U voluminu cummerciale di Turchia è Uzbekistan Aumenterà à u Livellu di 10 miliardi di dollari

U voluminu cummerciale di Turchia è Uzbekistan Aumenterà à u Livellu di 10 miliardi di dollari
U voluminu cummerciale di Turchia è Uzbekistan Aumenterà à u Livellu di 10 miliardi di dollari

U presidente Erdoğan: "Oghje, avemu ancu cunfirmatu a nostra vuluntà di mantene a nostra sulidarità è un cuntattu strettu nantu à e prublemi regiunale, in particulare in l'Organizazione di i Stati Turchi, in e plataforme internaziunali. Avemu assai in cumunu, in particulare e fonti chì alimentamu sò listessi ".

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà parlatu in a cunferenza di stampa cumuna cù u presidente di l'Uzbekistan, Şevket Mirziyoyev, dopu a cerimonia di firma in Kök Saray, è hà dettu: "U nostru voluminu cummerciale hà superatu 72 miliardi di dollari cù un aumentu di quasi 3.6% l'annu passatu. Fixemu un scopu di un annu u più prestu pussibule, è dicemu: "Avemu da ottene u scopu di 5 miliardi di dollari". Allora ùn fermemu micca quì, alzeremu a barra à u livellu di 10 miliardi di dollari cù i passi cumuni chì faremu ". disse.

Esprimendu chì sò felici di visità di novu a so patria ancestrale dopu à 4 anni, u presidente Erdoğan hà ringraziatu Mirziyoyev per a so sincera ospitalità è ospitalità.

Felicitando u Festival Nevruz, chì hè statu celebratu a settimana passata, u presidente Erdoğan hà desideratu chì Ramadan-i Sharif, chì serà celebratu u sabbatu, purtessi ancu misericordia, abbundanza è pace à i paesi, u mondu turcu è u mondu islamicu.

Nutendu chì questu annu, Turchia-Uzbekistan celebra u 30u anniversariu di u stabilimentu di relazioni diplomatiche, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Hè ancu impurtante per noi di visità l'Uzbekistan in un annu assai significativu per i nostri paesi. U prugressu fattu da l'Uzbekistan sottu a guida astuta di u mo caru fratellu Mirziyoyev hè admirable. Sustemu di tuttu u core u prucessu di riforma, chì hè statu iniziatu cù u slogan di "Uzbekistan scunfittu". Comu sapete, Turchia hè u primu paese à ricunnosce l'indipendenza di l'Uzbekistan è à apre una ambasciata in Uzbekistan. Turchia era u primu paese à apre un cunsulatu generale in Uzbekistan. U nostru Cunsulatu Generale in Samarcanda serve à i nostri fratelli è citadini uzbeki dapoi un annu. A basa di e nostre rilazioni, avemu una storia cumuni assai forte, lingua, credenze è ligami culturali. Tantu cusì chì un seculu fà, mentre a nostra nazione luttava a Guerra di l'Indipendenza cù i so omi è donne in Anatolia, i nostri fratelli uzbechi pricavanu per noi è scrivevanu puesie eroiche quì. U tardu Abdülhamid Süleyman Çolpan hà messu in versi l'inundazione chì sbulicò da u so core è salutò l'armate vittorie di i quartieri d'inguernu anatoliani cusì; "O İnönü, O Sakarya, O suldati di l'Indipendenza / Avanzate senza piantà finu à chì u Pattu Naziunale hè pigliatu". Iè, simu in un sforzu di migliurà ancu e nostre relazioni cù l'Uzbekistan, cù quale avemu un ligame di fratellanza cusì forte è sinceru, in ogni campu ".

Esprimendu chì vedenu a seconda riunione di u Cunsigliu di Cuuperazione Strategica d'Altu Livellu, chì anu finitu cù successu, cum'è un novu passu in u so viaghju da u passatu à u passatu, u presidente Erdoğan hà dettu: "Per via di e nostre riunioni, avemu risuscitatu. e relazioni trà i nostri paesi à u livellu di partenariatu strategicu cumpletu. U nostru voluminu di u cummerciu hà superatu 72 miliardi di dollari cù un aumentu di quasi 3.6 per centu l'annu passatu. Fixemu un scopu di un annu u più prestu pussibule, è dicemu: "Avemu da ottene u scopu di 5 miliardi di dollari". Allora ùn fermemu micca quì, alzeremu a barra à u livellu di 10 miliardi di dollari cù i passi cumuni chì faremu ". disse.

