A corsa di mountain bike Enduro Sky To Sea inizia u 23 d'aprile

A corsa di mountain bike Enduro Sky To Sea inizia in aprile
A corsa di mountain bike Enduro Sky To Sea inizia u 23 d'aprile

Una cunferenza di stampa hè stata fatta prima di a Sky To Sea Enduro Mountain Bike Race, chì hà una particularità chì hè l'unica corsa in u mondu chì principia nantu à una cima di a muntagna nevicata è finisce à u mare.

U sindaco di Kemer Necati Topaloğlu, u membru di u Cunsigliu Municipale di Kemer è u presidente di Kemer Enduro Motorcycle Club (KEMK) Semih anu assistitu à a cunferenza di stampa tenuta à l'Olympos Teleferik in a muntagna Tahtalı à una altitudine di 23 mila 24 metri prima di a corsa chì si terrà u 2-365 d'aprile. Özdemir, Kemer Region Promotion Foundation (KETAV) President Volkan Yorulmaz, Kemer Turistic Hoteliers and Operators Association (KETOB) Rappresentante Ayşegül Zeybek Uçar, coordinatore di corsa Ömer Nizam, Olympos Teleferik General Manager Haydar Gümrükçü, Sudafricano Sharjah Jonsson, u ciclista russu Kiril Cherkashenko, l'atleta di cintura Osman Minta è i membri di a stampa anu assistitu.

Circa 2 atleti da 14 paesi participeranu à a 150nd Leg of the Sky To Sea Enduro Bicycle Race, chì hè inclusa in u calendariu di l'attività di a Federazione Turca di Ciclismo.

L'avvenimentu, in quale participeranu circa 150 atleti da l'Inghilterra, Russia, Sudafrica, Azerbaijan è Turchia, ùn hè micca solu una di e razzii ciclistiche più estreme in Turchia, ma hà ancu una particularità chì hè l'unica corsa in Turchia. u mondu chì principia nantu à una cima di a muntagna nevosa è finisce à u mare.

Mentre l'endurance di l'atleti hè pruvata nantu à a pista di 34 chilometri, l'atleti scuntrà u Mediterraniu cù a rampa di saltu chì deve esse custruitu nantu à a spiaggia di Kemer, una di e più belle spiagge di a Riviera Turca, dopu avè passatu per i passi di muntagna nevosa, cum'è i scoglii di u Monte Olympos, i letti di i corsi è i camini difficili in a furesta.

U sindaco di Kemer Necati Topaloğlu, in u so discorsu à u comunicatu di stampa, hà dettu chì Kemer hè una di e migliori regioni turistiche in u mondu.

Dichjarà chì continuanu à fà u so megliu per diversificà u turismu, u sindaco Topaloğlu hà dettu: "Avemu pruvatu à diversificà u turismu per anni. In questu sensu, urganizeremu avvenimenti cum'è e corse di nuoto, Run To Sky, Sea To Sky Enduro Motorcycle Races, corse di bicicletta di strada è ghjorni sottumarini in i ghjorni à vene. Tali urganisazione sò assai impurtanti per a prumuzione di Kemer è Turchia. Cum'è a municipalità di Kemer, avemu sempre statu implicatu in tali urganisazioni è continueremu à esse cusì. Travaremu dinò per trasfurmà sta corsa in un campiunatu mundiale. Vogliu successu à tutti l'atleti chì participeranu à a corsa. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a corsa". disse.

U membru di u Cunsigliu Semih Özdemir hà dettu ancu chì eranu felici d'urganizà e Corsi di Mountain Bike Enduro Sky To Sea, chì sò esattamente u cuntrariu di e Corsi di Moto Enduro Seo To Sky chì organizanu ogni annu.

Indicà chì l'atleti cumpetenu in cundizioni difficili, Özdemir hà ringraziatu u sindaco di Kemer Necati Topaloğlu per a so cuntribuzione à l'urganizazione di l'urganizazione è hà desideratu successu à tutti l'atleti.

U presidente di KETAV Yorulmaz hà dichjaratu chì a Sky To Sea Enduro Mountain Bike Race hè assai impurtante perchè hè a prima in u mondu è hà dettu: "U turismu hà avutu tempi difficili dapoi u 2016. Se avemu cunsideratu u tema di a diversità turistica, sta razza hè assai impurtante. Hè una grande parte di u turismu sportivu. Avemu da esce da u sole, a sabbia è u sole. Sti tipi d'urganisazione sò i migliori esempi. "Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione". disse.

Olympos Teleferik General Manager Haydar Gümrükçü hà dichjaratu ancu chì sò pronti per a staghjoni di l'estiu cum'è un telefuninu, hà nutatu chì crede chì e razzii feranu una grande cuntribuzione à Kemer è vulianu successu à l'atleti.

U coordinatore di corsa Ömer Nizam hà datu infurmazioni nantu à a corsa. Nizam hà dichjaratu chì quasi atleti 150 participaranu à e razzii è chì l'atleti scenderanu à u mare da a cima nevosa di a muntagna Tahtalı.

Spieghendu chì i corridori pedaleranu un totale di 34 chilometri, Nizam hà dettu: "L'atleti anu l'uppurtunità di vede e bellezze uniche di Kemer nantu à u corsu. A corsa finisce à u livellu di u mari in Kemer. Per fà l'affari unicu in u mondu, mettemu una rampa nantu à a spiaggia. A pista hè perfetta per prumove u turismu ciclistu. "I percorsi di bicicletta chì avemu custruitu prima cum'è a municipalità di Kemer attiranu seriamente l'attenzione di l'amatori di bicicletta in a regione". disse.

Le cycliste à ceinture Osman Minta a également déclaré que le cours mettra à l'épreuve tous les atletis et qu'il s'agira d'une compétition acharnée.
U ciclista sudafricanu Sharjah Jonsson hà dichjaratu ch'ellu era felice d'esse in Kemer è hà dettu: "Mi piacianu assai e tappe. Sò prontu à fà u mo megliu per avanzà. U cursu quì hè assai simili à i corsi in e razzii tenuti in u mondu. Ùn aghju vistu nunda chì mancava. I tappe sò assai sfida. "Sò felice di cumpete quì". disse.

U ciclistu russu Kiril Cherkashenko hà ricurdatu ch'ellu era ghjuntu prima à Kemer in 2017 è hà dettu: "Sò in mountain bike da circa 20 anni. Mi piace assai a geografia in Kemer. Aghju utilizatu e piste in Kemer prima è sò assai sfida. Aghju dettu è annunziu chì questu locu era assai bonu in ogni locu induve andava. "Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione". Hà inclusu e so dichjarazioni.
Dopu à a cunferenza di stampa, i ciclisti facenu una piccula manifestazione nantu à a cima nevata. Mentre chì certi atleti anu avutu un tempu duru durante u spettaculu, alcuni altri anu cascatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*