A rete di metro di Ankara si espande

A rete di metro di Ankara si espande
A rete di metro di Ankara si espande

À a riunione ordinaria d'aprile di a Municipalità Metropolitana di Ankara; I rapporti di attività 2021 di ABB, ASKİ è Direzzione Generale EGO sò stati discututi. Facendu una presentazione à a riunione è dendu un riassuntu di u so mandatu di 3 anni, u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà dettu: "Pudete custruisce blocchi di cimentu, asfaltu, statue di ghjoculi strani, porte, misgi, dinosauri cù soldi, ma pace è fiducia. ; Ùn cresce i normi, i cambiamenti di zoning, o soldi; "Pò esse rializatu cù u dirittu, a lege è a ghjustizia", ​​disse.

À a riunione di u cunsigliu d'aprile tenuta sottu a presidenza di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş; I rapporti di attività 2021 di ABB, ASKİ è Direzzione Generale EGO sò stati discututi.

Facendu dichjarazioni impurtanti nantu à a so visione futura, in particulare i prughjetti finiti durante u so mandatu di 3 anni, Yavaş hà dettu à i citadini di a capitale è à i membri di l'Assemblea: "U sindaco ùn deve esse micca una persona superiore è privilegiata, ma deve esse sia. a mamma è u babbu di a cità. "U merre ùn hè micca u pruprietariu di a cumuna, ma u so ufficiale", disse.

L'EMFASI DI YAVAŞ IN "PREOPLE FIRST", "MUNICIPALITÀ SOCIALE" È "CAMBIAMENTE DI MENTALITÀ"

Dichjarà chì anu aduttatu un approcciu di gestione trasparente, ghjusta, suciale, participativu è rispunsevule, Yavaş hà dettu: "I residenti di Ankara anu da esse liberati da u cimentu, u plastica, l'affittu è sopratuttu da a pinza pulitica, volenu un clima di abbundanza è pace. Avemu prumessu di fà i prughjetti. "Dopu à tutte queste parolle, i nostri citadini di Ankara anu dimustratu a so vulintà in l'elezzioni è hà datu u missaghju" simu cun voi ", disse.

« Per fà un cambiamentu mentale maiò in l’approcciu di gestione di a municipalità ; Avemu u scopu di gestisce sta cità in modu trasparente, participativu, accountable è cun sensu cumunu. In fatti, simu felici di ottene questu in gran parte à a fine di 3 anni ", hà dettu u presidente ABB Mansur Yavaş, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Avemu sempre priurità "e persone" cum'è parte di u nostru approcciu di gestione. A dichjarazione di Sheikh Edebali "Lasciate a ghjente vive per chì u statu pò campà ..." hè sempre stata a nostra guida in questu sensu. Se a ghjente hè felice in una cità, ci hè luce in quella cità. Se a ghjente in una cità hè pacifica, ci hè speranza in quella cità. Sì nimu di i nostri concittadini si sente solu, ci hè a sulidarità. Ciò chì hè necessariu per illuminà una cità ùn hè micca lampade, ma speranza è fiducia. U nostru prughjettu più pazzi era un approcciu di gestione nantu à quale un ghjovanu citadinu hà scrittu: "Se mi tripped mentre caminava intornu à a Crescente Rossa, u presidente Mansur mi pigliaria a manu mentre cascassi". U cambiamentu di a mentalità cuminciò à questu puntu, è u periodu di separazione, polarizazione è cunclusione finisci in questa cità. Mentre avemu dettu "custruiremu strade per a ghjente", ùn eramu micca trà quelli chì anu calculatu u tunnellu di asfaltu. Ùn avemu mai scurdatu chì a ghjustizia pò furnisce a felicità, micca statue è ghjoculi caru. Hè per quessa, quandu hà vintu l'elezzioni, hà dettu: "Questa ùn hè micca una vittoria". Chì vittoria ? A vittoria hè vinta contr'à u nemicu. Avemu dettu: "Ùn ci hè micca nimicu contru à noi" è in Ankara, e scale ùn sò micca basate nantu à cimentu, affittu, plastica è ferru; Avemu pisatu secondu a verità, u bisognu è a ghjustizia ".

