, l'industria, u turismu è a cultura, Ersin Tatar hà dettu: "Hè una decisione assai adatta è adatta da TURKSOY di dichjarà Bursa cum'è Culturale. Capitale di u mondu turcu. Li felicitaraghju. Quist'annu, prugrammi assai boni seranu firmati in Bursa. Bursa serà presentata à u mondu in u megliu modu cù l'avvenimenti. Serà dimustratu una volta di più quantu putente hè un statu Turchia in a regione. Turchia è u presidente Recep Tayyip Erdogan facenu passi impurtanti in u prublema Russia-Ucraina. Spergu chì permetterà a pace è l'armunia in u mondu di novu. Ci hè pace in i nostri cori, ci hè pace, ci hè umanità. Chì difficultà avemu suppurtatu in Cipru per anni. Per anni, avemu statu sottumessi à attacchi brutali, inghjustizie è illegalità. Avemu stabilitu un statu cù a nostra lotta è u sustegnu di Turchia. U nomu di stu statu hè a Republica Turca di Cipru di u Nordu. A cuuperazione trà a Republica di Turchia è a Republica Turca di Cipru di u Nordu hè assai impurtante per mantene stu statu vivu, per rinfurzà a prisenza turca in questa geugraffia, è per prutege i nostri interessi naziunali in u Mediterraniu Orientale è a Patria Blu. Prestu, avemu da piglià u nostru postu in u mondu turcu pigghiannu a nostra pusizioni dritta in u statutu d'osservatore di l'Organizazione di i Stati Turchi è in TURKSOY. Speriremu sta felicità, pace è felicità inseme. U nostru passatu, u nostru core è u destinu sò unu. Cù u rinfurzamentu di i ligami d'amore trà noi, l'unità è a sulidarità di u populu turco-cipriota, cum'è l'altri populi turchi, continuerà per sempre.

Seremu unu, seremu vivi

Binali Yıldırım, presidente di u Cunsigliu Aksakallılar di l'Organizazione di i Stati Turchi, hà dettu chì u mondu turcu cuntinueghja à cresce cù Turchia, Azerbaijan, Kazakistan, Turkmenistan, Kirghizistan è Uzbekistan. Dicendu: "Seremu unu in questa geografia, seremu grandi, seremu vivi, seremu forti, seremu u mondu turcu inseme", Binali Yıldırım hà dettu chì ci sò stati avvenimenti angoscianti è una grande sofferenza in u mondu. regione recentemente. Spieghendu chì questu mostra chì i stati turchi duveranu esse più forti, Yıldırım hà dettu: "Avemu riunitu l'un l'altru. Prutegeremu a nostra fratellanza cum'è l'internu di i nostri ochji. Ma s'è no simu unu, s'è no simu grandi, s'è no simu vivi, nimu ci pò fà nunda. Bursa vive oghje un mumentu storicu. Bursa hè stata dichjarata Capitale Mondiale di a Cultura Turca 2022. Averemu un annu sanu. À a fini di sittembri, i Ghjochi Munniali Nomadi si terranu in Bursa Iznik. Bursa hè una cità chì pruduce è cuntribuisce à Turchia cù ciò chì pruduce. Sultan hè a nostra cità. Bursa hè avà unitu cù Istanbul. Avà avemu i camini è i cori uniti. Avemu riunitu Bursa è Istanbul. À tutti quelli chì anu cuntribuitu à questa urganizazione, in particulare u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, u nostru ministru di a cultura è u turismu Mehmet Nuri Ersoy, à tutti i ministri, à tutti i paesi è à u sindaco metropolitanu di Bursa Alinur Aktaş è u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, chì ci hà riunitu. à a magnifica riunione.grazie. L'urganizazione di i Stati Turchi cuntinueghja à cresce ghjornu per ghjornu. Speremu, vedemu prestu a Republica Turca di Cipru di u Nordu in l'Organizazione di i Stati Turchi ", disse.

