Quandu hè statu custruitu u ponte Unkapani ?

Quandu hè statu custruitu u ponte Unkapani ?
Quandu hè statu custruitu u ponte Unkapani ?

U ponte Atatürk o anticamente u ponte Unkapanı hè un ponte chì unisce a penisula storica à u latu Beyoğlu di Istanbul. Cunnette u distrittu Unkapanı Küçükpazar di u distrittu di Fatih è i distretti Azapkapı di u distrittu di Beyoğlu. Hè una continuazione di Atatürk Boulevard partendu da u distrittu di Aksaray è vene à Unkapanı.

U ponte Unkapanı hè statu custruitu prima in u 1836, durante u regnu di u trentesimu sultanu ottomanu Mahmut II, da "Bezmialem Valide Sultan", a mamma di u prossimu monarca è a moglia di Mahmut II, utilizendu tutti i materiali di lignu.

Cuntrariu à l'usu, era chjamatu u "ponte Hayratiye" da u populu, postu chì ùn hè micca dumandatu un peghju per i ponti. Un altru nome, in quantu à u distrittu, era u Ponte Ghjudeu.

In novu, a rispunsabilità di a custruzzione di u ponte, chì hè stata postu nantu à ponti di lignu è hà guadagnatu a capacità di float, hè stata data à Ahmed Fevzi Pasha, u capitanu di u mare. "Unkapani Bridge", chì hè stata cumpletata in i cantieri navali Golden Horn sottu a tutela di Fevzi Ahmet Pasha; Era longu quattrucentu metri è largu dece metri. A cerimonia d'apertura di u ponte, chì hè stata custruita in una manera chì apre è chjude per ùn impedisce à i navi chì venenu da u Bòsforu è u Mari di Marmara per entra è esce da u Cornu d'Oro, hè stata realizata da u Second Mahmut stessu à cavallu. .

In u 1875, una sucietà francese custruì un ponte di metallu invece di un ponte di legnu, per via di un accordu fattu per centu trentacinque mila muniti d'oru. U ponte novu, longu settecentuottanta metri è largu diciottu metri, cuntinuò à serve sin’à u 1912.

In u 1912, stu ponte hè statu smantellatu è rimpiazzatu cù u terzu ponte Eminönü - Karaköy, chjamatu "Galata Bridge". In u risultatu di una forte tempesta in u 1936, stu ponte hè statu ancu distruttu è u "Ponte Atatürk", chì avemu usatu oghje, hè statu custruitu in u so locu. U ponte Atatürk hè fattu di legnu, cum'è u primu "ponte Hayratiye" fabbricatu. U pianu di stu ponte di legnu, custruitu nantu à vintiquattru pontoni, era cupartu d’asfaltu quandu u calendariu indicava l’annu 1954. U ponte, chì hè quattrucentu settanta sette metri di longu è vinticinque metri di larghezza, serve sempre à a ghjente di Istanbul.

Hè statu annunziatu chì u ponte serà sguassatu dopu à u prugettu di attraversu di tubu da esse custruitu in u Cornu d'oru è pianificatu per esse cumpletu in 2018. Tuttavia, stu prughjettu ùn hè statu realizatu.

A causa di u fattu chì a junzione à u pede Unkapanı di u ponte in u 2021 era un ostaculu à a strada trà Cibali è Eminönü è a tramvia T5 puderia esse distrutta in un eventuale terremotu cù a fine di a vita ecunomica di u ponte, era decisu da IMM di rinnuvà a Unkapanı Junction è i travaglii cuminciati u 18 di maghju 2021. è duie bielle sò state messe in serviziu u 31 di lugliu. E duie altre branche di cunnessione sò previste per esse custruite dopu a fine di a custruzzione di u tunnel di u tram T5.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*