Nutendu chì anu cambiatu l'intelligenza di a municipalità suciale in Ankara, Yavaş hà spiegatu chì anu cambiatu à u mudellu di l'economia di sustegnu:

"In u passatu, u "municipalisimu di l'assistenza suciale" era praticatu in questa cità. Tuttavia, avemu preferitu u "municipalisimu suciale". A cumuna di l'aiutu suciale significa distribuisce i pacchi alimentari chì cuntenenu i prudutti scaduti, chì avete compru facendu riccu un cummerciante, à u publicu davanti à tutti. Hè significatu alluntanassi da i veri bisogni di e persone è imprigionà solu in i scatuli chì distribuisce. Ùn hè micca pianificatu, trascuratu, senza scopu. A municipalità suciale hà un scopu... Hè per quessa chì furnimu un supportu di carne è di latte à i zitelli per ch'elli ponu piglià proteini mentre crescenu. Avemu furnitu u sustegnu di gas naturale per ch'elli ùn si sentenu friddu, è u serviziu di sustegnu per ch'elli ponu andà à a scola. Offremu supportu Internet, supportu di cartoleria à l'iniziu di ogni periodu di educazione, è paghemu i diritti d'esame YKS-LGS per ùn avè micca esse alluntanatu da a so educazione. Vulemu chì i zitelli anu uguali cundizioni da a so nascita à l'età ch'elli entranu in a vita, per sapè chì e difficultà finanziarie ùn sò micca a so culpa, è per esse educatu; Vulemu ch’elli sianu ghjovani chì saranu utili à elli stessi, à e so famiglie, à e so cità è à u nostru paese. Inoltre, mentre facemu questu, ùn facemu micca un unicu trader riccu cù u sistema di Capital Card, sparghjemu l'ecunumia di supportu in tutta a cità, è furnisce un grande sustegnu à i nostri cummercianti. Cusì, u nostru populu pò facilmente risponde à i so bisogni reali da induve volenu. Questa hè a diffarenza trà municipalismu di l'aiutu suciale è municipalismu suciale. "Questu hè u prughjettu più pazzi in una cità".

"U SINDACU ùn hè micca u pruprietariu di a municipalità, ma un ufficiale"

Enfatizendu chì anu aduttatu u "sensu cumunu" in a gestione di a cità, Yavaş hà dettu i so pinsamenti annantu à l'approcciu di gestione: "U sindaco duverebbe cunsiderà i soldi di u populu cum'è u so onore è a dignità, micca cum'è una risorsa per trasfiriri soldi in i so propii casse. U merre ùn deve esse una persona superiore è privilegiata, ma deve esse sia a mamma è u babbu di a cità. L'hà riassuntu cù e parolle : "U merre ùn hè micca u pruprietariu di a cumuna, ma u so ufficiale".

Yavaş hà ancu signalatu chì e parolle cum'è "membru di partitu", "sustenitore", "parente", "amicu", "stakeholder" sò stati sguassati da a memoria di a cità dopu chì ellu hà pigliatu u postu, è hà dettu: "I blocchi di cimentu eretti, asfaltu, statue di ghjoculi freak, porte, misgi, dinosauri, soldi è soldi." Pudete stabilisce. Tuttavia, pace è sicurità; Ùn cresce i normi, i cambiamenti di zoning, o soldi; Pò esse rializatu da u dirittu, a lege è a ghjustizia. Hè per quessa chì tutti ci vole à mette a manu nantu à a so cuscenza è a so mente trà a ghjente per vede ciò chì avemu fattu in 3 anni. Se ùn pudete micca vince i cori cù spartera ghjusta, ugualità, amore umanu, ghjustizia, tolleranza è sulidarità, u vostru municipalismu hè una basura cumpleta. Perchè ancu s'ellu si pensa chì i soldi ponu cumprà tuttu, a prima zona chì ùn pò mai ghjunghje hè a fiducia. A fiducia ùn hè micca cumprata, hè guadagnata. Chì avete fattu in 3 anni ? "Quelli chì ùn capiscenu ancu ciò chì facemu dumandendu, quelli chì ùn ponu micca capisce perchè u publicu hà dimustratu un grande interessu in questu accostu di a municipalità, apparentemente ùn capiranu micca questu ancu s'ellu passanu 3 anni, è ancu 30 anni", ellu. disse.

