Yelkenbiçer: "Avemu da sustene l'imprenditorialità di e donne"

Yelkenbiçer "Avemu da sustene l'imprenditorialità di e donne"
Yelkenbiçer "Avemu da sustene l'imprenditorialità di e donne"

EGİAD Alp Avni Yelkenbiçer, Presidente di u Cunsigliu di l'Associu di l'Associu di i Giovani Imprenditori di l'Egeu, hà fattu una dichjarazione speciale per l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna. Rimarchendu l'impurtanza di portà e donne, chì custituiscenu a mità di a pupulazione, à una pusizioni uguali cù l'altra mità, Yelkenbiçer hà dettu: "L'educazione data à e ragazze hè assai impurtante. Se vulemu chì u nostru avvene sia più forte, duvemu dà una impurtanza particulari à l'educazione di e donne.

Cridemu chì una vita di travagliu chì assicura l'ugualità di genere serà assai più demucratica, cumpetitiva è riescita. Avemu da sparghje u putere di e donne ugualmente in tutti i campi di a vita. Ùn ci scurdemu chì pudemu fà un sonu solu s'ellu battemu e duie mani. Enfatizendu chì a mità di a pupulazione hè cumposta di donne, Yelkenbiçer hà dettu: "Mentre u tassu di participazione di a forza di travagliu femminile in a maiò parte di i paesi sviluppati hè trà 34-18 per centu, a media di l'OCDE hè di circa 60 per centu. Quandu eramu in l'anni 80. U fattu chì u tassu di participazione di a forza di travagliu femminile in u nostru paese era solu circa 75 per centu hè un ostaculu à u futuru.

I studii revelanu chì ancu un aumentu di 5 punti in l'impieghi di e donne riduce a miseria di 15 per centu. In listessu modu, u tassu di l'imprenditrici istituzionalizzate in Turchia hè solu 1,5 per centu. Dunque, cum'è un paese, averemu ottinutu u prugressu più veloce cù a participazione di e donne in a vita di l'affari è sustene l'imprenditorialità. In corta, u puntu di partenza di l'ecunumia turca hè di aumentà l'imprenditorialità di e donne. A nostra associu, chì sprime à ogni uccasioni chì a forza motrice più impurtante di l'ecunumia hè l'imprenditorialità è porta assai travagli per aumentà u statutu ecunomicu è suciale di e donne, sustene sempre i studii d'imprenditorialità di e donne.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*