"Esposizione di Diplomati Martiri" hè stata aperta in a capitale d'Austria Vienna

A mostra di i diplomati di Sehit hè stata aperta in a capitale austriaca di Vienna
"Esposizione di Diplomati Martiri" hè stata aperta in a capitale d'Austria, Vienna

A "Esposizione di Diplomati Martiri", urganizata da a Direzzione di Comunicazioni di a Presidenza in memoria di i diplomati turchi martirizzati da l'urganisazioni terruristi armeni, hè stata aperta in Vienna, a capitale di l'Austria.

L'esibizione, in quale sò cuntate e storie private di diplomatici turchi chì sò stati martirizzati per via di l'attacchi di l'urganisazioni terroriste armeni cum'è ASALA è JCAG, hè stata purtata à l'attenzione di quelli cuncernati per mustrà a brutta faccia di u terrurismu. in Austria dopu à i Stati Uniti.

A mostra, chì era dedicata à i diplomati turchi chì ùn anu micca abbandunà i so funzioni è sò diventati martiri per questa causa, malgradu i minaccii è l'attacchi di l'urganisazioni terruristi armeni trà 1973 è 1984, attirò l'attenzione.

U direttore di cumunicazione presidenziale Fahrettin Altun, chì hà assistitu à l'apertura di a mostra via videoconferenza, hà fattu dichjarazioni in quantu à a mostra tenuta per a 5a volta in Vienna.

Vicepresidente di Comunicazioni Presidenziale Dr. Çağatay Özdemir, Rappresentante Permanente di Turchia à l'Uffiziu di Viena di l'ONU (ONU) Ahmet Muhtar Gün, Rappresentante Permanente di Turchia à l'Organizazione per a Sicurezza è a Cooperazione in Europa (OSCE) Ambasciadore Hatun Demirer è parechji invitati anu assistitu.

A mostra detalla l'attacchi terroristi sistematichi

In a mostra, attacchi terroristi sistematichi è assassinii destinati à ufficiali statali ben furmati è equipati chì rapprisentanu a Turchia in u mondu sò presentati in tutti i ditagli.

In l'esposizione, induve l'attacchi terroristi è l'assassini realizati da i terroristi armeni sò mostrati cù gràfiche di paese, cità è storia, ci sò ancu imaghjini spiciali chì includenu ritratti d'alta risoluzione è storie di i diplomati martiri cù tecnulugia di intelligenza artificiale.

L'esposizione presenta ancu i sforzi di Turchia per mette in luce l'avvenimenti di u 1915 è palesanu i fatti, malgradu a deliberata misrepresentazione di l'avvenimenti di u 1915 da u lobby armenu è certi paesi cun calculi pulitichi.

U primu attaccu terrorista contr'à i diplomati turchi hè statu fattu in u 1973.

A mostra, chì hè stata urganizata per mantene viva a memoria di i diplomati turchi chì sò stati esposti à l'attacchi di l'urganisazioni terroristi armeni, ancu s'ellu anu immunità è deve esse prutetti da i paesi in cui si trovanu, hè stata aperta prima in diverse cità di l'USA.

U martiriu di u Cunsul Generale di Turchia in Los Angeles, Mehmet Baydar, è u Cunsul Bahadır Demir da u naziunale armenu americanu Gürgen Yanıkyan in Santa Barbara in u 1973 hè statu u principiu di l'attacchi terroristi urganizati contr'à i diplomati turchi.

U 26 d'ottobre di u 1973, a bomba lasciata vicinu à l'Uffiziu d'Infurmazioni Turchi di New York hè stata rilevata è distrutta in u tempu, è un gruppu armenu chì si chjamava "Comando Yanikian" hà pigliatu a rispunsabilità.

In l'attacchi realizati da l'urganisazioni terroristi armeni cum'è ASALA è JCAG in l'anni 1970 è dopu, 31 citadini turchi, 58 d'elli diplomatici è i so membri di a famiglia, sò stati martirizzati, mentre chì un totale di 77 vite sò persu è assai persone ferite.

A mostra era stata aperta prima in diverse cità di i Stati Uniti è Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*