Circular di misure di trafficu di festa di Ramadan mandata à 81 guvernatori pruvinciali

Circulare di misure di trafficu di Ramadan Bayram mandata à u guvernatore provinciale
Circular di misure di trafficu di festa di Ramadan mandata à 81 guvernatori pruvinciali

U Ministeru di l'Affari Interni pigliarà misure di sicurezza strette nantu à l'autostrade durante a festa di Eid al-Fitr. Un totale di 110 mila squadre / squadre di trafficu è 208 mila 900 persone da a polizia è a gendarmeria travaglià prima è dopu a festa.

Mentre l'attività di trafficu annantu à l'autostrade aumentava per via di l'imminente Eid al-Fitr, u Ministeru di l'Affari Interni hà ancu aumentatu e so misure à u più altu livellu. U Ministeru hà mandatu una circular intitulata "Misure di trafficu per a festa di Ramadan 81" à 2022 guvernatori provinciali. Sicondu a circular, e misure da piglià durante l'Eid al-Fitr accuminciaranu u 29 d'aprile, prima di e vacanze, è cuntinueghjanu finu à u 09 di maghju.

In parte di e misure di vacanze, e squadre di trafficu di a polizia è di a gendarmeria realizaranu ispezioni cumune. L'ispezioni da e squadre miste seranu aumentate in e zone di rispunsabilità di u trafficu di a Gendarmeria, in rotte induve u trafficu di i veiculi è l'accidenti sò cuncentrati, per minimizzà e violazioni di e regule è cusì prevene accidenti fatali.

Per inspeccionà e misure di trafficu in situ durante e vacanze è intervene immediatamente in ogni prublema chì pò esse; U nostru Ministru Mr. Vice Ministri, in particulare Süleyman Soylu, Cumandante Generale di Gendarmeria, Direttore Generale di Pulizzia, tutti i guvernatori è i guvernatori di u distrittu, i Direttori Generali Diputati è i Capi di Dipartimenti di a Direzzione Generale di Sicurezza, i Cumandanti Diputati è i Capi di i Dipartimenti di a Gendarmeria Comandante Generale, provinciale / distrittu. i direttori è i cumandanti di a polizia / gendarmeria sò in u campu. Durante e vacanze, per determinà è inspeccionà s'ellu hè necessariu misure supplementari, è ancu l'implementazione di e misure di trafficu pigliate soprattuttu in i punti neri d'accidenti è e rotte induve l'accidenti sò cuncentrati;

  • 30 Ispettori Capi di Pulizzia,
  • 4 Ispettore Capu di Gendarmeria / Ispettore,
  • 22 ispettori, cumpresi 56 membri di l'ispezione di Gendarmeria, sò stati assignati.
  1. I cuntrolli di velocità è l'ispezioni aeree seranu aumentati. Durante l'Eid al-Fitr, l'accentu serà pusatu nantu à l'ispezioni per prevene l'accidenti legati à a velocità. L'ispezioni di velocità seranu aumentate cù Veiculi Radar Mobile è Sistemi Elettronici nantu à e sezioni di strada induve l'accidenti sò cuncentrati. U telefuninu mobile, a cintura di sicurezza è e violazioni di luci rosse seranu rilevate cù l'usu di camere appartenenti à KGMS installate soprattuttu in insediamenti è intersezioni.
  2. I squadre di u trafficu seranu assicurati per esse "VISIBILI", in particulare in rotte rispunsevuli induve l'accidenti sò intensi. L'applicazione "Model Traffic Team Vehicle", posta nantu à a strada per aumentà a sensazione di cuntrollu di i cunduttori in e zone induve l'accidenti sò cuncentrati, continuerà.
  3. L'ispezioni di u trafficu aereu chì utilizanu elicotteri, droni è aerei di tippu UAV seranu aumentate durante e vacanze. Queste ispezioni seranu realizate da unità di polizia / gendarmeria per mezu di squadre miste, chì coprenu tutta a pruvincia, indipendentemente da a zona di responsabilità.
  4. Restrizzione à l'entrata è a surtita di i veiculi. L'autobus ùn sarà micca permessu di partì fora di u terminal è i posti permessi. L'ispezioni nantu à l'autobus cù u persunale civile continuanu sta festa. Durante l'ispezioni, i cunduttori chì viaghjanu trà 05.00 è 07.00 seranu invitati fora di u veiculu è i cuntrolli necessarii seranu fatti, è i cunduttori chì mostranu segni d'insomnia o di fatigue seranu permessi di ripusà fora di u veiculu.
  5. I veiculi agriculi è i veiculi di tonnellate pesante ùn saranu micca permessi di entre in u trafficu inappropriatamente è durante l'ore di punta di trafficu. I veiculi stradali chì portanu travagliadori agriculi stagionali ùn saranu micca permessi di viaghjà trà e cità trà 24.00 è 06.00. In e regioni induve l'attività agricula sò intense, i veiculi agriculi, i trattori è i mietitrici seranu impediti di viaghjà inappropriatamente nantu à l'autostrada. Se necessariu, nantu à e rotte induve u trafficu hè cuncentratu, i veiculi di tonnellate pesante è i veiculi agriculi saranu temporaneamente mantinuti in lochi adattati finu à a fine di a densità di trafficu, secondu l'urdinazioni di i capi di l'unità di trafficu. autobus chì trasportanu passageri è merchenzie seranu realizati meticulosamente.
  6. L'ispezioni di motociclette è ciclomotori seranu aumentate più frequentemente. L'ispezioni seranu realizate in punti induve e motociclette è i ciclomotori sò più cumuni in u trafficu, postu chì l'individui è l'imprese, cum'è i ristoranti è i mercati, aumentanu i so servizii à i so clienti per mezu di i corrieri. Duranti l'ispezioni, i cunduttori di motociclette seranu inspeccionati per e violazioni di e regule cum'è e violazioni di corsia è di luce, caminate nantu à i percorsi pedonali, guidanu in a direzzione opposta, è s'ellu guidanu senza targa di registrazione, senza licenza di guida è senza cascu. I veiculi mudificati è i veiculi cù scarichi impropri è equipaghji ligeri seranu inspeccionati inseme cù e squadre di ordine publicu, è i veiculi rilevati seranu pruibiti da u trafficu è mandati per l'ispezione. L'ispezioni per quelli chì guidanu sottu l'influenza di l'alcohol è di droghe seranu enfatizzati.
  7. Comunicazione faccia a faccia durante l'auditi. Durante l'ispezioni, i citadini seranu cuntattati faccia à faccia è infurmati nantu à u rispettu di i limiti di velocità, purtanu cinture di sicurezza in i sedili davanti è in daretu, ùn utilizanu micca i telefoni cellulari mentre guidanu, rispettendu a corsia è seguite e regule, ùn perde micca a so cuncentrazione durante u viaghju. , è piglià pause per evità l'insomnia è a fatigue.
  8. Avè una bona festa. U nostru Ministeru prumove ancu l'usu di cinture di sicurezza in u trafficu è enfatiza l'impurtanza di i cinturini di sicurezza in vittura cù i motti "May your Eid be Belted", "Better in Traffic Every Year", "My Belt is Always on My Mind". "I Pedestrians are Our Red Line", "Give Way to Life" è "Life Looks at One Move". Attrarà l'attenzione cun. I cartelloni cù motti seranu appiccicati, è i media suciali è i media seranu utilizati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*