Turchia deve pruvà à diventà un centru energeticu, micca una strada di transizione di gas naturale!

Turchia deve pruvà à diventà un centru energeticu, micca una strada di transizione di gas naturale!
Turchia deve pruvà à diventà un centru energeticu, micca una strada di transizione di gas naturale!

Üsküdar University Faculty of Humanities and Social Sciences, Capu di u Dipartimentu Inglese di Scienze Politiche è Relazioni Internaziunali Prof. Dr. Havva Kök Arslan hà fattu valutazioni nantu à a pussibilità di tagli di gas naturale, chì hè ghjuntu à l'agenda per via di a guerra trà Russia è Ucraina.

A guerra calda, chì hà cuminciatu cù u tentativu di a Russia di invadisce l'Ucraina, hà ancu creatu preoccupazioni di gas in i paesi europei. Dichjarà chì in Auropa, soprattuttu a Germania hè dipendente da u gasu naturale Russu, Prof. Dr. Havva Kök Arslan hà dichjaratu chì ancu durante a Guerra Fridda durante l'Unioni Suviètica, a Russia ùn hà micca tagliatu u gasu naturale, è chì ùn hà micca vistu bisognu di taglià per via di a guerra in corso. prof. Dr. Havva Kök Arslan hà dettu ch'ella hà fiducia in Turchia, chì hè un membru di l'OTAN, in casu di un eventuale tagliu di gasu in Europa, è hà dettu: "A Turchia deve pruvà à diventà un centru energeticu, micca una strada di transitu per u gasu naturale. Pudemu furnisce gasu in Europa in u modu più sicuru è più cortu ". disse.

A Russia ùn taglierà micca u gasu

Prufessore Dichjarà chì parlà di gas naturale in un ambiente di guerra seria un pocu cum'è "u prublema di pecuri hè u prublema di a carne di macellaia", ma hè ancu necessariu di parlà. Dr. Havva Kök Arslan hà dettu: "A Russia ùn taglierà micca u gasu naturale. Perchè ùn si taglia ? Perchè ùn hà micca tagliatu durante l'Unioni Suviètica, ancu durante a guerra fridda. In fatti, u gasu naturale vindutu à l'Europa ùn hà micca una parte significativa in u cummerciu di Russia cù l'Europa, in l'ecunumia è u budget di Russia. Parlemu di una quota di 6.5 per centu. S'ellu hà tagliatu, ùn ci saria micca male in a so propria ecunumia, ma l'Europa hè assai dipendente di u gasu naturale russo. Pudemu dì chì a Germania in particulare hè assai dipendente ". disse.

Turchia, membru di l'OTAN, dà fiducia à l'Europa

Apuntendu chì l'Europa, micca a Russia, pruvarà à andà per un metudu di furnimentu alternativu, Prof. Dr. Havva Kök Arslan hà dettu: "U modu più affidabile quì hè Turchia, chì hè ancu un membru di l'OTAN. Quandu guardemu à Turchia, avemu una vicinanza vicinu à u gasu naturale in a regione Caspian, u gasu naturali mediterraneu, è un riccu gasu di u Mari Neru chì avemu pensatu à estrae. Per quessa, a Turchia pare esse una strada alternativa di gas naturale economica è sicura. Ma ci vole à pruvà à esse un centru energeticu, micca una porta di gas naturale. Avemu da esse un paese efficace in a creazione di prezzi di l'energia ". utilizatu l'espressioni.

Turchia pò purtà gasu in u modu più sicuru è più cortu

Ricordendu chì i gasi in u Caspian sò gasu Azerbaijan è Turkmenistan, Prof. Dr. Havva Kök Arslan hà dettu: "U gasu di l'Azerbaijan hè digià andatu in Europa per un annu per u prughjettu TANAP. Ci hè gas israelianu in u Mediterraniu orientale, ci hè gas iranianu. Avemu avutu custruitu u pipeline per un tempu assai longu. Avemu criatu un prughjettu assai visionariu quì. Hè stata lanciata in 2001-2002. Pudemu furnisce gasu in Europa in u modu più sicuru è più cortu. Intantu, avemu bisognu di fà investimenti assai serii in altri prublemi per pudè diventà un centru energeticu ". disse.

A contaminazione ambientale puderia causà a fine di u mondu

prof. Dr. Havva Kök Arslan hà dettu chì mentre a guerra era in corso, u mondu sfilava da noi, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"In u 2050, pudemu veramente andà finu à a distruzzione di u mondu per via di a contaminazione ambientale. Pudemu incuntrà serii difficultà agriculi. Avemu bisognu di fà investimenti assai serii in a sicurità di l'energia rinnuvevuli, i prughjetti di trasfurmazioni verdi è u gasu naturale. Turchia hè vicinu à fà un seriu avanzatu. Serà una risorsa impurtante per a pace di noi è di a regione. Perchè a Turchia hà seguitu una pulitica veramente equilibrata è rispunsevule finu à avà. Pensu chì serà u casu da avà in avanti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*