Cumincia u Festival Internaziunale di Filmu di Direttori Femminili

Cumincia u Festival Internaziunale di Filmu di Direttori Femminili

Cumincia u Festival Internaziunale di Filmu di Direttori Femminili

U 5th International Women Directors Film Festival, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà iniziatu. L'apertura di u festival, urganizata cù u tema "Confini", hè stata in Ahmed Adnan Saygun Cultural Center.

U quintu Festival Internaziunale di Film di Direttori Femminili, sustinutu è ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà iniziatu cù un cocktail tenutu in u Centru Culturale Ahmed Adnan Saygun. I filmi chì saranu proiettati in u scopu di u festival, chì durà finu à l'8 di marzu, seranu presentati à i cinéfili à a municipalità di Tire è à u Centru Culturale Francese. Diverse interviste è pannelli seranu ancu tenuti in u scopu di l'avvenimentu, induve alcuni prugrammi seranu in linea.

59 filmi di 245 paesi s'applicanu à u festival urganizatu da l'Associazione di Direttori di e donne, è 98 d'elli sò stati scelti da a ghjuria per esse mostratu in u festival.

Hà enfatizatu u muvimentu di e donne

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà assistitu à l'apertura cun un missaghju video. Ministru Tunç Soyer, hà dichjaratu chì u muvimentu di e donne hà impurtanza strutturale micca solu nantu à l'ugualità di genere, ma ancu in l'arti, a crisa climatica è tutti i prublemi suciali, è chì u cinema hè u megliu modu per trasmette questu.

U presidente di l'Unione Köy-Koop İzmir, Neptün Soyer, hà enfatizatu chì u travagliu di i ghjovani dirigenti di l'Associazione di Direttori di e donne hè admirabile è hà dettu chì l'omi è e donne duveranu esse fiancu à fiancu è inseme in a lotta per i diritti di e donne. Neptün Soyer hà dichjaratu chì ci hè un omu vicinu à ogni donna di successu è ringraziò quelli chì anu cuntribuitu à u festival.

U presidente hà ringraziatu Soyer

L'avucatu Nilay Kökkılınç, presidente di a Cummissione per l'uguaglianza di genere di a municipalità metropolitana di Izmir, hà dettu ch'elli anu travagliatu duru in u campu di l'uguaglianza di genere da quandu sò stati eletti à l'uffiziu u 31 di marzu di u 2019, è chì anu sempre inclusu i diritti di e donne in u so postu. aree di serviziu priurità cunsiderenduli cum'è diritti umani. Kökkılınç hà ancu enfatizatu chì u cinema hè unu di i rami di l'arti induve i missaghji suciali sò trasmessi à e masse in modu più efficace è hà dichjaratu ch'elli sò felici di sustene u Festival Internaziunale di Film di Direttori di e donne. Gülten Taranç, presidente di l'Associazione di Direttori di e donne, hè ancu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerHà ringraziatu per u so sustegnu à u festival.

À l'apertura, u Premiu di l'Academia di Achievement hè statu presentatu à u Dr. in u scopu di u 5th International Women Directors Festival Achievement Awards. U Premiu per a Realizazione di u Direttore hè statu presentatu à Burcu Dabak è u Premiu per a Realizazione di u Direttore hè statu presentatu à Nergis Abyar. L'apertura di u festivale hà finitu cù u cuncertu datu da Billur Koyuncu, Öykü Demirağ è Gülten Taranç.

Quale hè assistitu ?

In più di u presidente di l'Unione Köykoop İzmir Neptün Soyer, u presidente di a Cummissione per l'uguaglianza di genere di a municipalità metropolitana di İzmir, l'avucatu Nilay Kökkılınç, u secretariu generale diputatu di a municipalità metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, u capu di u dipartimentu di cultura è arti di a municipalità metropolitana di İzmir, Kadir Efe Oruç, hà assistitu à l'ex sindaco di Konak Oruç. A festa A. Sema Pekdaş, Sottosegretariu iranianu di Cultura Mahmut Sıtkızade, Presidente di l'Associazione Femminile Direttore Gülten Taranç, amministratori lucali, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, artisti, direttori, accademichi, rapprisentanti di u Centru Culturale Francese è amatori di cinema anu assistitu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*