Circular nantu à l'usu di maschere in e zone chjuse hè stata mandata à 81 guvernatori provinciali

Circular nantu à l'usu di maschere in spazii cunfinati hè stata mandata à u guvernatore provinciale
Circular nantu à l'usu di maschere in e zone chjuse hè stata mandata à 81 guvernatori provinciali

Durante l'epidemie di coronavirus (Covid19), e prucedure è i principii in quantu à u funziunamentu di a vita suciale sò stati determinati da e circulari publicati da u Ministeru in linea cù u cursu generale di l'epidemie è e raccomandazioni di u Ministeru di a Salute, è sò stati implementati cù u decisioni di i Cunsiglii di Igiene Pruvinciali / Distrettuali.

I prucedure è i principii in quantu à l'usu di maschere, chì sò trà i fatturi più impurtanti in a lotta contru l'epidemie, sò stati riorganizzati cù a nostra circular precedente, tenendu in contu u recente cursu di l'epidemie è e raccomandazioni di u Ministeru di a Salute, è l'obbligazione di aduprà maschere in spazii aperti hè stata abulita.

In a lettera di u Ministeru di a Salute;

"À u puntu induve a pandemia hè ghjunta, cù a diminuzione di l'effettu di l'epidemie, a diffusione di a vaccinazione, è menu impattu in a vita suciale cumparatu cù u passatu, hè diventatu impurtante chì e misure pigliate sò applicate à u livellu individuale. , micca in forma di restrizioni in ogni puntu di a sucetà in u nostru paese cum'è in u mondu. Per questu mutivu, hè impurtante in u quadru di a rispunsabilità individuale chì l'anziani, quelli cù malatie croniche, malatie suspettate è quelli chì anu cuntattu cù gruppi risicatu cuntinueghjanu à aduprà maschere per prutege elli stessi è u so ambiente è per piglià dosi di ricordu.

In questu cuntestu, in linea cù e raccomandazioni di u Cunsigliu Consultivu Scientificu COVID26 di data 2022 d'aprile 19; Abolisce l'esigenza di maschere in tutte e scole, cumprese e zone aperte è chjuse, ma cuntinuendu l'usu di maschere in trasportu publicu è istituzioni sanitarie per un certu tempu finu à chì u numeru di casi ogni ghjornu in u nostru paese scende sottu à 1000, e prucedure è principii riguardanti l'usu maschere in spazii chjusi Hè informatu per esse cambiatu cum'è seguita ". I prublemi sò stati trasmessi à u nostru Ministeriu.

In questu cuntestu, da u 27.04.2022;

  1. A pratica di maschera obbligatoria in tutte e zone chjuse, eccettu i veiculi di trasportu publicu è l'istituzioni sanitarie, hè stata terminata.
  2. In i zoni chjusi di i veiculi di trasportu publicu è di l'istituzioni sanitarie, l'obbligazione di aduprà maschere continuerà finu à chì una nova decisione hè presa (in casu chì u numeru di casi ogni ghjornu hè sottu à 1.000).

I nostri guvernatori piglianu e decisioni di i Cunsiglii di Salute Pùblicu Pruvinciale / Distrettuale prontamente in linea cù i principii sopra citati, è ùn ci sarà micca disturbu in l'implementazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*