A squadra di soluzioni in situ di TCDD hà assistitu à a Cerimonia Naziunale di Consegna di Carru di Carga

A squadra di soluzioni in situ di TCDD hà participatu à a Cerimonia Naziunale di Consegna di Carru di Carga
A squadra di soluzioni in situ di TCDD hà assistitu à a Cerimonia Naziunale di Consegna di Carru di Carga

Metin Akbaş, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà fattu una seria di investigazioni in Sivas cù u "Squadra Soluzione On-Site". U Direttore Generale Akbaş, chì hà esaminatu l'ultimu statutu di l'opere in relazione à l'investimenti ferroviari in Sivas, hà assistitu à a 40a Cerimonia Naziunale di Consegna Naziunale di Carru di Carga di Piattaforma, prodotta in u locu è naziunale da Turkey Rail System Vehicles Industry AŞ (TÜRASAŞ).

Esaminendu l'opere ferroviarie esistenti è in corso in Sivas, u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, hà fattu diversi cuntatti cù u Team Solution Onsite.

U Direttore Generale Akbaş è a delegazione accumpagnata anu assistitu à a 40a Cerimonia di Consegna Naziunale di Carru Naziunale di Piattaforma TCDD Taşımacılık AŞ, prodotta in a Direzzione Regionale TÜRASAŞ Sivas cù risorse completamente naziunali è naziunali.

Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Transportation, Metin Yazar, Direttore Generale di TÜRASAŞ, Murat Baştor, Direttore Generale di u Regolamentu di i Servizi di Trasportu di u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, Capu di u Centru di Revisione di a Sicurezza di i Trasporti di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Mükremin Kara, i burocrati di u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura anu assistitu à a ceremonia.

Dopu à a ceremonia, u General Manager Akbaş hà visitatu a 4a Direzzione Regiunale di TCDD in Sivas è hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu da u Manager Regionale V. Hasan Arı è u persunale.

Akbaş hà ancu visitatu u Centru Logisticu Sivas, unu di i centri chì facenu a Turchia a basa logistica di a regione, è hà discututu l'ultima situazione.

U Direttore Generale Akbaş è u Team di Soluzioni In situ si sò riuniti à a Direzzione Regiunale dopu e so investigazioni è anu ricevutu un briefing nantu à i travaglii ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*