I travaglii di restaurazione di a Cisterna Basilica sò ghjunti à a fine

I travaglii di restaurazione di a Cisterna Basilica sò ghjunti à a fine

I travaglii di restaurazione di a Cisterna Basilica sò ghjunti à a fine

I burocrati pertinenti di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) è di a Municipalità di Fatih si sò riuniti cù l'agenda di custruzzione di İlim Yayma Vakfı, chì hà distortu a siluetta di a famosa Moschea Suleymaniye di a cità. À e delegazioni, u presidente di l'IBB Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Fatih Ergün Turan hà guidatu a strada. À a riunione; Cunsultazioni sò state realizate nantu à u rinnuvamentu di a regione storica di Sulaymaniyah, chì hè in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. A riunione di e delegazioni, chì si sò riunite à a Biblioteca Topkapı, durò circa 2 ore. İmamoğlu è Turan anu visitatu Süleymaniye dopu a riunione. I dui Presidenti anu fattu e so valutazioni annantu à a riunione in i carrughji storichi di Süleymaniye.

İMAMOĞLU: "Avemu fattu a decisione di a massima stabilità"

Enfatizendu chì Süleymaniye hè u valore cumunu di a cità è di u paese, İmamoğlu hà dettu: "A filusufìa principale di a nostra riunione hè basatu annantu à questu sentimentu. In questu cuntestu, avemu avutu i nostri discorsi è riunioni. Avemu pigliatu a decisione di "determinazione massima" per rinuvà Sulaymaniyah à a so identità storica, à u livellu massimu, è di mostrà sforzi cumuni. In altri palori, noi è a municipalità di Fatih metteremu u travagliu à u più altu livellu. Di sicuru, ùn vulemu mai stringhje sta agenda enormosa di Sulaymaniyah in un solu edifiziu. Perchè, u prublema hè u generale di Sulaymaniyah. In fatti, micca solu in Sulaymaniyah. In altre parolle, hè cusì chì vedemu a penisula storica ".

"ÙN AMU NESSUN HEISES"

Dicendu: "Alcuni prublemi sò di sicuru curiosi da a sucietà", İmamoğlu hà dettu:

"Primu; Vogliu fà a sentenza finale nantu à u prucessu di custruzzione di un edifiziu chì appartene à a famosa Società di Scienze Spreading è ciò chì hè statu dettu dopu, per ùn discutiri più sta questione. À a riunione chì avemu tenutu una volta, ùn avemu micca esitatu in u fattu chì a Società di Propagazione di a Cunniscenza faria u massimu sacrifiziu in quantu à questu edifiziu è fà u sacrifiziu ch'ella mette per a migliurà di u prucessu. In questu cuntestu, avemu decisu di fà un studiu. Mentre face sta decisione, u nostru principiu di basa hè u seguitu: Di sicuru, prima di tuttu, ùn deve micca spoil a silhouette di Süleymaniye. Un altru puntu hè chì avemu decisu in principiu di compie stu edifiziu ottenendu un disignu di facciata in cunfurmità cù a so identità in i registri storichi. Amici tecnichi di a nostra municipalità metropolitana è di a municipalità di Fatih si riuniscenu. Inseme à un travagliu cumunu, una decisione serà presa da a participazione di a Società di Divulgazione di a Scienza è a custruzzione di sta struttura cuntinuerà secondu. In stu riguardu, in presenza di tutti i nostri amichi tecnichi, facemu stu impegnu inseme à a nostra sucetà cum’è i dui merri ».

