Cinque Per Mille di Alpu Plain seranu Aduprati Per URAYSİM

Cinque Per Mille di Alpu Plain seranu Aduprati Per URAYSİM
Cinque Per Mille di Pianura Alpu Sarà Aduprata Per URAYSIM

U presidente di l'Amministrazioni Locali di u Partitu AK Eskişehir, Pınar Turhanoğlu, hà enfatizatu chì solu cinque per mille zone seranu aduprate in Alpu in u Prughjettu URAYSİM, è hà criticatu a Municipalità Metropolitana di Eskişehir.

Dichjarà chì tutti quelli chì vivenu in a cità anu u dirittu di indagà è di seguità l'investimenti è i prughjetti previsti per esse fatti in Eskişehir, Turhanoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione:

"Quandu URAYSİM sarà cumpletu, Turchia serà u primu paese d'Europa à avè una pista di prova di 400 km, chì pò curriri à 52,93 km / h, induve e teste di treni d'alta velocità ponu esse realizate. Inoltre, stu prughjettu include a prova di locomotive diesel è elettriche cunvinziunali finu à 180 km / h, 23 km long track track, veiculi di metro finu à 100 km / h è veiculi di tram 80 km / h, 8 km è 3,2 Per pussede .XNUMX km di piste di prova, serà un primu impurtante in questu campu.

Quelli chì dicenu chì i rails seranu posti in terreni agriculi. Hanu guardatu in daretu à quantu spaziu verde anu messu in sviluppu in l'ultimi mesi ? URAYSİM riceverà solu 0,5% (cinque per mille) di a terra agricula di u prugettu. Mentre parlava di stu prughjettu, u sindaco di a municipalità metropolitana hà dettu e seguenti frasi.

Durante l'acquistu di Tram di a Municipalità Metropolitana, a cumpagnia canadiana BOMBARDIER, chì hè u megliu in u mondu in tali tecnulugia, è TÜLOMSAŞ, per via di partenariati o brevetti (Almenu, alcune parti di i tram sò fatti da Tülomsaş, cum'è in brevetti). Locomotive, per a Turchia acquistà sperienza). L'iniziativi chì avemu fattu cum'è a Municipalità sò stati bluccati da a gestione à u capu di TÜLOMSAŞ in u periodu 2001-2002. (Saria assai utile per documentà a storia di stu sughjettu facendu un libru dopu.)

Quantu di sti frasi sò veri ? In u 2011, cum'è u gruppu parlamentariu di u Partitu AK, avemu sustinutu a dumanda di prestitu dumandatu da Iller Bank per tramvii supplementari. Per sviluppà l'industria Eskişehir è furnisce un valore aghjuntu à l'industria domestica, avemu dumandatu chì almenu 30% di a cooperazione lucale sia fatta in l'acquisti di tram. Questa dumanda hè stata rifiutata da u gruppu CHP.

Avemu sustinutu l'acquistu di 10 tramvii novi. A nostra dumanda per una cundizione di cuuperazione domestica hè stata rifiutata da i voti di i membri di u cunsigliu CHP è di u presidente Yılmaz Büyükerşen.

À quellu tempu, i pruduttori lucali, in particulare Tulomsaş, eranu aperti à a cooperazione. Voi stessu avete rifiutatu a nostra pruposta di impone un requisitu di cuntribuzione domestica per i tramvii chì mettete in licitazione cù spazii ferroviari non standard solu per pudè cumprà da una certa cumpagnia straniera.

Ancu s'è u fabricatore domesticu ùn piglia micca l'offerta. Mentre ùn hè micca pussibule per ellu cumprà in cundizzioni spiciali (!) cum'è a pruduzzione di tali è un chilometru dopu à i lacune di ferrovia datu, forsi alcuni di i soldi di a cità fermanu in a cità se almenu u lucale. hè statu introduttu a cundizione di cooperazione.

Hè assai triste chì quelli chì anu impeditu apertamente questu in quellu tempu, è quelli chì anu avutu un dibattitu annantu à questu tema in u parlamentu, dichjaranu u cuntrariu oghje ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*