Mersin Metropolitan hà apertu a junction multi-piani in Göçmen à u trafficu in u so 85esimu ghjornu

L'immigrazione di Mersin Buyuksehir hà agitu à u trafficu in u ghjornu di l'intersezzione
Mersin Metropolitan hà apertu a junction multi-piani in Göçmen à u trafficu in u so 85esimu ghjornu

I travaglii di intersezzione multi-livellu in Göçmen, unu di l'impurtanti prughjetti di trasportu di a Municipalità Metropolitana di Mersin, sò stati finiti. L'intersezzione hè stata aperta à u trafficu u 85esimu ghjornu dopu chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer è Meral Seçer passanu per l'intersezzione cù i so veiculi. U sindaco Seçer hà dichjaratu chì i travaglii di intersezzione sò stati finiti in 84 ghjorni malgradu e cundizioni climatichi avversi è hà dettu: "A Municipalità Metropolitana di Mersin hè diventata una municipalità chì furnisce un serviziu più efficace, efficace è rapidu".

I burocrati, i capi di dipartimentu è a squadra tecnica eranu ancu presenti à l'apertura di l'intersezzione multi-store in Göçmen, chì hè stata cumpletata da u Dipartimentu di Custruzzione, Mantenimentu è Riparazione di Strada di a Municipalità Metropolitana. Inoltre, u sindaco Seçer era accumpagnatu da i membri di l'Associazione Mersin Bicycle Travelers è Mersin Cycling Women è passava per a strada di bicicletta cù e so biciclette. À l'intersezzione multi-piani, ci sò 2 cavalcate in Göçmen è 1 in Beşyol, a custruzzione di quale hè stata finita da u Dipartimentu di l'Affari Tecnici, per chì i pedoni ponu attraversà a strada in modu sicuru.

Seçer: "Questa intersezzione multi-livellu hè una intersezzione intelligente multi-livellu"

U sindaco Seçer, in a so valutazione dopu à passà per l'intersezzione cù u so veiculu, hà dettu: "L'assi Est-Ovest di questa intersezzione hè 755 metri. L'assi nordu-sud hè 440 metri. Per d 'altra banda, a parte chjusa hè 86 metri. Fornisce ancu un spaziu enormu per i veiculi per maneuver è accende. In questu rispettu, questu era assai bonu. Per d 'altra banda, sta intersezzione multi-livellu hè una intersezzione intelligente multi-livellu. Perchè a so pendenza hè di circa 3-3,5%. Questu hè un tassu di pendenza significativa. Inoltre, l'illuminazione in l'area interna pò esse aghjustata via sensori simultaneamente cù a luce di u ghjornu. Hè ancu assai impurtante è questu hè a prima intersezzione multi-livellu cuncepitu cù una strada di bicicletta. Nantu à u nostru assi Nordu-Sud, ci hè una strada di bicicletta nantu à sta strada di 5 metri trà u stadiu è a spiaggia Adnan Menderes Boulevard. "Questa intersezzione di più piani cunnetta quella strada di bicicletta", disse.

"A cumuna metropolitana hè diventata una cumuna chì furnisce servizii più efficaci è efficaci"

U sindaco Seçer hà enfatizatu chì u prublema à quale a municipalità metropolitana hè principalmente sensibile in i so investimenti hè di finalizà u travagliu u più prestu pussibule è hà dettu: "Perchè? Per ùn fà micca troppu danni à l'ambiente è per assicurà chì i citadini ùn soffrenu micca. Comu vi ricordate, aghju ricevutu u mo certificatu di registrazione l'8 d'aprile 2019. Aghju principiatu u mo duvere di sindaco inseme cù i mo amichi. Kuvayi Milliye Junction hè stata interrotta, a custruzzione si ferma, l'imprenditore partì. Aviu avutu una prumessa prima di l'elezzioni, "Fineraghju a vostra intersezzione multi-piani appena ghjunta" è avemu tenutu sta prumessa. Avemu finitu a custruzzione di l'intersezzione multi-livellu trà l'8 d'aprile è u 19 di maghju. A nostra intersezzione di u sicondu pianu hè Sevgi Katlı Intersection. L'avemu finitu in 87 ghjorni. L'Intersezione Multi-Storey di l'immigranti, chì avemu apertu à u trafficu oghje, hè stata cumpletata in 84 ghjorni, da a notte passata. Avemu principiatu l'8 di ghjennaghju. Oghje, avemu apertu à u trafficu in u 85esimu ghjornu, è 85 di questi 42 ghjorni anu avutu cundizioni climatichi avversi, vale à dì a pioggia. "Quandu pigliate questu in considerazione, significa chì a municipalità metropolitana di Mersin hè diventata una municipalità più efficace, più efficace è furnisce un serviziu più veloce", disse.

I residenti di Mersin anu amatu a nova intersezzione multi-piani

Ömür Işık, unu di i citadini chì vivenu in Göçmen, hà dichjaratu chì l'intersezione di più piani li furnisce una grande comodità è hà dettu: "Ovviamente avemu sperimentatu un pocu di congestione durante stu periodu, ma l'anu finitu in pocu tempu è in u tempu. una bella manera. Felicitazioni, grazie per i sforzi di tutti. "Possa esse benefica per tutti", disse.

