A stazione di frontiera di Kapikule hè estremamente impurtante per u trasportu di passageri è di merci

A stazione di frontiera di Kapikule hè estremamente impurtante per u trasportu di passageri è di merci
A stazione di frontiera di Kapikule hè estremamente impurtante per u trasportu di passageri è di merci

U Direttore Generale di TCDD Transportation Hasan Pezük, Vice Direttore Generale Erol Arıkan, Direttore Regionale di Istanbul Uğur Taşkınsakarya, Assistenti Regionali di Istanbul İsmail Özdemir è Bilge Bilal Yiğit, i capi di dipartimenti pertinenti è a delegazione accumpagnata anu visitatu a Direzzione Regionale di Istanbul è l'affari u 21-22 April 2022. visitò i so lochi.

Unu di i scopi principali di e nostre visite di u situ di travagliu hè di vede in situ è ​​avvicinà i prublemi currettamente.

U Direttore Generale, chì hà iniziatu e so visite da a stazione di fruntiera di Kapıkule, a porta di u trasportu ferroviariu in Europa, hà furnitu una riunione cù u persunale di Kapıkule. Enfatizendu chì esaminà i prublemi in u locu hè u modu più efficau per creà suluzioni, u Direttore Generale: "Unu di i scopi principali in e nostre visite di u situ di travagliu hè di vede i prublemi in situ è ​​avvicinassi currettamente. Visità u persunale in ogni angulu di u nostru paese è à sente i so prublemi hè un gran passu versu u prugressu di a nostra Direzzione Generale. Credu chì u persunale chì piace u so travagliu è ùn si tratta micca di altri prublemi sempre travaglià in modu più efficau, cusì aghju attribuitu una grande impurtanza à e nostre visite. disse.

Durante a so visita à Kapıkule, Pezük hà sottolineatu chì Kapıkule hè estremamente impurtante in u trasportu di passageri è di merci, postu chì hè una stazione di fruntiera. Pezük: "A nostra Direzzione Regionale di Istanbul hà un postu estremamente impurtante in a nostra urganizazione cù a so populazione, u prughjettu di Marmaray, i terreni inclusi in u cuntinente europeu è u putenziale YHT. Dunque, avemu grandi aspettative da u putenziale di sta regione è u so persunale. U nostru passaghju di fruntiera Kapıkule hà da guadagnà ancu più impurtanza cù a linea di treni à alta velocità in costruzione è l'Istanbul Sofia Express, chì ripiglià i so servizii u 25 d'aprile. U nostru potenziale di carica aumentatu cù l'apprezzazione di u Corridor Mediu, è a nostra capacità di passageru, chì hè aumentata cù i prughjetti implementati, ponenu compiti critichi nantu à tutti noi. A mo attesa di tuttu u persunale hè di stabilisce i so scopi altu è di cumpiendu u nostru duvere per ghjunghje. Furnisce un trasportu sicuru chì aumenterà u valore di a marca di TCDD Tasimacilik deve esse u primu scopu di ogni persunale in a so vita di travagliu ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

In u 2021, avemu trasportatu quasi 300 mila tunnellate d'alimenti è materiali di custruzzione da i nostri posti di travagliu situati quì.

Passendu à Edirne dopu à Kapıkule, Pezuk hà visitatu a pensione in u trenu. Enfatizendu chì hè impurtante chì u persunale chì travaglia in u trenu si sente in casa è riposu cunfortu durante l'ora di riposu, Pezuk hà dichjaratu chì i standard di l'ospiti sò stati aumentati per questu scopu.

Dopu avè visitatu i posti di travagliu di Lüleburgaz è Alpullu, Pezük hà esaminatu i prucessi di carica è scaricamentu in situ. Pezük: "In u 2021, avemu trasportatu quasi 300 mila tunnellate di carichi, principalmente alimentariu è materiali di custruzzione, da i nostri posti di travagliu quì. U nostru scopu hè di creà più capacità logistica cù a cunniscenza di u trasportu sicuru ". disse.

Visita Çorlu è ÇerkezköyCuntinuendu cù i posti di travagliu in , Pezuk hà enfatizatu l'impurtanza di migliurà l'ambienti di travagliu è i prucessi di tuttu u persunale per aumentà ancu u potenziale di trasportu di carichi.

À a fine di a ghjurnata, u Direttore Generale è a delegazione chì l'accompagna anu urganizatu una riunione di valutazione per e visite d'affari, e suluzioni à i prublemi scontri, l'azzioni da piglià per migliurà l'ambiente di travagliu, a furmazione necessaria per u persunale regiunale è e rispunsabilità. di u persunale per un trasportu ferroviariu sicuru è e sanzioni penali ch'elli seranu affruntate quandu ùn anu micca rializatu sti rispunsabilità.

L'operazioni di mantenimentu di i veiculi sò d'impurtanza vitale per a cunducta sana di u trafficu ferroviariu

U General Manager Pezük hà iniziatu u secondu ghjornu di a so visita à a Direzzione Regionale di Istanbul cù e stazioni Çatalca è Ömerli. Enfatizendu chì a dumanda hè crescente ghjornu per ghjornu per via di i fatturi ambientali è a capacità elevata di u trasportu di corse di camion lanciata in Europa, Pezük hà ricevutu infurmazioni nantu à u corset di camion, i spazii di carica di cuntainer è a varietà di carichi trasportati da sta regione. Più tardi HalkalıU Direttore Generale è a delegazione accumpagnata trasfiruta à; Halkalı U centru logisticu hà cuntinuatu e so investigazioni in u magazzinu di Marmaray è u magazzinu di veiculi diesel. Dichjarà chì e prucedure di mantenimentu di i veiculi sò d'impurtanza vitale per a conduzione sana di u trafficu ferroviariu, Pezuk hè previstu di scuntrà cù u gruppu Siemens dopu i so esaminazioni quì. Halkalıpartutu da.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*