A Guardia Costiera Prutegerà Mullets Pearl in u Lavu Van

A Guardia Costiera Prutegerà Mullets Pearl in u Lavu Van
A Guardia Costiera per Prutegge i Mullets Pearl in u Lavu Van

U mullet perle, chì vive in u Lavu Van è migra in acque fresche durante a stagione di ripruduzzione, serà prutettu da e forze di sicurezza durante a pruibizione di caccia. A migrazione di mullet perle à l'acqua fresca accuminciarà prestu, chì hè una fonte di sussistenza per circa 15 mila persone in i distretti di İpekyolu, Edremit, Tusba, Gevaş, Muradiye è Erciş in Van, chì anu una riva à u lavu, è in i distretti di Ahlat, Adilcevaz è Tatvan di Bitlis. I preparativi sò stati cumpletati per a prutezzione di u mullet di perla, chì nata contr'à l'acqua per pona i so ova u 15 d'aprile, quandu a prohibizione di caccia hè implementata, è presenta una festa visuale mentre prova di superà l'ostaculi davanti à ellu quasi ". volante”. E squadre di u Cumandante di a Guardia Costiera dispiegata in u Lago Van l'annu passatu operaranu 15 ore à 3, 7 ghjorni à ghjornu, per impediscenu a caccia di mullet perle durante u periodu di pruibizione di 24 mesi.

Cù i battelli di a guardia costiera, e squadre chì feranu inspezioni cuntinue di u Lavu Van cù una superficie di 3 chilometri quadrati è i letti di i fiumi adattati per a caccia, lutteranu contr'à u bracconamentu utilizendu camere di visione termale è notturna è sistemi di radar cù capacità di rilevazione superiore. E squadre di surviglianza di a situazione di l'animali di a pulizza è di a gendarmeria è di a pulizza municipale mantenenu ancu sottu surveglianza constante di i posti di travagliu pussibuli è e rotte induve u pesciu pò esse vendutu.

Averemu Veiculi Aerei Unmanned Continuamente in Aria

U guvernatore Mehmet Emin Bilmez hà dettu chì u mullet perle hè un valore impurtante per u Van Lake Basin. Spieghendu chì i piscadori facenu e so preparazioni finali prima di a prohibizione di pesca, Bilmez hà dettu:

Da u 15 d'aprile finisce a stagione di caccia. Quist'annu, in particulare e squadre di a Guardia Costiera travaglià in a regione. E squadre di a Guardia Costiera anu fattu un pianu coordinatu per impediscenu a cattura di pesci durante a stagione di ripruduzzione in tutti i letti di i corsi. I preparativi per a stagione di pruibizione di caccia sò stati cumpletati. Spergu chì e squadre di a Guardia Costiera aghjunghjenu una forza seria per noi questu annu. Comparatu à l'anni precedenti, mostreremu un sforzu più pianificatu per prutege i pesci.

Dichjarà chì i citadini cuminciaru à esse più sensibili à ùn piscà u pesciu, Bilmez hà dettu chì tutti duveranu prutege u mulet perle in questu prucessu. Spieghendu chì ci hè statu un aumentu di u flussu di i letti di l'inseme per via di a forte precipitazione di questu annu, sta situazione affetterà positivamente i pesci chì migraranu in acque fresche, Bilmez hà dettu:

L'equipaggiu di a Guardia Costiera anu sistemi di radar assai serii nantu à e so barche. I radar muntati nantu à i veiculi ponu ancu esse usatu in terra. Dunque, sapemu à quale ora è induve i bracconieri ponu catturà pesci. Piglieremu tutte e precauzioni in queste zone. Averemu sempre veiculi aerei senza pilota in l'aria. Puderemu fà tramindui cù l'aviò è i piscadori. Mubilizzeremu tutti i nostri mezi per prutege i pesci in l'aria, in terra è in u lavu. Di sicuru, ùn daremu micca l'uppurtunità à i piscadori illegali. Ogni tipu di penalità serà applicata. In tutti i letti di u flussu nantu à una basa 7/24, i nostri suldati è e squadre doganali è università seranu nantu à u campu.

A pupulazione hè cresciuta grazie à i studii di cunservazione

Bilmez hà dichjaratu ch'elli ùn feranu micca cuncessioni in i so travaglii d'ispezione, è a pupulazione di u mullet perle, chì era per esse estinta 20 anni fà, hà aumentatu grazia à questi sforzi di cunservazione. Evaluemu chì u stock di pisci hè più di 50 mila tunnellate. 10 mila tunnellate di pesci sò catturati annu. Mentri 20-12 pesci pisava un kilogramu 14 anni fà, avà 6-7 pesci anu righjuntu un pesu di un kilogramu. Oghje, un terzu di i pesci catturati in l'acque interne sò tenuti in u Lavu Van. Il s'agit d'un succès obtenu grâce aux mesures prises. Hè un valore chì aghjunghjemu à l'ecunumia di u nostru paese ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*