U primu seme di e donne chì anu creatu u so prughjettu futuru hè stata piantata in İzmir

U primu seme di e donne chì anu creatu u so prughjettu futuru hè stata piantata in Izmir
U primu seme di e donne chì anu creatu u so prughjettu futuru hè stata piantata in İzmir

I visiti di u campu di u prughjettu "Giovani Donne Custruendu U So Futuru", chì si cuncentra nantu à capiscenu e sfide affrontate da circa 3,5 milioni di giovani donne in nè educazione nè impiegu (NEET) in Turchia è à sviluppà suluzioni, sò cuminciati. A prima riunione di stakeholder lucali di u prugettu, sustinuta da a Fundazione Sabancı è realizata da u Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite (UNDP) è a Fundazione Sabancı in cooperazione cù u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali è u Ministeru di u Travagliu è a Sicurezza Soziale, hè stata. tenuta in İzmir, una di e pruvince pilota.

In a riunione, hè stata tenuta una sessione in quale l'opinioni è i suggerimenti di i stakeholders sò stati pigliati mentre evaluava a situazione riguardanti i ghjovani donne chì vivenu in Izmir è nè in educazione nè in impiegu.

Rapprisintanti di u Ministeru di a Famiglia è di i Servizii Suciali, u Ministeru di u Travagliu è a Sicurezza Soziale, a Fundazione Sabancı, l'UNDP Turchia, l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, e camere di l'industria è di u cummerciu, l'urganisazioni non governamentali (ONG) è l'università anu assistitu à a riunione.

Güler Özdoğan, Capu di Dipartimentu di a Direzzione Generale di u Statutu di a Donna in u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, hà dettu in a riunione: "I ghjovani custituiscenu u putere di risorse umane più impurtante di un paese. U futuru di u mondu è di i paesi seranu furmatu in e mani di i ghjovani, per quessa, l'investimenti in i ghjovani oghje sò assai preziosi. À questu puntu, hè assai impurtante di realizà studii cumplessi cunsiderendu i diversi bisogni di e donne giovani in u gruppu di pupulazione NEET. Pensu chì u "Giovani Donne Creanu U So Futuri Project", chì hè custruitu cù questa prospettiva è include attività cum'è a furmazione di capacità, a sensibilizazione è a furmazione prufessiunale, è ancu prugrammi di cunsulenza è di mentoring per l'empowerment di e donne NEET, migliurà e so cumpetenze è opportunità di impiegu, hè un prughjettu esemplariu chì serve à u campu. Hè di grande impurtanza chì u nostru prughjettu sia abbracciatu da tutti i partiti per u so successu. A vostra presenza quì oghje ci dà forza in questu sensu. disse.

Suat Dede, Capu di Dipartimentu di a Direzzione Generale di u travagliu di u Ministeru di u travagliu è a Sicurezza Soziale, hà dettu: "A nostra strategia di u travagliu di i ghjovani; U scopu di aumentà l'impiegu di i ghjovani chì ùn sò nè in educazione nè in impiegu, cù u cuncettu di l'impieghi futuri. U nostru Ministeru hà ancu aduttatu un accostu in u so travagliu per permette à e donne di accede à un impiegu decentu chì serà validu micca solu in professioni chì ponu esse cunsiderate cum'è occupazioni di e donne, ma ancu in u futuru. Semu cuntenti d’esse un attore in u Prughjettu di Ghjuventù chì stabiliscenu u so futuru, chì hè statu messu in pratica cù u scopu di fà visibili i prublemi è i bisogni di e donne nè in l’educazione nè in l’impieghi è risponde à sti bisogni quant’è pussibule. İzmir hà un putenziale favurevule per i ghjovani cù u so altu livellu di sviluppu socio-ecunomicu, l'industria sviluppata è u voluminu cummerciale. In questu rispettu, credemu chì i travaglii chì realiceremu in İzmir metteranu in luce i nostri futuri travaglii ". Finì u so discorsu cù e so parolle.

