A stazione storica di Büyükderbent rinnuvata hè riapertura

A stazione storica di Büyükderbent rinnuvata hè riapertura

A stazione storica di Büyükderbent rinnuvata hè riapertura

Malgradu u clima fretu è a nevicata, i citadini anu dimustratu un grande interessu in a cerimonia di apertura di a stazione Büyükderbent, chì si trova in u distrittu di Kartepe di Kocaeli è hè stata chjusa per un pezzu per via di l'opere. Assistendu à l'apertura di a stazione, chì servirà i treni regiunale chì circulanu trà Adapazarı è Gebze, per teleconferenza, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu fattu a reta ferroviaria u modu di trasportu più investitu. Metin Akbaş, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia, hà dettu chì anu implementatu grandi prughjetti in tuttu u paese.

A stazione Büyükderbent, chì si trova in u distrittu di Kartepe di Kocaeli è hè stata chjusa à u trafficu di treni per un tempu per via di travaglii di rinnuvamentu, hè stata aperta cù una cerimonia. Malgradu u clima fretu è a nevicata, l'apertura, induve i citadini anu mostratu un grande interessu, hè stata cunnessa da una teleconferenza cù u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu. U Ministru Karaismailoğlu hà felicitatu quelli chì anu cuntribuitu à u travagliu da a fase di preparazione di u prugettu à a rinuvazione di a stazione è a piattaforma. Esprimendu chì u trenu servirà a ghjente di a regione da oghje, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'apertura di a nostra stazione, una media di 8 mila passageri per mese prufittàranu di sta linea. Cusì, cuntribuiremu à a cultura è u turismu di a regione ". disse.

Enfatizendu chì, cum'è u Ministeru, cuntinueghjanu à tesse e rete di ferru di u paese, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù sti travaglii, avemu fattu a rete ferroviaria u modu di trasportu più investitu. Cù u vantaghju di a situazione geografica di a nostra regione, simu diventati u paese di punta in a regione in u trasportu di merci è di passageri in u corridore mediu di a Ferrovia di a Seta nantu à a linea est-ovest. disse.

Sottulineendu chì continuanu à aumentà sta infrastruttura, Karaismailoğlu hà dettu: "Aumentemu a nostra rete ferroviaria à 14 mila 550 chilometri". usatu a frasa.

Questa presentazione richiede JavaScript.

REALIZZAMU GRANDI Prughjetti in tuttu u paese

U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, d'altra banda, hà dettu chì i treni regiunale sò stati fermati in a stazione di Büyükderbent per un pezzu per via di i travaglii di segnalazione. Dichjarà chì anu finitu sti travaglii in pocu tempu, Akbaş hà dettu: "Oghje, cuminciamu a fermata di i treni Ada Express chì viaghjanu trà Adapazarı è Istanbul". disse. Enfatizendu chì cum'è TCDD, anu realizatu grandi prughjetti in tuttu u paese, Akbaş hà nutatu chì apriranu i grandi prughjetti in pocu tempu.

U guvernatore di Kocaeli Seddar Yavuz hà ancu ricurdatu chì u paese hè statu tricotatu cù rete di ferru cù l'istituzione di a Republica, è hà dettu: "In verità, avemu "tessutu u nostru paese cù rete di treni d'alta velocità" ancu in questu periodu. avemu da dì. Allora tutti i nostri sogni diventanu realtà ". disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, hà dettu: "Sindacu à u capu di a funivia. Sarà una bona riunione, è ghjunghjerete quì in trenu. disse.

U deputatu di u Partitu AK Kocaeli İlyas Şeker, u guvernatore di u distrittu di Kartepe Altuğ Çağlar, u sindaco di Kartepe Mustafa Kocaman, i funzionari di l'ONG è parechji citadini anu assistitu à a cerimonia.

STAZIONE BÜYÜKDERBENT

A ghjente di a regione avia una grande dumanda di treni espressi regiunale per piantà in a Stazione Büyükderbent, chì si trova nantu à a linea di treni d'alta velocità.

In questu cuntestu, 2 piattaforme d'acciaio sò state custruite à u latu di e linee di treni d'alta velocità esistenti per chì e autostrade regionali ponu piantà à a Stazione Büyükderbent. Cusì, i treni regiunale di passageri chì operanu trà Istanbul-Adapazarı-Istanbul si fermanu ancu à a Stazione Büyükderbent in u distrittu di Kocaeli-Kartepe da oghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*