"Avemu pussede sta siluetta"

Enfatizendu chì Istanbul hà una storia antica di millaie d'anni, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, sta cità hà ancu una parte ottomana cù una storia di più di 600 centu anni. Forsi l'imagine più simbolica è antica di questa età hè Sulaymaniyah. Tutti abbracciamu sta siluette cum'è individui di a cità - cum'è pussedemu tutta a so storia - è ancu abbracciamu sta maghjina cù e nostre credenze spirituali. È stu sintimu chì pussedemu in questa maghjina ùn hà micca pulitica. Quì, u sindaco di a municipalità di Fatih Ergün Turan, u nostru presidente, è tutti i mo amichi, burocrati è persone chì ùn sò micca quì sparte stu sentimentu. In questu cuntestu, vulemu sparte ogni passu cù i nostri citadini, è spergu di presentà un risultatu assai bonu à a ghjente di Istanbul quì ", disse.

TURAN: "LAVAREremu PER LASCIà UNA SULEYMANIA MEGLIO À E PROSSIMA GENERAZIONI"

Turan hà dettu: "Hè statu un travagliu veramente utile", è aghjunse: "Cumu u presidente hà dichjaratu, Sulaymaniyah hè u valore cumunu di tutti noi. Sulaymaniyah ùn hè micca solu a preoccupazione di i capi. Tutti quelli chì amanu Istanbul anu aspittà di Istanbul. Dopu tuttu, a Fundazione per a diffusione di a cunniscenza avia digià fattu una dichjarazione. Era una spiegazione veramente bona. Ùn era micca una dichjarazione diversa da e nostre conversazioni in u mumentu. Ellu disse chì farà ciò chì hè necessariu, cumpresa a riduzione di u pianu. Un studiu deve esse fattu nantu à tutta Sulaymaniyah. Ogni volta chì parechje persone venenu à Sulaimani dapoi l'anni 1960 è 70, u sognu di tutti quelli chì sò un amministratore cum'è noi, cum'è u Signore presidente, hè di trasfurmà Sulaymaniyah in questu locu. Passu à passu, ognunu hà pruvatu à fà qualcosa cù u so sforzu. Ma crede chì oghje ci hè un altu livellu di sperienza sia in u Metropolitanu sia da a nostra parte. In cuuperazione, avemu da travaglià per lascià Sulaymaniyah, chì pò esse gestitu megliu per e generazioni prossime, in u nostru tempu, mantenendu veramente sopra a pulitica - cum'è u presidente hà dichjaratu - speru ".

"YEREBATAN" BUONA VOLUNTA: PER SCONTU IN MAI

İmamoğlu passò da Süleymaniye à a Cisterna Basilica, un altru simbulu di a cità. İmamoğlu, chì hà esaminatu a cisterna storica, chì si avvicina à a fine di i travaglii di risturazione, hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Un travagliu assai delicatu hè statu fattu quì. Precauzioni particulari sensibili è spiciali sò state pigliate in quantu à a resistenza di u terrimotu di a cisterna. À u listessu tempu, un travagliu hè vicinu à esse cunclusu nantu à certi piani chì ùn si sentenu micca assai - cum'è i mo amichi sprimenu - chì pudete vede, sente, è ancu avvicinassi à sti rivestimenti di u VI seculu nantu à a nova piattaforma. Speremu chì in a primavera, avemu da prisentà a Cisterna Basilica à u gustu di Istanbulites, è ancu à u mondu sanu, in stu novu statu d'Istanbul, in un statu assai piacevule, in una manera induve i mumenti assai spiciali ponu esse sentiti. Puderaghju digià chì stu locu diventerà più efficau cù i passi, a cultura è l'arti di a ghjente. Hè impussibile di esse in questu è ùn sente micca. Questu hè un locu assai spiciale chì vi dà a pelle d'oca è vi fa sentu una volta di più ciò chì una cità antica chì campemu. Puderaghju digià annunzià chì a Cisterna Basilica serà unu di i punti di scontri di u mondu cun piacè, cù una risturazione quasi perfetta è cù u cumpurtamentu più sensibile in u prossimu cuncettu cummerciale, simili à u rispettu chì avemu per tuttu u tissutu storicu. . Bona furtuna à u nostru Istanbul. Ci si vede in maghju".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*