Turchia intensifica a navetta per a diplomazia di a pace

Turchia intensifica a navetta per a diplomazia di a pace
Turchia intensifica a navetta per a diplomazia di a pace

U presidente Erdoğan, chì hà scontru cù più di 20 dirigenti in faccia è per telefunu da quandu a guerra trà l'Ucraina è a Russia hà iniziatu, accoglierà oghje u presidente polaccu Andrzej Duda in Ankara.

Mantenendu intensi cuntatti diplomatici dapoi u 24 di ferraghju, quandu a guerra Ukraine-Russia cuminciò, Turchia aumenta e so iniziative per ottene un cessamentu di u focu è finisce a guerra.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan conduce un trafficu diplomaticu attivu per assicurà a pace in a regione dopu l'attacchi di Russia à l'Ucraina chì cuminciaru u 24 di ferraghju.

Si ncuntrau cù Zelenski 3 volte è cù Putin una volta

U presidente Erdoğan, chì prima presidò a cima di sicurezza cù alcuni di i so ministri è u persunale in u Complexe Presidenziale, dopu à l'attaccu lanciatu da l'armata russa in terreni ucraini a matina di u 24 di ferraghju, hà parlatu per telefunu cù u presidente di l'Ucraina Volodymyr Zelenski. U presidente Erdoğan hà fattu telefonate cù Zelenski u 26 di ferraghju è u 4 di marzu è hà dichjaratu ch'elli facenu sforzi per dichjarà un cessamentu di u focu.

U presidente Erdoğan hà parlatu ancu per telefunu cù u presidente russo Vladimir Putin, l'altra parte di a guerra, u 6 di marzu. Enfatizendu chì un cessamentu generale urgente di u focu ùn solu alleviarà i prublemi umanitarii in a regione, ma ancu furnisce l'uppurtunità di circà una suluzione pulitica, u presidente Erdoğan hà dettu: "Apavemu a strada per a pace inseme". hà chjamatu.

Scontru cù più di 20 dirigenti è rapprisentanti di l'urganisazioni internaziunali

U presidente Erdoğan hà parlatu per telefunu cù più di 20 dirigenti mundiali è rapprisentanti di l'urganisazioni internaziunali per assicurà un cessamentu di u focu trà l'Ucraina è a Russia.

U presidente Erdogan, u presidente americanu Joe Biden, u presidente francese Emmanuel Macron, u presidente di l'Azerbaijan Ilham Aliyev, u presidente bielorussu Aleksandr Lukashenko, u primu ministru olandese Mark Rutte, u presidente austriacu Alexander Van der Bellen, u primu ministru britannicu Boris Johnson, u presidente lituanu Gitanas Nauseda, u primu ministru canadianu Justin Trudeau, u presidente serbu Aleksandar Vucic hà ancu cunversazione telefonica cù u presidente moldavu Maia Sandu, u presidente di a Cummissione Europea Ursula von der Leyen è u presidente di u Cunsigliu Europeu Charles Michel.

Reunione faccia à faccia cù 11 dirigenti à u Forum di Diplomazia di Antalya

Turchia hà riunitu i ministri di l'Affari Esteri di i dui lati di a guerra in parte di u Forum di Diplomazia di Antalya u 10 di marzu, è hà ottenutu un successu diplomaticu impurtante. À a riunione assistita da u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu, u Ministru di l'Affari Esteri Russu Sergey Lavrov è u Ministru di l'Affari Esteri ucrainu Dimitro Kuleba, i passi chì ponu esse fatti per finisce a guerra sò stati discututi.

U presidente Erdoğan hà scontru cù 11 dirigenti, cumpresu u Sicritariu Generale di l'OTAN Jens Stoltenberg, in parte di u Forum.

Grazie à u "sforzu diplomaticu" da u Sicritariu Generale di l'ONU

U presidente Erdoğan hà discututu l'evoluzione regiunale è internaziunale, in particulare a guerra Ucraina-Russia, cù u Sicritariu Generale di l'ONU (ONU) Antonio Guterres, cù quale hà avutu una telefonata u 13 di marzu.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'elli facenu grandi sforzi per ottene un cessamentu di u focu in a guerra Ukraine-Russia è per ristabilisce a pace, è chì sò ancu travagliendu duramente in l'aiutu umanitariu è l'evacuazioni.

U Sicritariu Generale di l'ONU Guterres hà ringraziatu u presidente Erdogan per i so tentativi di mediazione trà l'Ucraina è a Russia, i so sforzi per cuntribuisce à a pace è i so sforzi diplomatici.

Duda, u quintu capu chì hè ghjuntu in Turchia in l'ultimi 8 ghjorni

U presidente Erdogan hà accoltu u presidente israelianu Isaac Herzog, u presidente azerbaigian Ilham Aliyev, u primu ministru grecu Kiryakos Mitsotakis è u cancelliere di a Republica Federale Tedesca Olaf Scholz in Turchia a settimana passata, è scambiatu opinioni cù i capi nantu à a guerra Ucraina-Russia. U presidente Erdoğan si scontra oghje cù u presidente polaccu Andrzej Duda in Ankara per valutà l'ultima situazione in a regione.

Çavuşoğlu terrà discussioni in Russia è Ucraina, è Akar in Belgio

Turchia, chì hè stata attivamente lotta per a pace dapoi i primi ghjorni di a guerra, intensifica a so diplomazia navetta. U Ministru di l'Affari Esteri Çavuşoğlu discuterà l'ultimi sviluppi cù i so omologhi in Russia oghje è in Ucraina dumane.

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar assiste à una riunione straordinaria di i ministri di difesa di i paesi di l'OTAN, chì si terrà in Bruxelles, a capitale di u Belgio, per valutà i sviluppi per via di l'attaccu di Russia à l'Ucraina. Akar averà ancu riunioni bilaterali cù alcuni di i so culleghi in u scopu di a riunione.

U Summit di i Leaders di l'OTAN si riunisce

I dirigenti di i paesi di l'OTAN si riuniscenu in un summit straordinariu in Bruxelles a settimana prossima per valutà i sviluppi dopu l'attaccu di Russia à l'Ucraina. U Sicritariu Generale di l'OTAN, Jens Stoltenberg, hà annunziatu chì un Summit straordinariu di i Capi di l'OTAN si terrà u 24 di marzu à a sede di l'OTAN in Bruxelles. U presidente Erdoğan hè ancu previstu di assistisce à a cima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*