Dopu à mesi di travagliu, u "Rapportu Mucilage" hè statu prisentatu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia

Rapportu Musilaj Presentatu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia
"Rapportu Mucilage" hè statu Presentatu à a Gran Assemblea Naziunale Turca

Dopu mesi di travagliu, a Cummissione di Ricerca di Mucilage di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia hà presentatu u rapportu chì hà preparatu à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia per investigà e cause di u prublema di mucillagine in i mari, in particulare in u Mari di Marmara, è stabilisce e misure. da piglià. CHP, HDP è İYİ Party anu aghjustatu opinioni dissidenti à u rapportu.

In u cummentariu di HDP, hè statu dichjaratu chì u rapportu hè statu preparatu organizendu l'infurmazioni in una manera eclettica. Hè statu dichjaratu chì, in u so statu attuale, u rapportu ùn puderia micca cuntribuisce à investigà e cause di mucilage è piglià misure preventive. In u cummentariu CHP, hè statu enfatizatu chì u rapportu ùn cuntene micca misure per eliminà permanentemente u prublema. U cummentariu di İYİ Party ùn hè micca statu ancu spartutu.

'MUCILAJ' hè statu esaminatu in quattru capituli

In u rapportu detallatu custituitu di pagine 400, u cuncettu di mucilage hè statu esaminatu in quattru sezzioni: "Problemu di mucilagine", "Effetti di mucillagine", "Controllu è prevenzione di mucilagine" è "Conclusioni è cunsiglii". Prima, in u rapportu, mucilage hè definitu; E seguenti dichjarazioni sò state fatte:

"Mucillagine (saliva di mare, neve di mare); L'aumentu eccessivu in u nùmeru di individui di certi organisimi fotosintesi unicellulari in l'ambiente per a prisenza di acque fortemente stratificate chì cuntenenu assai sali nutrizionali, temperatura approprita è aria calma, risultatu in una rapida depletion di sali nutrizionale, morti di massa sussegwente. è a perdita di zuccheri grossi naturali (polisaccharidi) in u cuntenutu di a cellula. Pò esse definitu cum'è una struttura di saliva formata da a liberazione di l'acqua (per esempiu, è altri idrocarburi) in l'ambiente esternu ".

"CAUSA FLUCTUAZIONI IN I LIVELLI DI L'OSSIGENU"

Hè statu dichjaratu in u rapportu chì u mucillaginu puderia esse in a colonna d'acqua o per via di macro-alghe in forma di filu chì vivenu nantu à u fondu di u mari, è chì l'organisimi saprobichi chì entranu in ghjocu dopu a furmazione di mucillagini cuminciaru à scumpressà u mucillagiu è questu causava fluttuazioni in u mari. i livelli di l'ossigenu di l'ambiente. U rapportu hà ancu nutatu chì u mucilagiu si trova in tutti l'oceani di u mondu, è hà dichjaratu chì stu fenomenu hè accadutu com'è u risultatu di u riscaldamentu di l'acqua di a superficia in generale è l'aumentu risultatu in a stabilità di l'acqua, cumminata cù altri fattori triggering.

"HUA FUT A PRIMA OSSERVATA IN GOLFO IZMIT IN 2007"

In Turchia, u rapportu hà dichjaratu chì u fenomenu di mucilagine hè statu osservatu per a prima volta in u Golfu di Izmit è Büyükada in settembre di u 2007, è chì à questu puntu, u fenomenu di mucilagine hè cunsideratu cum'è una furmazione urgànica pensata per esse attivata da u mare crescente. a temperatura di l'acqua è a pressione indotta da l'omu, in particulare in u Mari di Marmara. U rapportu hà dichjaratu: "I mutivi principali chì provocanu u fenomenu di mucillagine sò l'aumentu di a materia urganica accumulata in l'ambiente per mezu di i mezi antropogenichi è l'aumentu di u deterioramentu sopra u ritmu normale, è i prudutti di deterioramentu chì si attaccanu l'un à l'altru è possibbilmente coprenu grandi spazii. in u mare è nantu à a superficia di u mare, possibbilmente cù i gasi accumulati in elli ".

