EGİADA Parola di e donne

EGİADA Parola di e donne
EGİADA Parola di e donne

Si distingue cù u so 30 percentu di membri femminili EGİAD Associu di i ghjovani imprenditori di l'Egeu, cum'è parte di u 8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donnaEGİADCù l'avvenimentu intitulatu "E donne in a vita di travagliu da a perspettiva di e donne d'affari di Turchia", hà riunitu i so membri femminili in una riunione in linea. Stendu fideli à u spiritu di u ghjornu di a donna, in l'eventu induve i membri femine anu pigliatu u rolu principali, a parolla hè stata lasciata sanu à i membri femminili; U locu, i diritti è l'aspettattivi di e donne in a sucità è a vita di u travagliu sò stati discututi.

EGİAD U webinar hà iniziatu cù u discorsu d'apertura di Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di l'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu. EGİAD Hè statu tenutu cù a moderazione di u Vice Sicritariu Generale Ezgi Kudar Eroğlu, cù a participazione di e donne d'affari chì sò membri di l'ONG.

Parlendu à l'avvenimentu chì hà fattu in linea in forma di lutrinu gratuitu EGİAD Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu: "E donne sò l'elementu più efficace, dirigente, unificatore è protettivu di a società. Mentre chì l'avanzamentu di e donne hè una cundizione di ghjustizia suciale, ùn hè micca solu un prublema di e donne. Stu prublema hè l'unicu modu per custruì una sucità durevule, ghjustu è sviluppata, è hè a prima cundizione per u successu puliticu, suciale, ecunomicu è culturale. Per una sucità demucratica è avanzata, hè di grande impurtanza per e donne à esse empowered, à espansione i so campi d'attività, è à prufittà di uguali opportunità è opportunità in campi cum'è l'educazione, l'impieghi, a salute, a pulitica è u dirittu.

Supportemu l'imprenditoria femminile

Rimarchendu chì e donne anu cuntribuitu u più in u prucessu di sviluppu di Turchia, Yelkenbiçer hà dettu: "Mentre l'economia, a pulitica, a vita suciale è a demucrazia di Turchia si sviluppanu, sò state e nostre donne chì anu cuntribuitu u più à stu prucessu. In particulare in l'ultimi anni, cum'è istituzione, avemu travagliatu per rinfurzà l'imprenditorialità di e donne. EGİAD 24 di e 8 startups chì invistisciamu sottu u paraplu di Melekleri sò fundatori femine è sfurtunatamenti ùn hè micca abbastanza. In più di participà à l'ecunumia, avete apprezzatu chì e nostre donne anu bisognu d'urganisazioni non governamentali in quale si ponu sprime in stu prucessu. Da questa perspettiva EGİAD Hè una ONG chì tira sempre una grande forza da i so membri femine. Di sicuru, unu di i nostri più grandi difetti hè chì u numeru di membri femine hè vicinu à u 30%, ancu s'ellu hè più altu di a media di u nostru paese; Ùn esitate micca à fà sta autocritica è cuntinuemu à travaglià per aumentà stu numeru.

In e so parolle, u Gran Leader Atatürk hà dettu: "Ci hè un modu più sicuru è più currettu per marchjà: per fà a grande donna turca un cumpagnu in u nostru travagliu". Yelkenbiçer hà cunclusu dicendu: "U putere di a Turchia hè u putere di e donne. A suluzione di prublemi glubale hà ancu u putenziale di esse attivu grazia à e nostre donne. Da a crisa climatica à i prublemi suciali, u mondu hà bisognu di l'intelligenza è l'intuizione di e donne in ogni campu ". disse.

I prublemi sperimentati da e donne in a vita di l'affari sò stati valutati è l'effetti di u tettu di vetru, l'elevatore di vetru è i sindromi di u scogliu di vetru sò stati trasmessi. À a riunione, i temi di i prublemi di l'impieghi di e donne, a svalutazione di u travagliu di e donne, più sfruttamentu di e donne in a vita di u travagliu è ignurà u travagliu domesticu sò stati ancu discututi, è suggerimenti sò stati discututi per creà donne forti in a carriera prufessiunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*