A vendita di carne assequible hà iniziatu in i mercati di Başkent

A vendita di carne assequible hà iniziatu in i mercati di Baskent
A vendita di carne assequible hà iniziatu in i mercati di Başkent

A Municipalità Metropolitana d'Ankara mostra un grande interessu in a vendita di carne assequible chì i citadini cuminciaru in Ramadan per chì i citadini ponu manghjà sani. Halk Bread Factory hà da cuntinuà à vende carne macinata è carne cubicata à prezzi accessibili per un mese in 4 filiali di u mercatu di Başkent è 5 punti di vendita di fabbrica.

Cuntinuendu à purtà i so prudutti à a ghjente di a Capitale cù a so pulitica di prezzu sana, igienica è assequible, Halk Bread Factory hà iniziatu a vendita di carne assequible per esse implementata durante u mese di Ramadan.

A carne macinata è i cubetti acquistati da e cooperative di pruduttori in Ankara sò offerti à a vendita in pacchetti di mità è 1 kg in 4 filiali di u mercatu di Başkent è 5 punti di vendita.

ATTENZIONE INTENSIVA À MINESS E KUSBASE DA U POPLU CAPITAL

I citadini di a Capitale anu dimustratu un grande interessu in l'applicazione, chì hè stata iniziata da a Fabbrica di Pane Publica di a Municipalità Metropolitana l'1 d'aprile di u 2022 è serà valida durante u mese di Ramadan.

Dichjarà chì anu cuminciatu à vende carne à un prezzu più prezzu cumparatu cù i mercati di a catena per assicurà una dieta sana per i citadini di a capitale, Tamer Eski Ramazan, Direttore Generale di Halk Bread Factory, hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à a nova applicazione:

"Avemu cuminciatu à vende carne cubicata è macinata à prezzi accessibili in 5 Factory Outlets è 4 filiali di u Mercatu Başkent. Fornimu tutta a nostra carne da cooperative di pruduttori in i distretti circundanti di Ankara in cundizioni igieniche è li riuniscenu cù i nostri clienti. Tutte e nostre carni sò 100% tagli è vitelli lucali ".

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS DA I CITADINI

E persone di Başkent, chì anu ringraziatu u sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, per u so travagliu "orientatu à e persone" è hà dichjaratu ch'elli anu pussutu riunite tavule iftar cù carne à prezzu accessibile in Ramadan, anu spressu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Vittoria Gedik: "Semu ghjunti à cumprà cù a mo moglia, avemu vistu chì a carne macinata è a carne cubicata sò vendute à prezzi accessibili, è eramu assai cuntenti di questu".

Haci Bayram Demir: "Mi piacia assai sta applicazione, chì hè stata lanciata in questu periodu di altu costu di vita. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu.''

Aspire Can: "Avemu vistu chì a carne macinata era di 100 TL à Halk Bread Factory. Più assequible chè altri mercati. Stu serviziu furnitu da a Municipalità Metropolitana hè assai livellu è pulitu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà purtatu una nova era à Beypazarı, è avà cuntinua u listessu compitu in Ankara.

Selahattin Ates: "Preferite Halk Bread Factory quandu compru cù a mo moglia. I prezzi sò aumentati un pocu ultimamente. Avemu fattu u nostru shopping di Ramadan quì perchè i prudutti sò di bona qualità è i prezzi sò accessibili ".

Mustafa Kocak: "In questu tempu di altu costu di a vita, a vendita di carne macinata è cubi à prezzi accessibili iniziata da a Municipalità Metropolitana di Ankara hè una pratica assai adatta. Aghju intesu parlà di sta applicazione nantu à a radiu, grazie ".

Cevdet Turkmen: "I citadini ùn puderanu micca cumprà nunda per via di l'altu costu di a vita, grazia à stu serviziu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, i citadini puderanu manghjà carne macinata è carne cubicata à un prezzu assequible".

Ayten Akin: "Aghju compru carne macinata chì pruvaraghju per a prima volta, ci hè una diffarenza di 40-50 TL cù u mercatu, ùn importa cumu si vede. Ti ringraziemu ".

sgiò Ekrem : "Grazie per l'app, hè una bona app. Aghju aspettatu a continuazione ".

Mr Zulfiya : "Applicazione assai bona. Hè a mo prima volta in u Mercatu di Başkent, avemu investigatu è andemu à cumprà prudutti di carne. Grazie mille. Felice ramadan ".

Yunus Altun: "Sò un studiente. Semu in tempi difficiuli. Grazie à u presidente Mansur chì hà fattu sta bella applicazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*