In u rapportu, hè nutatu chì i prublemi sperimentati per via di l'usu eccessivu è a contaminazione chì si trovanu in parallelu cù l'attività industriale è agricula sempre in sviluppu palesanu l'impurtanza di a gestione di l'acqua di scarico, è aghjusta: "U fisicu, chimicu, chimicu, Differenti. i metudi di purificazione sò usati per assicurà chì e so proprietà bacteriologiche è ecologiche ùn cambianu micca. "Questa questione hè impurtante in a prutezzione di e risorse d'acqua". U rapportu hà dichjaratu chì a scarsità, a scarsità è a contaminazione di e risorse d'acqua sò trà i principali danni causati da u cambiamentu climaticu glubale à e risorse naturali, è l'impurtanza di a gestione olistica è sustinevule di e risorse d'acqua sotterranea è superficia hè stata ancu enfatizzata.

"HÈ IMPORTANTE CONSIDERÀ U MARE COME INTEGRAL INSIEME À E COSTE"

U rapportu dichjara chì u fattore più impurtante in a furmazione di mucilage in u Mari di Marmara hè l'aumentu di a tarifa di nutrienti (azotu, fosforu) in l'acqua. "Fertilizanti chimichi dati in più di i bisogni di a pianta per u scopu di a pruduzzioni di culturi. , i feci di l'animali chì ùn sò micca almacenati bè in l'imprese d'allevamentu, è i nutrienti cuntenuti in l'acqua di l'insilatu sò assorbiti da u flussu di a superficia. Crea a contaminazione mischjendu cù l'acqua di a superficia è l'acqua di terra per infiltrazione ".

In u rapportu, hè enfatizatu chì a contaminazione deve esse ridutta, i studii di monitoraghju è l'ispezioni deve esse realizatu in modu efficace per eliminà u prublema di mucilagine in u Mari di Marmara. "Per prevene u prublema di mucilagine è impedisce chì i prublemi simili si ripresentanu di novu. u mare deve esse trattatu olisticu inseme cù e coste; "Hè impurtante chì i sforzi di prevenzione sò realizati in coordinazione cù l'attività realizate per prutege è assicurà a sustenibilità di e zone costiere".

Ciò chì ci vole à fà hè spiegatu in l'articuli 157

In a sezione di cunclusioni è raccomandazioni di u rapportu, hè dichjaratu chì per cuntrullà è prevene u mucilage è per impediscenu prublemi ambientali simili di novu; Gestione di l'acqua, di l'acqua residuale è di i rifiuti, a lotta contru u cambiamentu climaticu glubale, a prutezzione di e risorse idriche, a gestione di e coste, i studii di R&D è a furmazione è a sensibilizazione per detectà a contaminazione causata da attività cum'è urbane, industriali, agriculi è marittimi, per riduce l'impattu di l'acqua. e fonti di contaminazione è a carica di contaminazione.Precauzioni da piglià in quantu à u travagliu sò state incluse.

E cose chì deve esse fattu in u rapportu sò listati in 157 articuli. Certi articuli sò i seguenti:

- U Mari di Marmara hà da pudè ghjunghje à un bonu statu ambientale implementendu in modu efficace u Pianu d'Azzione di u Mari di Marmara di 06.06.2021 punti, chì hè statu spartutu cù u publicu u 22 per eliminà a contaminazione in u Mari di Marmara, pigliendu sta integrità. in cunsiderà, è da cuntrollà meticulosamente, inspeccionendu è operanu e pratiche à i normi specificati.

- L'attività è e sottoattività incluse in u Pianu Strategicu Integratu di u Mari di Marmara preparatu in u scopu di u Pianu d'Azione deve esse implementate precisamente da l'istituzioni pertinenti è rispunsevuli in i periodi specificati.

-U principiu di basa in a gestione di l'acqua residuale deve esse "a minima contaminazione" è "ricuperazione massima".

- Per riduce a carica di l'acqua residuale in u bacinu di u Mari di Marmara, u flussu di l'acqua di l'acqua residuale è a carica di contaminazione deve esse ridutta principalmente per mezu di pratiche di produzzione pulita basate nantu à u principiu di prevenzione di a contaminazione à a fonte; Dopu chì l'acqua residuale risultante hè trattata cù metudi di trattamentu adattati, l'alternative di reutilizazione deve esse valutata è u scaricamentu di l'acqua residuale risultante dopu chì queste misure sò state pigliate deve esse realizatu in cunfurmità cù e norme specificate in a legislazione.

