Unu di ogni 7 adulti in Turchia hà malatie renali

Unu di ogni 7 adulti in Turchia hà malatie renali
Unu di ogni 7 adulti in Turchia hà malatie renali

A "Giornata mundiale di i reni", celebrata u secondu ghjovi di marzu ogni annu, hà da scopu di sensibilizà quist'annu cù u slogan "Salute di i reni per tutti". A Direzzione Medica Abdi İbrahim Otsuka hà rimarcatu chì ci sò circa 9 milioni di malati di rene cronica in Turchia, è hà compilatu infurmazioni interessanti apposta per oghje.

Ogni annu, u secondu ghjovi di marzu hè celebratu cum'è "Giornata mundiale di i reni" per prevene e malatie renali croniche chì aumentanu rapidamente in u mondu è per sensibilizà nantu à e malatie. U tema di a ghjurnata mundiale di i reni di questu annu hè "A salute di i reni per tutti". A Direzzione Medica Abdi İbrahim Otsuka hà cumpilatu alcune informazioni è suggerimenti impressiunanti per sensibilizà in u scopu di stu ghjornu impurtante.

In u mondu sanu, 10 in 1 adulti hà una malatia renale. U numeru di morti da a malatia renale cuntinueghja à aumentà ogni annu. In fatti, hè prevista per esse a 2040a causa di morte in u mondu per u 5.

L'incidenza in Turchia hè di 15.7 per centu.

In Turchia, a rata di a malatia renale crònica hè stata misurata cum'è 15,7 per centu, indipendentemente da u so stadiu. Questu significa chì ci sò circa 9 milioni di malati di rino cronica, vale à dì, unu di ogni 6-7 adulti hà una malatia renale. A cuscenza di e malatie renali hè solu 2 per centu.

Attraversu l'attenzione à a malatia renale policistica, una di e malatie genetiche più cumuni è periculose per a vita, in u ghjornu mundiale di i reni, a Direzzione Medica Abdi İbrahim Otsuka hà rimarcatu chì a malatia renale policistica, chì si vede in unu in 400 à 1000 nascite, dà risultati in dialisi. in unu di ogni 7 casi, salvu micca trattatu. In a malatia renale policistica, u sviluppu di cisti multipli in i dui rini è a crescita di sti cisti cù u tempu risultatu in una diminuzione di a funzione renale annantu à l'anni. I cisti risultanti crescenu è eventualmente turnanu u rino in un organu cumpostu interamente di cisti.

I pazienti polichistichi senza insufficienza renale è pressione alta ùn anu micca bisognu di seguità una dieta speciale. In ogni casu, i pazienti cù pressione di u sangue anu da seguità una dieta senza sali. Inoltre, i malati di rini polichistichi anu da esse attenti à ùn guadagnà pesu, è quelli chì sò soprappesu anu da perde u pesu.

8 regule d'oru per a salute di i rini

Enfatizendu chì parechji tipi di malatie renali ponu esse prevenuti, ritardati o cuntrullati cù l'adopru di un stilu di vita sanu, a Direzzione Medica Abdi İbrahim Otsuka attira l'attenzione à e seguenti 8 regule d'oru per a salute di i rini:

1. Esse più attivu, mantene u vostru pesu.

2. Avete u vostru zuccaru in sangue cuntrolla regularmente.

3. Fate a vostra prissioni sanguigna misurata. In casu di alta rilevazione, cunsultate un duttore.

4. Manghjate sanu è limità l'ingesta di sali.

5. Aumentà u cunsumu d'acqua.

6. Ùn aduprate micca cigarettes è prudutti di tabacco.

7. Evite l'usu indiscriminatu di droghe o prudutti d'erbe.
8. Sè vo site in u gruppu di risicu, verificate i vostri rini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*