"CUMPLEremu u nostru prughjettu di u metro di KIZILAY-DIKMEN. "AMEMU ANCHE L'OFFERTA PER KEÇÖREN, OVACIK, KORU È YASAMKENT"

Dichjarà chì anu finitu 15 interscambii è 8 strade di cunnessione in punti d'emergenza è realizatu pavimentazioni asfaltate in più di 2021 punti in 300, Yavaş hà sparte e seguenti informazioni nantu à i prughjetti di trasportu chì sò stati implementati è seranu cumpletati in pocu tempu:

"İstasyon Street, chì nè i Primi Ministri nè i Presidenti anu prumessu; Avemu avutu a pussibilità di fà, l'apreremu assai prestu. In una cità induve a cumuna ùn hà micca pussutu apre ancu 25 chilometru dapoi 1 anni, avemu finitu u nostru prughjettu di metro è l'avemu sottumessu à u Ministeru per appruvazioni... Ùn hè cusì faciule fà un prughjettu, ci vole à fà 50. -60 perforazioni. Ùn ci hè mancu un prughjettu di metro in Ankara, avemu principiatu. Custruì un prughjettu di metro hè cusì impurtante chì hè attualmente in u Ministeru di i Trasporti. Ti sfidaraghju ancu. Avà compie u nostru Prughjettu Metro Kızılay-Dikmen. Avemu principiatu u nostru travagliu di estensione nantu à 2 di e nostre linee. L'offerta per u prugettu trà Keçiören, Ovacık, Koru è Yaşamkent hè ancu tenuta. In questa cità ùn ci era micca chjassi di bicicletta, avemu principiatu à custruì. Avemu compru 2013 autobus per Ankara, induve ùn sò micca acquistati autobus novi da u 369. Avemu pruduciutu u primu autobus 100% elettricu cunvertitu da u diesel in Turchia, è a vedemu in e strade assai prestu.

Dichjarendu chì dà priorità à i prughjetti chì dà priorità à a salute publica trà i supporti di sviluppu rurale, Yavaş hà dettu: "Avemu principiatu a prova SMA per e coppie di novu maritatu. Perchè per un merre, a salute di u populu hè u sollievu di a so cuscenza. Un merre ùn deve esse solu u capu amministrativu di a cità chì guverna, ma ancu u capu di core è di vita. In u nostru cumuni, nisun asfaltu, cimentu o plastica hè più impurtante di a malatia SMA prevenuta prima. « Cuntinueremu à travaglià cusì da avà... Diceremu « prima a salute è a vita di u populu », diceremu prima ghjustizia, pace è trasparenza... Continueremu à scrive a bella storia di i boni ghjorni à vene cun 6 milioni di residenti di Ankara ", disse.

YAVAŞ: "HANI VENDU ACQUA E BIGLIETTI CARU PER ANNI"

U presidente ABB Mansur Yavaş; Spiegò ancu e critiche nantu à i prezzi di l'acqua, di u bigliettu è di i metri cù figuri:

"Questa municipalità hà vendutu l'acqua per una media di 2005 $ trà u 2018 è u 1,60. A vendemu avà per $ 0,60. Avemu vistu chì ci sò tweets chì dicenu chì a municipalità hà aumentatu u prezzu di l'acqua. Eccu i numeri, amichi. In u 2005-2018, anu vindutu l'acqua, chì hè a necessità più vitale di e persone, per 23,5 lira in i soldi d'oghje. Chì hè accadutu cù questi soldi ?Andò à i prughjetti di basura. Se tutta l'infrastruttura era stata finita, l'acqua di Polatlı saria andata, Çubuk's saria andata, Gölbaşı è Mamak seranu custruiti. Ùn ci saria micca canali chì scorri aperti. E priorità di ogni merre sò diverse. Questu hè assai impurtante è una lezziò per Ankara, vende l'acqua per 1,60 dollars... Avà sò venutu à a municipalità chì avete elogiatu per anni, Murat Karayalçın applicà abbonamenti mensili à i studienti, è avete abolitu abbonamenti mensili in 95. Ùn ci hè micca abbunamentu. finu à chì venemu in 2019. Perchè fate a pulitica basatu annantu à l'abbonamentu? Ùn avete micca abbunamentu. Ùn hè ancu finitu, amichi, fate à sente a ghjente di Ankara, quantu avete pagatu trà 2015-17 ? A media era di circa $ 1,29 à un puntu. Quantu hè 1,29 dollari, amichi, ùn hè micca più di 20 lire ? Dapoi u 2002, a media hè stata 1 dolar, cusì quantu hè u nostru, amici, 44 centesimi?Venemu à i metri, a vendita di metru meccanicu hè 31 dollari, a vendita di metru di carta hè 205 dollari, sò chì sò venduti per 300 dollari, cusì Sapete per 300 dollari, ci sò stati discussioni nantu à i metri di carte, avemu avutu 1000 metri di carte, a lira hè solu 67 dollari, è u metru meccanicu hè 196,5 lire ".