"Travagliavanu cum'è furmicule"

Lütfiye Beştaş hà dichjaratu ch'ella vive assai vicinu à a zona di travagliu è hà dettu: "Vogliu à Mersin bona furtuna. Travagliu assai bellu. Tuttu hà travagliatu assai bè. Hanu travagliatu cum'è furmiculi. Pintavanu stu locu in un ghjornu. Anu sperimentatu a pioggia è u fangu è anu travagliatu in u fangu. Di sicuru, simu assai felici. Chì bella intersezzione multi-livellu avemu ghjuntu. Spergu chì averemu prestu u Metro. "Hè una sensazione assai bella", disse.

"Era veramente bellu"

İbrahim Halil Tekkardeş, unu di i residenti di u quartiere, hà dichjaratu ch'elli eranu assai soddisfatti di i servizii furniti da u sindaco Seçer per Mersin è hà dettu: "Hè un serviziu assai bonu, grande. Chì Diu mantene Vahap Seçer in a nostra cura. Hè veramente un grande sindaco. Face un grande serviziu per Mersin. "Semu assai cuntenti di questu", disse. In quantu à a fine di l'intersezzione multi-piani in Göçmen in un tempu più cortu chè l'intersezione Sevgi Katlı, Tekkardeş hà dettu: "Hè assai maravigliu. "Contribuisce à 100 per centu à u trafficu", disse.

Dichjarà chì ci sò stati grandi cambiamenti in Mersin cù l'amministrazione di u sindaco Seçer, Halil Gürbüz hà dettu: "Vogliu bona furtuna à u nostru Mersin. Bè fatta. Pensu chì u trafficu serà assai più còmode. "Mersin diventa veramente bella", disse.

"Era necessariu per Mersin"

Necmettin Cabadak, unu di i pruprietarii di l'imprese in a regione, hà dichjaratu ch'ellu hà vistu tuttu u travagliu cù un grande sacrificiu per l'intersezzione multi-store in Göçmen è hà dettu: "Hè statu assai bellu. Ringraziemu assai u nostru caru sindaco. Semu veramente grati chì una strada cusì bella hè stata custruita. Esprimu a mo gratitùdine. Quessi eranu necessarii per Mersin, questi eranu cose tardi. Ma speru chì u presidente Vahap hà da ottene queste è fà tutte, simu speranti. Hà fattu una prumessa, è hè veramente un omu di a so parolla in u so travagliu, è faci u so travagliu successu. U trafficu quì era veramente pesante prima. C'era un bloccu quì, cusì i citadini avianu veramente un tempu duru quì. Ma avà, pensu chì a più bella intersezzione in Mersin hè a intersezzione Göçmen ", disse.

"Mersin face una svolta in Turchia"

Ahmet Salih Özenir, presidente di l'Associazione Mersin Bicycle Travelers è Vicepresidente di a Federazione di Tutte l'Associazioni di Biciclette, hà dichjaratu chì a nova intersezzione multi-piani beneficerà a densità di u trafficu è hà manifestatu a so satisfaczione chì a Municipalità Metropolitana hà aghjustatu una strada di bicicletta à l'intersezzione. . Özdemir hà dettu: "In quantu sapemu, a municipalità metropolitana di Mersin hà custruitu a prima intersezione multi-piani di Turchia custruita in bicicletta in questa intersezzione. Cum'è Mersin Bicycle Travelers Association, simu una cumunità è associu chì hà travagliatu dapoi 20 anni per intruduce u trasportu di bicicletta in Mersin, per sparghje sta cultura, è per utilizà a bicicletta cum'è mezzu di trasportu. Travagliemu assai cunfortu cù a Municipalità Metropolitana di Mersin in questu sensu. E nostre richieste sò cumpiute. I nostri percorsi per bicicletta è i parcheghji di bicicletta sò in costruzione. "Mersin face un avanzu in Turchia avà", disse.

Tülay Bilir, chì participa attivamente à i tour in bicicletta cù Mersin Bicycle Travelers, hà dettu: "Semu assai felici di i passi fatti in quantu à e biciclette perchè hè assai impurtante per a nostra sicurezza è per a sensibilizazione di e persone. "Hè statu ancu piacevule per noi chì hè statu finitu in u tempu prumessu o ancu più brevi", disse.

Sezer Yersoy, unu di i zitelli chì hà spartutu i so pinsamenti nantu à l'intersezzione multi-piani, hà dettu: "L'anu fattu assai bè. Pensu chì serà assai bonu perchè ci sò sempre accidenti in u futuru. Passemu quì in bicicletta ogni ghjornu. In altri palori, avemu a sensazione chì ùn avemu micca sicurità di a vita, avemu assai paura. "Ci hè una strada di bicicletta avà", disse Civan Mert, "Avemu ancu avutu un accidente in questa strada una volta. Era assai bè da elli per fà questu. "Grazie", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*