Esprimendu chì volenu seguità tutti questi passi da vicinu, tenendu sta riunione una volta à l'annu piuttostu cà biennale, u presidente Erdoğan hà dettu: "Pensu chì ghjunghjeremu i nostri scopi più rapidamente grazia à l'accordu cummerciale preferenziale firmatu oghje, è 10 accordi sò stati firmati oghje. . Firmà sti 10 accordi significa chì stu prucessu trà Turchia è Uzbekistan avanzarà assai più forte. disse.

Dichjarà chì l'investimenti di e cumpagnie turche in Uzbekistan anu righjuntu 1,5 miliardi di dollari, u presidente Erdoğan hà dettu chì e cumpagnie di cuntratti anu finitu cù successu 5 prughjetti per un valore di 241 miliardi di dollari in Uzbekistan finu à avà.

Esprimendu chì e cumpagnie turche sò pronte à cuntribuisce à a realizazione di e strategie di sviluppu 2022-2026 di l'Uzbekistan, u presidente Erdoğan hà dettu: "Ancora ringraziu u Signore presidente per a fiducia chì hà in i nostri investitori, in nome di mè stessu è di a mo nazione". disse.

Rimarchendu chì a cooperazione in u campu di u turismu hè diventatu più forte, u presidente Erdoğan hà dettu:

"L'annu passatu, avemu battutu un record è accoltu più di 270 mila fratelli uzbeki in Turchia. Hè pussibule aumentà stu scopu à 500 mila. I nostri destinazioni sò forti, cù incentivi mutuali, crede chì pudemu ghjunghje obiettivi avanzati in u turismu di pacchettu. Un altru spaziu induve avemu un grande putenziale hè senza dubbitu l'industria di difesa. In fatti, avemu firmatu e nostre firme in l'industria di difesa oghje, è cù queste firme, simu pronti à sparte e nostre capacità cun voi in l'industria di difesa. I successi di Turchia in questu campu sò evidenti. Accettamu di sviluppà più a nostra cuuperazione in una larga gamma di campi da u trasportu à l'energia, da a salute à l'educazione è a cultura. In particulare, u mo fratellu è aghju una grande impurtanza à a creazione di l'Università Turkish-Uzbekistan. In fatti, avemu numinatu i nostri amici pertinenti. Dumane, vederanu l'attuale palazzu universitariu è faremu i passi prestu.

"Avemu evaluatu i prublemi chì occupanu l'agenda di a regione è di u mondu"

U presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'elli sò decisi à cuntinuà u so sustegnu di sviluppu in Uzbekistan attraversu TIKA, chì i so prughjetti si avvicinanu à 50 milioni di dollari.

Sottulineendu chì a dichjarazione cumuna firmata cù u presidente di l'Uzbekistan, Şevket Mirziyoyev, stabiliscerà una mappa stradale in u futuru, u presidente Erdoğan hà dettu: "Oghje, avemu ancu cunfirmatu a nostra vuluntà di mantene a nostra sulidarità è un cuntattu strettu nantu à i prublemi regiunale, in particulare in u Turcu. Organizazione di i Stati, in piattaforme internaziunali. Avemu assai in cumunu, in particulare e fonti chì alimentamu sò listessi ". disse.

Spieghendu chì anu evaluatu i prublemi è i sviluppi chì occupanu l'agenda di a regione è di u mondu, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

"Sò assai entusiasta di visità l'antica cità di Khiva, chì hè a Capitale Culturale di u Munnu Turcu in 2020, dumane. Comu sapete, u titulu di Capitale Culturale di u Munnu Turcu quist'annu hè in a nostra altra cità antica, Bursa. Riunitemu sti centri di cultura è saviezza, chì sò a mela di a nostra civilizazione cumuna, cum'è membri di una grande famiglia, è accurtà e distanze trà elli ".

U presidente Erdoğan hà ringraziatu l'ospitalità calda dimustrata à ellu è à a so delegazione è hà dettu: "Vogliu ringrazià a ghjente è l'autorità di l'Uzbekistan in presenza di u sgiò Mirziyoyev. Spergu chì a nostra riunione serà benefica. In anticipu, vogliu chì u mese di Ramadan sia una benedizzione per tuttu u mondu islamicu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*