A Pulizzia Turca Preparate per a Sicurezza di a Copa Mondiale FIFA 2022

A Pulizzia Turca Preparate per a Sicurezza di a Copa Mondiale FIFA 2022

A Pulizzia Turca Preparate per a Sicurezza di a Copa Mondiale FIFA 2022

A Pulizzia Turca pigliarà a carica di a sicurità di a Copa Mondiale FIFA 21, chì si terrà u 18 di nuvembre à u 2022 di dicembre, ospitata da u paese amicu è fraternu Qatar.

À l'ultima riunione di u Cumitatu Parlamentu di l'Affari Esteri, hè stata trovata appruvata per appruvà u protokollu nantu à l'implementazione di a lettera d'intenzione nantu à a cooperazione trà Turchia è Qatar in u cumplimentu di l'urganisazione à grande scala.

Cù u protokollu, hè destinatu à sparte l'esperienza è a cunniscenza acquistata da assicurà a sicurità di l'urganisazioni internaziunali ospitu da Turchia in anni precedenti cù e forze di sicurezza di Qatar.

Furniscendu infurmazioni à i diputati à a cumissioni, u Vice Ministru di l'Affari Esteri Sedat Önal hà dettu chì durante l'urganizazione, hè previstu chì 3000 pulizie antidisturbi o rinforzi seranu disposti per sustene e forze di sicurezza Qatari. Önal hà dichjaratu chì quandu sò calculati a Pulizia di Operazioni Speciali, u Specialista di Bomba è l'altru Personale di Sicurezza, un totale di 3 agenti di Pulizzia seranu temporaneamente assignati à Qatar.

Esprimendu chì u Qatar coprerà tutte e spese di u persunale per esse assignatu, Önal hà dichjaratu chì ùn ci hè micca spesa chì portarà una carica supplementaria à u budgetu per a Turchia. Önal hà dichjaratu chì u persunale di a Direzzione Generale di Sicurezza serà rispunsevuli di i superiori turchi in quantu à e so funzioni in Qatar, è u latu di Qatar ùn puderà micca dà ordini diretti à u nostru persunale. disse.

Manifestazione di fiducia è rispettu

U Diputatu Direttore Generale di Sicurezza Erhan Gülveren hà dettu chì u numeru di u persunale di a Direzzione Generale di Sicurezza hè più di 333 mila è chì l'assignazione temporale di 3 mila 251 polizia in Qatar ùn pruvucarà alcuna debulezza per a Turchia.

Enfatizendu chì a dumanda di cooperazione di Qatar hè una manifestazione di a fiducia è u rispettu dimustratu à Turchia è a cunniscenza è l'esperienza di a Direzzione Generale di Sicurezza, Gülveren hà dettu: disse.

Dichjarà chì anu esaminatu attentamente ogni dettagliu chì a Direzzione Generale di u persunale di Sicurezza da esse temporaneamente assignata in Qatar pò scuntrà o puderia avè bisognu, Gülveren hà dettu: Scambiemu constantemente infurmazioni. Ùn avemu micca ancu determinatu u nostru staffu tempurale, a determinaremu dopu avè fattu u travagliu pertinente. Dopu avè fattu stu studiu, avemu a pianificà un cursu di lingua chjamatu Survivor English, forse micca in un sensu assai largu, ma in un sensu grossu. Avemu ancu pianificà un prugramma di furmazione per u nostru persunale, equipatu di qualchi infurmazione nantu à ciò chì è cumu fà quandu vanu in Qatar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*