Civilisazione custruita cù tinta

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà desideratu chì u Festival Nevruz, chì hà una storia profonda è ricca in e regioni induve a cultura turca si sparghje, purtessi a pace è a tranquillità à tutta l'umanità. Dichjarà chì Bursa, a terra di e civiltà, chì hè stata dichjarata Capitale di a Cultura 2022 di u Munnu Turcu, hè una di e cità chì riflette megliu a cultura è l'architettura turca cù a so struttura storica è e bellezze naturali, Ersoy hà dettu: "Credu di tuttu u core chì Bursa purterà cù successu a bandiera di a Capitale Mondiale di a Cultura Turca per tuttu l'annu. Continueremu à sustene Bursa in attività culturali è artistiche chì si terranu in tuttu u 2022. Truvemu u travagliu chì facemu in TURKSOY assai preziosu. U nostru travagliu cumunu porta un significatu assai più prufondu in un tempu quandu guerri, occupazioni è milioni di persone anu da lascià a so patria durante u prucessu difficiule chì u mondu passa. L'umanità hà bisognu di a parolla di u mondu turcu, chì mette a ghjustizia è a misericordia sopra à tuttu. Ùn ci vole à scurdà chì, mentri certi parti di u mondu passavanu per i periodi più cumplessi in a storia, l'età d'oru era digià accadutu in u nostru bacinu di civilizazione. I nostri antenati ùn anu lasciatu u sfruttamentu è a crudeltà. À u cuntrariu, i nostri antenati lasciavanu ponti, funtani, moschee, madrasas è cumplessi. I nostri antenati ùn anu lasciatu micca mari di sangue, ma una civilisazione custruita cù tinta. Per quessa, u rinfurzamentu di e nostre rilazioni hè statu a guaranzia di a nostra azzione cumuna è di u sviluppu di novi iniziative cum'è esigenza di a lege di fratellanza, è chì guardemu cunfidenza à u presente è à l'avvene.

pilastru di l'identità cumuna

Bagdat Amreyev, Sicritariu Generale di l'Organizazione di i Stati Turchi, hà dettu ch'ellu hè assai felice d'esse in Bursa, una di e magnifiche cità di Turchia è scelta cum'è a Capitale Culturale di u Munnu Turcu. Spieghendu chì ci hè un cambiamentu assai rapidu in u mondu è chì ci sò sviluppi impurtanti à u livellu glubale è regiunale, Amreyev hà dettu chì questi sviluppi facenu a cooperazione è l'integrazione più impurtante in u mondu turcu. Dichjarà chì l'Organizazione di i Stati Turchi hà u scopu di unisce u mondu turcu è di rinfurzà lu in fronte à e sfide glubale, Amreyev hà dettu: "Molte decisioni storichi sò state pigliate in u Summit di Istanbul u 12 di nuvembre di u 2021. A cultura hè unu di i nostri spazii più impurtanti di cuuperazione. I stati fraterni è i populi turchi si sò riuniti prima nantu à a basa di a cultura. A cultura hè u pilastru di a nostra identità cumuna. Semu inseme è simu forti. Teneremu diverse attività durante l'annu in Bursa, chì hè stata scelta cum'è a Capitale Mondiale di a Cultura Turca 2022. Avemu principiatu u nostru travagliu. Avemu tenutu u Secondu Forum Turcu di a Diaspora Mondiale in Bursa. Celebremu Nowruz inseme cù i nostri amichi di i paesi sorelli. Inseme cù i nostri Ministri di a Cultura, tenemu a Reunione Permanente Annuale di u Cunsigliu di TURKSOY in Bursa. In maghju, u prugramma multilaterale di scambiu di ghjuventù serà in Bursa. À a fine di sittembri, avemu da tene u 4th World Nomad Games in Iznik cù una larga participazione da parechje parte di u mondu. Inoltre, a 6a riunione di i Ministri di a Ghjuventù è di u Sport di l'Organizazione Mondiale Turca si terrà in Bursa. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u travagliu. Vogliu successu à Bursa, a Capitale Culturale di u Munnu Turcu. Bona furtuna è bona furtuna à tuttu u mondu turcu ", disse.

300 milioni di Turchi cun un core

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà ancu enfatizatu chì Bursa hè nantu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, l'unicu di e cità, u più dervish è u più magnificu di e cità. Ricordendu chì un compitu assai preziosu è assai impurtante hè statu affidatu à Bursa da TURKSOY quist'annu, Canbolat hà dettu: "Questu hè un duvere chì avemu da agisce cum'è u rappresentante di tuttu u mondu turcu, a capitale di a cultura. Cridemu di tuttu u core chì a nostra Bursa serà capace di superà questu bè. Bursa hà tutte l'equipaggiu è i mezi per esse degne di u titulu di Capitale di a Cultura, chì hè stata cuncessa. In breve, Bursa hè a cità induve quasi 300 milioni di Turchi anu un core è u core di u mondu turcu batterà in 2022. A nostra Bursa serà una capitale culturale visionaria di u mondu turcu, chì hè vicinu à 300 milioni ", disse.

