U primu stabilimentu di produzzione di batterie Lithium-Ion di Turchia hè ghjuntu à a fase di produzzione di massa

U primu stabilimentu di produzzione di batterie Lithium-Ion di Turchia hè ghjuntu à a fase di produzzione di massa

U primu stabilimentu di produzzione di batterie Lithium-Ion di Turchia hè ghjuntu à a fase di produzzione di massa

ASPİLSAN Energy, un subordinatu di a Fundazione di e Forze Armate Turche, hà ghjuntu à u stadiu di a pruduzzione di massa in u so stabilimentu di produzzione di batterie Lithium Ion.

ASPİLSAN Energy, cù u sustegnu di u prughjettu di a Presidenza, hà fattu a transizione à a fase di produzzione di massa in u primu stabilimentu di produzzione di batterie di lithium-ion di Turchia cù una zona chjusa di 25 mila metri quadrati in Kayseri.

A FACILITÀ PRODUCERA 22 MILIONI DI BATTERIES À L'ANNU

A produzzione di batterie cilindrica di lithium-ion serà realizata in questa facilità per a prima volta in Europa. A nova facilità pruducerà circa 220 milioni di batterie annu cù una capacità di 22 megawatt-ora.

E batterie per esse prudutte quì facenu a Turchia un paese cumpetitivu in stu mercatu grazia à e so funziunalità superiore.

U Direttore di Prughjettu di Pruduzzione di Batteria di Lithium Ion Nihat Aksüt hà dettu in una dichjarazione: "Quandu paragunate a nostra bateria cù batterie di capacità simili di marche famose, vedemu chì hà a capacità di travaglià in cundizioni di temperatura più bassu è hà un ritmu di scaricamentu più altu". disse.

PRIMA FASE PRONTU PER A PRODUZIONE MASSA

E batterie di lithium-ion domestiche è naziunali seranu aduprate in una larga gamma di spazii cum'è telecomunicazioni, sistemi robotici, apparecchi domestici è sistemi di almacenamentu di energia, in particulare in l'industria di difesa. Inoltre, sta pruduzzione copre solu a prima fase di a nova facilità.

I travaglii di a seconda fase di a facilità in a produzzione di batterie di lithium-ion sò ancu cuminciati. A parte più impurtante di a seconda fase hè a pruduzzione di batterie è batterie per vitture elettriche. Quandu a seconda fase hè finita, sta facilità serà capace di pruduce batterie è batterie per l'automobile domestica di Turchia.

Ferhat Özsoy, Direttore Generale di ASPİLSAN Energy, chì hà dettu chì pruduceranu batterie prismatiche in questa fase, hà parlatu cusì:

"Qui, di novu, avemu pruduciutu batterie chì facenu sistemi di almacenamentu di energia, batterie di telecomunicazioni è batterie di veiculi elettrici. Forniremu cellule à i fabricatori di veiculi elettrici. Dopu questu, trasformeremu sti cellule in batterie noi stessi è li venderemu à i pruduttori di veiculi elettrici ".

U primu stabilimentu di produzzione di batterie di lithium-ion di Turchia principià a produzzione di massa in maghju è serà ufficialmente apertu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*