"Operazione Claw Lock" dà un colpu pesante à l'obiettivi PKK in u Nordu di l'Iraq

L'operazione Pence Lock in u Nordu di l'Iraq Obiettivi di u PKK sò stati sequestrati
Operazione Claw-Lock in u Nordu di l'Iraq! U PKK Targets Capture Successivamente

E Forze Armate Turche cuntinueghjanu l'Operazione Claw-Lock, chì hè stata lanciata da terra è aria da a notte scorsa, contr'à miri terroristi in e regioni Metina, Zap è Avaşin-Basyan in u nordu di l'Iraq.

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, chì hà seguitu l'operazione aerea realizata in u scopu di l'operazione da u Centru di Operazioni di l'Air Force, accumpagnatu da u Capu di Staff General Yaşar Güler, u Comandante di e Forze Terrestri General Musa Avsever, e Forze Navali. Cumandante Ammiragliu Adnan Özbal è u Cumandante Generale di e Forze Aeree Hasan Küçükakyüz. Pigliò u cumandamentu.

Dopu à l'operazione di attaccu aereu realizatu in u scopu di l'Operazione Claw-Lock à u Centru di Operazioni, u Ministru Akar hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ultima situazione in u campu è hà tenutu una riunione di teleconferenza video cù i cumandanti di e unità chì participanu à l'operazione.

Dichjarà chì l'Operazione Claw-Lock hè stata lanciata per eliminà l'attacchi terroristi da u nordu di l'Iraq è per assicurà a sicurità di e fruntiere, u Ministru Akar hà dettu:

"Dopu a longa preparazione è coordinazione, avemu principiatu l'Operazione Claw-Lock da eri sera. Da avà, tutti l'ugettivi pianificati sò stati ottenuti. I nostri amichi anu cumpletu cù successu a so missione. I refugghi, bunkers, caverne, tunnel, depositi di munizioni è i cosiddetti quartieri generali di i terroristi sò stati distrutti cun grande successu da l'operazioni aeree è i veiculi di sustegnu di u focu.

I nostri Eroi Commandos è i Berets di Bordeaux, supportati da i nostri elicotteri ATAK, UAV è SİHA, sò ghjunti in a regione per attaccu aereu è infiltratu da a terra è catturà i miri determinati. Un gran numaru di terroristi sò stati neutralizzati. E nostre attività di ricerca è scanning cuntinueghjanu. Esperemu chì u numeru aumenterà ulteriormente in l'ore è i ghjorni à vene ".

L'OPERAZIONE CONTINUA CON SUCCESSU COME PIANIFICATU

"L'operazione, à a quale anu participatu i nostri elementi di a Terra, a Navale è a Forza Aerea, cuntinueghja cù successu cum'è previstu". Fendu una dichjarazione, u Ministru Akar hà cuntinuatu cusì:

"E nostre attività cuntinueghjanu cun determinazione, cum'è prima, per salvà u nostru paese è a nostra nazione da u flagellu di u terrore chì hà afflittu u nostru paese è a nostra nazione per 40 anni. E nostre attività sò realizate in modu chì rispettu l'integrità territuriale è i diritti sovrani di l'Iraq amicu è fraternu. U nostru solu scopu hè i terroristi. U nostru scopu principale hè di neutralizà i terroristi chì tentanu di attaccà u nostru paese è e nostre fruntiere. Cum'è sempre, avemu dimustratu a massima sensibilità per assicurà chì i civili, l'ambiente, e strutture culturali è religiose ùn sò micca dannu in alcun modu mentre pianificanu è realizanu sta operazione. In questa operazione, cuntinuemu a nostra attività per esse estremamente attenti è sensibili in questu sensu. U soffiu di u Mehmetçik hè nantu à u spinu di i terroristi. E nostre attività continueranu cun determinazione finu à chì l'ultimu terrorista hè neutralizatu per eliminà i nidi terroristi u più prestu pussibule. "

Enfatizendu chì u Mehmetçik hà rializatu i duveri assignati à ellu cun grande eroisimu è autosacrificiu, u Ministru Akar hà desideratu successu à u persunale implicatu in l'Operazione Claw-Lock.

U Ministru Akar, accumpagnatu da u Livellu di Command TAF, hà seguitu l'Operazione Claw-Lock à u Centru di Operazioni finu à a prima luce di a matina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*