Chì u mondu turcu ferma

Dichjarà ch'ellu hè felice d'esse in Bursa, a Capitale Culturale 2022 di u Munnu Turcu, u Sicritariu Generale di TURKSOY Dusen Kaseinov hà dichjaratu chì e celebrazioni Nevruz sò identificate cù TURKSOY è chì l'implementazione di a Capitale Culturale di u Munnu Turcu hè unu di i più impurtanti. prughjetti chì acceleranu a vita culturale è artistica turca. Esprimendu ch'elli sò cuscenti di l'impurtanza di prutezzione di i valori è di e vacanze naziunali chì uniscenu i Turchi, Kaseinov hà dettu: "Avemu invitatu u mondu sanu à vede e bellezze di Bursa, chì hè stata scelta cum'è a capitale culturale. U nostru invitu hè digià statu rispostu. I nostri giovani talentuosi è artisti maestri si sò scontrati in Bursa. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​participatu à l'urganizazione di u prugramma. Chì ci sia amore in i nostri cori è felicità in a nostra casa. Chì ci sia a pace in u nostru mondu, a pace in u nostru paese, è l'unità trà noi. Chì u mondu turcu resta eternu ", disse.

Dopu à i discorsi, u Sicritariu Generale di TURKSOY Dusen Kaseinov hà prisentatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, u titulu di Capitale Culturale di u Munnu Turcu.

Festa turca in scena

Cù a ceremonia chì principia dopu à i discorsi, a ghjente di Bursa si trova in una festa visuale. Uludağ, Kayı, Gürsu, İznik, Mustafakemalpaşa, İnegöl Mehter è Kılıç Kalkan ensembles, Turkish State Folk Dance Ensemble, Azerbaijan State Folk Dance Ensemble, Sema, Kazınai è Jorga Dance Ensembles eseguiti in u tema di u periodu ottomanu è i sultani, i marchi di u Mehter Team. Hà realizatu u prugramma Iznik Tile, UNESCO è Bursa Art cù e prestazioni di Solista Ahmet Baran, Tumor, Taaji, Solpan, Azerbaijan DHDT, Bisultan, Şattık, Keremet, Kazina Dance Ensembles. Turchia DHDT, Khiva (Teatru Horezm), Jorga, Sırdaryo, Kızgaldak, Sema, Azerbaijan DHDT, Edegey, Kazina, Ademau Dance Ensembles pigliò u palcuscenicu sottu u tema di Silk Road, Caravanserai è Inns Center Bursa. Tema di Migrazione Bursa; Bosnia-Erzegovina "Gajret" Folk Dance Ensemble, Serbia "Sveti Djordje" Folk Dance Ensemble, North Macedonia "Jahi HasaniÇegran" Folk Dance Ensemble, è Bulgaria "Pirin" State Folk Dance Ensemble. I solisti Babek Guliyev, Orhan Demiraslan è Erhan Özkıral anu accumpagnatu l'Orchestra di Strumenti Folk di TURKSOY, l'Ensemble di Musica Turca di Ankara è l'Orchestra di a Municipalità Metropolitana di Bursa nantu à u tema di Personalità Importanti Cresciute in Bursa. Levent Aydın, Zeynep Şahiner, Beray Akinci, Ayza Namlioğlu, Eman Basal, Gizem Behice Dağli, Gizem Behice Dağlı leghje in questa sezione. Bursa Karagöz Hacivat Theme hè statu interpretatu da l'Ensemble di Danza Folk di Statu Turcu.

Notte maravigliosa cù 700 artisti

A seconda parte di i spettaculi si sò tenuti sottu à i temi di Stage d'Inverno è Umay, Risvegliu di a Natura, Uccelli Miracle di Primavera Simbolizzanu a Migrazione, A Venuta di Primavera, New Life, New Day, Seminar Nevruz, Silkworm, Welcome to Bursa Nevruz, Spring Enthusiasm è Canzone di Nevruz.. Duranti l'avvenimenti, a ricchezza culturale di a geografia turca chì si stende da i Balcani à u Caucasu è l'Asia Centrale hè stata spiegata cù a participazione di 20 artisti di quasi 700 paesi. Centinaie di residenti di Bursa chì riempianu a sala anu avutu una notte indimenticabile accumpagnata da una festa visuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*