U direttore generale di a Fundazione Sabancı, Nevgül Bilsel Safkan, hà dettu: "Oghje, simu inseme in İzmir, a prima tappa di i nostri lanciamenti lucali, per parlà di u nostru prughjettu, chì credemu chì serà di grande valore per u nostru paese, per riceve e vostre opinioni è suggerimenti nantu à sta materia, è di sviluppà a cooperazione. Cum'è a Fundazione Sabancı, avemu partitu cù u sognu di realizà un prughjettu di grande impattu chì hà da inizià una trasfurmazioni in Turchia. À a fine di dui anni di ricerca, riunioni di stakeholder è prucessu di preparazione preliminare, avemu decisu di fucalizza nantu à u prublema di e donne giovani, nè in l'educazione nè in l'impieghi (NEET), chì hè un prublema suciale impurtante sia in u nostru paese sia in u paese. mondu è credemu chì pudemu cuntribuisce cù a nostra sperienza è cunniscenze. Avemu implementatu u nostru prughjettu di e Ghjuventù chì stabiliscenu u so avvene per suscitarà i prublemi di i ghjovani donne chì ùn sò nè in educazione nè in impiegu, è per sviluppà meccanismi per affruntà questi prublemi. Travaglieremu inseme, da lucale à naziunale, per risolve stu prublema cù a cuuperazione di u publicu, u guvernu lucale, u settore privatu è a sucetà civile. Damu una grande impurtanza à u vostru sustegnu per ghjunghje à più giovani donne chì ùn sò nè in educazione nè in impiegu è per creà un impattu cullettivu in stu campu. E nostre riunioni di stakeholder lucali, iniziate in İzmir, continueranu in Diyarbakır è Adana, rispettivamente ". disse. Safkan hà dichjaratu chì İzmir, chì hè a prima tappa, hè assai aperta à a cooperazione è hà digià prughjetti assai preziosi in questu sensu, è hà enfatizatu chì anu u scopu di prugressu pigliendu forza da questa riunione di stakeholder.

Seher Alacacı Arıner, Vice Rappresentante di Programmi di l'UNDP in Turchia, hà dettu: "Sfurtunatamente, una di ogni duie giovani donne trà l'età di 18-29 in u nostru paese ùn hè nè in educazione nè in impiegu. Ùn lascià nimu daretu hè a basa di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile. In questu cuntestu, crede chì u prugettu hà da avè un grande impattu in a sensibilizazione di e donne chì ùn sò nè in educazione nè in impiegu, permettendu di sviluppà elli stessi è di aumentà a so impiegabilità.

U prughjettu "Giovani Donne chì creanu u so futuru" serà implementatu in 11 cità piloti, à dì Adana, Ankara, Bursa, Erzurum, Diyarbakır, Istanbul, Konya, Mardin, Trabzon è Van, è ancu Izmir. Dopu à İzmir, riunioni d'informazione è di cunsultazione saranu in Diyarbakır è Adana. Per determinà i bisogni è creà un pianu d'azzione, furmazioni seranu urganizati analizendu a situazione attuale è i bisogni specifichi di e pruvince in Adana, Diyarbakır è İzmir.

In cunfurmità cù l'analisi, studii di sviluppu di capacità, sensibilizazione è furmazione prufessiunali, è ancu prugrammi di cunsulenza è di mentoring seranu cuncepiti è implementati per empowering e donne chì ùn sò nè in educazione nè in impiegu, è migliurà e so cumpetenze è opportunità di travagliu.

In u scopu di u studiu, serà ancu apertu un portale digitale chì include a "Mappa di l'Opportunità", induve si pò accede à l'opportunità di furmazione, stage è impiegu, è moduli di mentoring è furmazione in linea. U portale, chì serà operativu in maghju, agirà cum'è un ponte trà u settore privatu, a sucietà civile è l'istituzioni pubbliche in quantu à l'opportunità per e donne nè in educazione nè in impiegu.

Inoltre, l'urganisazioni non governamentali chì travaglianu in questu campu in 11 pruvince seranu sustinuti cù u prugramma di cuncessione chì permetterà l'implementazione di pratiche chì sustenenu l'attività.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*