A Nave d'Aiuti Umanitari da Turchia hè ghjunta à u Libanu

A Nave d'Aiuti Umanitari da Turchia hè ghjunta à u Libanu

A Nave d'Aiuti Umanitari da Turchia hè ghjunta à u Libanu

A prima parte di 524 tunnellate di materiale d'aiutu umanitariu, preparatu da l'ordine di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è sottu a coordinazione di a Presidenza di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD), hè ghjunta in Libanu da u Portu di Mersin Taşucu.

L'ambasciadore di Turchia in Beirut, Ali Barış Ulusoy, presidente di u Cumitatu di l'Alti Aiuti Libanesi, u General Major Muhammed Charitable è i rapprisentanti di l'istituzioni di sicurezza libanesi anu accoltu a nave, chì attraccava in u portu di Tripoli. Facendu un discorsu à l'occasione di a ceremonia di l'aiutu, Ulusoy hà dettu:

Consegnamu stu materiale d'aiutu, purtatu da 15 camions TIR, à l'autorità libanesi cù a nostra cerimonia oghje. Stu pacchettu d'aiutu, chì include u latte per u zitellu è l'alimentarii, hè statu mandatu per risponde à i bisogni basi urgenti di i membri di l'agenzii di sicurezza libanesi. Esperemu chì a seconda flotta ausiliaria di camioni 18 ghjunghje in Tripoli prima di a fine di sta settimana, di novu per esse distribuitu à i membri di l'agenzii di sicurità libanesi è e so famiglie.

Ulusoy hà dichjaratu chì a Turchia, chì ùn vede micca a sicurità è a stabilità di u Libanu cum'è sfarente da a so propria sicurezza è stabilità, attribuisce una grande impurtanza à u sustegnu di l'istituzioni di sicurità di u Libanu è di i so membri, hè una nova prova concreta chì u cusì chjamatu resta. Cum'è un amicu di i ghjorni scuri, Turchia ùn lasciarà micca i so fratelli libanesi solu in i so tempi difficili, micca solu cù l'istituzioni statali, ma ancu cù l'urganisazioni non governamentali. disse.

Mille tunnellate di materiale d'aiutu umanitariu chì venenu in Ramadan

Indicà chì l'aiutu umanitariu hà da cuntinuà à ghjunghje da a Turchia à u Libanu in u Ramadan, l'Ambasciadore Ulusoy, riferenu à u prugramma preparatu in questu cuntestu, hà dettu: "U materiale d'aiutu umanitariu di 1000 tunnellate di cibo è farina, preparatu sottu a coordinazione di AFAD cù u sustegnu è i cuntributi di l'urganisazioni non-guvernamentali turchi, seranu mandati da u prossimu Ramadan. Prima, serà purtatu à Tripoli cù a "Nave di a Bontà" è da quì serà consegnatu à quelli chì anu bisognu in Libanu ". disse.

Ulusoy hà sottolineatu chì a Turchia hà da cuntinuà à fà a so parte per u benessiri è u benessiri di u Libanu amichevule è fraternu.

Inoltre, u presidente di u Cumitatu di l'Alti Aiuti Libanesi, u Major General Muhammed No, hà manifestatu a so gratitudine à Turchia per l'assistenza furnita à e forze di sicurezza in Libanu. Nutendu chì e porte sò aperte à ogni tipu d'aiuti umanitarii da l'esternu durante u periodu ecunomicu difficiule chì u Libanu passa, No, hà ricurdatu chì u primu ministru libanese Najib Mikati hà fattu assai iniziative in questa direzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*