Turchia porta u so putere in u spaziu à Washington

Turchia porta u so putere in u spaziu à Washington

Turchia porta u so putere in u spaziu à Washington

Quist'annu, Turkish Aerospace Industries, inseme cù e cumpagnie Türksat è Profen, participeranu à a più grande fiera satellitare di u mondu, Sattellite 2022, chì si terrà in Washington, a capitale di i Stati Uniti. Türksat, chì participà à a fiera cù u putere di i so satelliti di 5a generazione, in particulare Türksat 5A, chì hè statu messu in serviziu l'annu passatu, è Türksat 5B, chì serà messu in serviziu quist'annu, apparisceranu à a fiera cù u so propiu. produzzione famiglia di antenne PeycON. L'Industria Aerospaziale Turca a mostrarà in i Stati Uniti cù i so prughjetti satellitari di New Generation Electrical Communication Satellite, TÜRKSAT 6A è GÖKTÜRK Renewal. PROFEN hà da participà à a fiera cù i so analizzatori di spettru di a serie Nspector, l'antenna portatile di a serie PTA è i sistemi di antenna pedestal XY, è ancu i prudutti di R&D cum'è "Visionic", chì permette u monitoraghju, u cuntrollu è a gestione di centri cum'è stazioni terrestri satellitari. , centri di dati, trasfurmazioni di signali è distribuzione.

Riunendu i più grandi produttori di satelliti di u mondu è operatori di satelliti, Satellite 2022 Fair si terrà in Washington, a capitale di i Stati Uniti, trà u 22-24 di marzu di u 2022. Quist'annu, u futuru di l'industria è e novi opportunità di cummerciale in l'era di a digitalizazione è di l'innuvazione seranu discututi in l'avvenimentu, induve sò state cercate suluzioni cumuni à i prublemi di u settore riunendu dirigenti, ingegneri, ufficiali di u guvernu è cummerciale. i clienti da l'industria di a tecnulugia satellitare da più di trent'anni. In a fiera induve participà i più impurtanti attori di u settore, Turchia; Turkish Aerospace Industries, in u campu di i sistemi satellitari è satellitari, hà u scopu di ottene una parte più grande da u settore cù una dimensione di trilioni di dollari cù e soluzioni chì anu sviluppatu mentre facenu pruduzzione cù TÜRKSAT è PROFEN.

L'esportatore satellitare di Turchia Turkish Aerospace Industries mostrarà e so capacità

Turkish Aerospace Industries, chì svolge l'attività di teste di satelliti è sistemi naziunali in u Centru di Test è Integrazione di Sistemi Spaziali chì pussede cù i so prughjetti di Satelliti di Osservazione è Reconnaissance di a Terra, Satelliti di Comunicazione, assicura chì i dati di prova è di cuncepimentu sò manteni. in u nostru paese cù u sviluppu domesticu di sistemi spaziali naziunali. Cuntribuisce à u prugramma spaziale naziunale di Turchia è esportendu u so primu satellitu l'annu passatu, stu satellitu di l'Industrie Aerospaziali Turchi, chì serà furnitu in u 2024, avarà una alta capacità di output di dati chjamata HTS in Ka Band è serà equipatu di una propulsione tutta elettrica. sistema. L'Industria Aerospaziale Turca, chì hè u cuntrattu principale per risponde à i bisogni di l'imaghjini d'alta risoluzione di Turchia cù u Prughjettu di Sviluppu di Satelliti di Rinnovazione GÖKTÜRK di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, presenterà ancu e capacità chì hà acquistatu da u Satellitu di Prima Comunicazione Naziunale Naziunale di Turchia TÜRKSAT 6A à i participanti internaziunali. à a fiera. Si terrà ancu discussioni cù GSATCOM, una filiale di l'Industria Aerospaziale Turca, per a nova generazione, famiglia di satelliti di cumunicazione tutta elettrica cù alta putenza di pruduzzioni, chì hà cuminciatu à sviluppà in 2019.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*