Cinque stazioni di treni diffirenti bombardate in Ucraina: morti è feriti

L'armata russa bombarda stazioni di treni ucraine una volta di più, morti è feriti
Cinque stazioni di treni diffirenti bombardate in Ucraina: morti è feriti

L'Ucraina hà annunziatu chì l'armata russa hà attaccatu 5 stazioni in u punente di u paese. Hè statu infurmatu chì ci sò stati morti è feriti in l'attacchi.

Mentre chì l'occupazione di l'Ucraina da a Russia era dui mesi in daretu, l'armata russa, chì hà piovutu missili nantu à a stazione di treni Kramatorsk in Donbass à principiu d'aprile, hà di novu destinatu à e stazioni di treni in Ucraina.

Sicondu a nutizia citata da Reuters, u Capu di i Ferroviari Ucraini Oleksander Kamyshin hà annunziatu chì cinque stazioni di treni diffirenti sò state attaccate in una ora.

Hè statu dichjaratu chì ci eranu quelli chì anu persu a so vita in l'attacche à cinque stazioni di treni in u punente è u livante di u paese.

Mentre l'occupazione di l'Ucraina da a Russia era dui mesi in daretu, l'armata russa, chì hà piovutu missili nantu à a stazione di treni Kramatorsk in Donbas à principiu d'aprile, hà di novu miratu à e stazioni di treni in Ucraina.

In Kramatorsk, Russia, chì hà aumentatu i so attacchi à Donetsk, migghiara di persone aspittàvanu di esse evacuati in a stazione di treni. Dui missili chì anu colpitu a stazione induve i civili stavanu aspittendu à meziornu uccisu almenu 50 persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*