I Pro è i Cons di u Prughjettu URAYSİM deve esse discussatu

I Pro è i Cons di u Prughjettu URAYSİM deve esse discussatu
I Pro è i Cons di u Prughjettu URAYSİM deve esse discussatu

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Odunpazarı, İsmail Kumru, hà publicatu un comunicatu di stampa riguardanti u Centru di Test di Sistemi Ferroviari chì deve esse stabilitu in a pianura di l'Alpu.

Enfatizendu chì i prughjetti di u prugettu deve esse discutitu cù l'urganisazione non-governamentale pertinenti, e camere, l'amministrazioni lucali è l'istituzioni pubbliche in a cità, Kumru hà dettu;

"Ci sò diverse opinioni nantu à a necessità di u prugettu è u fattu chì a regione induve u Centru di Test di Sistemi Ferroviari Internaziunali serà stabilitu, chì hè statu discutitu spessu in l'opinione publica in l'ultimi ghjorni è hè previstu per esse custruitu nantu à i terreni fertili. di a piaghja Alpu, hè a regione agricula più impurtante di a cità. A quistione deve esse discussa à una tavula induve tutte l'urganisazioni non governamentali, e camere è l'istituzioni autorizate chì operanu in a cità nantu à u sughjettu si riuniscenu è u sensu cumunu deve esse attivatu. A ghjente di Eskişehir deve esse infurmata currettamente di Uraysim.

Cum'è Odunpazarı City Council, pensemu chì l'autorità ùn anu micca datu infurmazioni accettabili nantu à a funzione è a necessità di u centru. A nostra postura nantu à l'errore di u locu induve u centru hè custruitu hè chjaru. Vulemu annunzià à u publicu chì dimustraremu risolutamente a nostra pusizioni à a Centrale Termale à Carbone è à u Fornu à carbone di Sevinç, postu chì u locu duv’ellu serà custruitu stu centru hè i terreni più fertili di a cità. Sapemu chì e linee ferroviarie in u prugettu taglià u flussu di l'acqua à i terreni fertili, è invitamu l'autorità à mustrà pietà. Lasciate in pace a Pianura di l'Alpu, chì hè a terra più fertili di Eskişehir, in questu periodu quandu avemu avutu grandi difficultà ecunomiche è capiscenu megliu l'impurtanza di l'agricultura ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*