Rispondendu à e critiche in quantu à a prestazione di aiuti di carne à e famiglie chì ricevenu assistenza suciale, Yavaş hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Furnemu aiutu di cartoleria, furnisce aiutu di latte. Perchè vi sò subitu arrabbiatu quandu hà dettu aiutu di carne? Ùn aghju micca capitu. Ùn ci hè micca nome, ùn hè micca chjaru à quale hè statu datu. Lasciami dì qualcosa, mi sò veramente cumpresu. Dopu avè pigliatu sta decisione è l'avemu distribuitu, u primu e-mail chì avemu ricevutu era da un citadinu: "Presidente, aghju dumandatu e polpette di carne di mamma per a mo figliola di trè anni dapoi trè mesi è ùn li pudia micca dà. . "Che Diu ti benedica", disse. Allora cumu si facenu a ghjente ? In un altru e-mail riguardanti u gasu naturale, ci anu dettu: "Finu à avà, pudemu cumprà tuttu ciò chì avemu avutu in a nostra sacchetta per 30-40 lire. Per a prima volta in a mo vita, aghju pussutu cumprà 200 lire, ma avete investitu 500 lire, i mo figlioli seranu avà caldi in casa. "Che Diu ti benedica", disse.

"U CAPU hè u populu di Ankara"

Cuntinuò u so discorsu dicendu: "Ùn faremu micca à nimu in sta cità dicendu: "Ci hè qualcunu chì pò piglià cun mè?" In sta cità, "ùn aghju nimu à chjamà?" Ùn ti facemu micca dì cusì. Cuntinuendu cù e parolle "Continuemu à furnisce a luce à i nostri citadini chì sò in u bughju, a stanza di respirazione à i nostri citadini chì sò in difficultà, è aiutanu à i nostri citadini chì pruducenu", Yavaş hà cunclusu e so parolle cusì:

"Di sicuru, pudemu avè sbagli è difetti ... Pudemu criticà l'altri ... Tuttavia, ùn accetteremu mai dichjarazioni insultanti. Avanzate, chì quelli chì dicenu ste parolle insultanti cuntinueghjanu cum'è sò, è chì i benefici pulitichi chì ne nascenu sò i soi. Continueremu à parlà d'Ankara è penseremu à Ankara cù tutti i nostri membri di u Parlamentu di sensu cumunu, indipendentemente da u partitu. Tuttavia, ciò chì ùn aghju micca accettatu hè questu: Forse questu hè unu di i mutivi impurtanti perchè sò menu prubabile di vene à u parlamentu. Sfurtunatamente, pudete piace i discorsi fatti da alcuni di i nostri amichi oghje, ùn avete micca piace, ma una persona chì si trova in l'uffiziu di Ankara Metropolitan Municipality Mayor, nisun servitore di Diu hà u dirittu di insultà o di parlà disprezzu. Ùn vogliu micca affundà à u listessu livellu cum'è elli, ùn aghju micca truvatu adattatu per mè. U populu di Ankara hè i capi, u populu di Ankara hè i capitalisti; I guvernanti duveranu esse u populu di Ankara. Perchè e persone di Ankara paganu per i servizii chì furnimu, vale à dì, sò i veri pruprietarii di i soldi. Cuntinueremu à gestisce a nostra cità cù sti capisci. Un ghjornu, quand'ellu abbandunemu issi pusizioni, o ancu quand'ellu passemu da stu mondu à l'eternità, ci ricorderemu di e parolle « era un omu onestu, era ghjustu, era bonu merre, era babbu di u stranu. gureba, era u cumpagnu di u studiente, era onore, era pulitu; "In i mo ochji, u valore di una preghiera dicendu" hà custruitu a nostra infrastruttura, i parchi è e strade "hè più preziosa di tutti l'altri prublemi di a fine di a vita".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*