47 mila 343 persone anu avutu carte d'identità per disabili via e-Government

Mille persone sò diventate i pruprietari di carte d'identità per disabili via e-Government
47 mila 343 persone anu avutu carte d'identità per disabili via e-Government

Dapoi l'aostu 2021, 47 persone anu dumandatu a carta d'identità per i disabili, chì e so applicazioni sò presentate à l'e-Government da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali per facilità a vita di i citadini disabili.

Dapoi u 1998, u Ministeru dà carte d'identità per disabili à i citadini cù un rapportu di disabilità di 40 per centu o più, per creà una basa di dati di disabilità è aduprà per prufittà di i diritti è servizii cuncessi à i disabili.

Per facilità a vita di i citadini disabili, u Ministeru hà cuminciatu à accettà e richieste di carte d'identità per i disabili, chì sò state ricevute appietendu à e Direzzione Pruvinciali di Famiglia è Servizii Suciali, via e-Government da u 28 d'Aostu 2021.

In questu cuntestu, 47 mila 343 persone anu applicatu attraversu l'e-Government è sò diventati titulari di carte disabilitati. U prucessu di candidatura di 2.423 persone cuntinueghja.

I citadini ponu dumandà a so carta d'identità per disabili via u ligame turkiye.gov.tr/ashb-engeliller-icin-kimlik-karti-basvurusu.

Foto di e persone, ID di cittadinanza è infurmazione di l'indirizzu postale da a reta di spartera MERNİS; U rapportu di u Cunsigliu di Salute Disabilitatu hè furnitu da a reta di spartera di u Sistema d'Infurmazione Sanitaria (SBS), è e carte d'identità per disabili sò emesse à i candidati in l'ambiente digitale.

A carta d'identità emessa hè mandata à l'indirizzi dichjarati durante a candidatura o à l'indirizzi registrati in MERNiS in 15 ghjorni di travagliu.

L'individui disabili ponu ancu ottene una carta d'identità per disabili appiicandu à a Direzzione Pruvinciale di Famiglia è Servizii Suciali in a so pruvincia di residenza cù 2 fotografie, a copia originale o appruvata di a carta d'identità è u rapportu di u Cunsigliu di Salute di Disabilità.

Dapoi u 1998, 1,5 milioni di citadini sò stati dati carte d'identità per disabili da u Ministeru.

I citadini chì anu una carta d'identità per disabili ponu prufittà di u dirittu di viaghjà gratuitamente in i veiculi di trasportu publicu chì utilizanu. L'individui disabili ponu prufittà di tutti l'autobus publicu è privatu, i veiculi di trasportu marittimu è i treni in u corpu di TCDD gratuitamente. Inoltre, u 20% di scontu hè furnitu nantu à tutti i voli domestici è internaziunali.

Esenzione di l'impositu di l'abitazione I disabili chì anu una casa unica più chjuca di 200 metri quadrati sò esenti da l'imposta immubiliare.
L'imposta nantu à u valore aghjuntu (IVA) ùn hè micca recullata in a fornitura di ogni tipu d'arnesi è di l'equipaggiu è di prugrammi informatici speciali apposta per l'educazione, a professione è a vita di ogni ghjornu di i disabili.

Pudete visità musei è siti storichi, parchi naziunali, spazii di prutezzione di a natura è parchi naturali gratuitamente. Puderà ancu prufittà di i teatri statali gratuitamente. I tariffi speciali sò applicati à e persone disabili da l'operatori GSM.

In i prughjetti preparati da TOKİ, u 5 per centu di u numeru previstu di residenze hè riservatu à i citadini disabili. I citadini disabili ponu applicà cù una fotocopia di a so carta d'identità è un rapportu di u cunsigliu di salute di disabilità, è i titulari di diritti di e residenze sò determinati per sorte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*