- L'usu di l'acqua residuale domestica trattata in l'industria, i parchi, i giardini è l'irrigazione di e zone verdi deve esse allargatu. A regulazione legale deve esse fatta in quantu à a reutilizazione di l'acqua usata. A riutilizazione di l'acqua grisa deve esse incuraghjita da i regulamenti legali.

- L'imprese chì producenu prudutti favurevuli à l'ambiente, implementanu prughjetti zero rifiuti, custruiscenu è operanu impianti avanzati di trattamentu di l'acqua residuale biologica, è utilizanu l'acqua grigia duveranu esse premiati.

- Per riduce a contaminazione di fosforu causata da detergenti è prudutti d'igiene persunale, l'usu di materiali di pulizia chì cuntenenu fosforu è tensioattivi deve esse ridutta gradualmente, è deve esse rigulamenti legislativu per a produzzione di prudutti senza fosforu.

- L'usu di i prudutti di l'etiqueta ambientale in i materiali di pulizia deve esse allargatu, è un situ web è un contu di e social media deve esse apertu per annunzià i prudutti di l'etichetta ambientale.

- In u scopu di u Regolamentu nantu à i Detergenti, a vigilazione è u cuntrollu di u mercatu deve esse più efficaci, è i prudutti insicuri rilevati in u risultatu di l'ispezioni duveranu esse spartuti cù u publicu attraversu u Sistema d'Informazione di i Prodotti Unsicuri preparatu da u Ministeru di u Cummerciu.

- Prima di tuttu, a biodiversità di u Mari di Marmara (da i batteri à i mammiferi) deve esse identificata è arregistrata. Paragunendu i dati ottenuti quì cù e dati storichi, e spezie anu da esse identificate cum'è spezie native / straniere, u putenziale invasivu di e spezie straniere deve esse investigatu, è e novi spezie aliene deve esse identificate rapidamente da studii di monitoraghju regulare chì copre tutti i gruppi viventi.

- Si deve piglià e misure necessarie per prevene a contaminazione plastica è microplastica chì affetta negativamente i criaturi marini è quelli chì cunsumanu quelli criaturi per via di a catena alimentaria.

– Un bancu di dati nant’à a biodiversità marina deve esse creatu per sviluppà misure per prutege a biodiversità è a ricchezza di i nostri mari.

– E misure necessarie (restrizzione tempuranee o permanente, etc.) deve esse pigliate per prutege i spazii di vita è di ripruduzzione di l’acquacultura, per priservà è incrementà a biodiversità, è per migliurà i stock.

– Un inventariu vivente deve esse creatu in i nostri mari, deve esse determinate i pisci di pisci è a caccia deve esse pianificata basatu annantu à i stock esistenti.

– A pesca deve esse regulata à u livellu regiunale è lucale è una transizione à u sistema di quota deve esse fatta in a caccia.

- L'efficacezza di i cuntrolli è l'ispezioni di caccia illegale, micca registratu è illegale in tutte e zone di caccia di l'aquacultura, in particulare in u Mari di Marmara, deve esse aumentata.

- A pulizia ambientale è marina hè unu di l'elementi basi di u turismu, è e misure necessarie devenu esse prese in cuuperazione da istituzioni è urganisazioni pertinenti per gestisce l'ambiente in modu cuntinuu è equilibratu senza dannu l'ecosistema marinu è per prevene a distruzzione pussibule senza perde u tempu.

- Studii detallati sò da esse realizati per prutege e strutture storichi, in particulare u patrimoniu culturale sottumarinu, in i centri turistici da l'effetti negativi chì u prublema di mucillagine pò causà, è l'effetti di u mucilagiu nantu à u turismu deve esse analizatu multidimensionalmente.

– Saria apprupriatu di aumentà i studii nantu à i pussibuli risichi di mucillagini per a salute publica è sparte i risultati cù u publicu.

- Si deve piglià e misure necessarie per prevene a contaminazione causata da scarichi domestici è industriali di acque reflue, attività agricole, acque reflue di navi, riempimenti costiere, scarti minieri è scavi è precipitazioni atmosferiche in u Mari di Marmara.

- In a Regione di Marmara, l'alta tecnulugia è i settori limitati di produzzione di rifiuti duveranu esse priorità, è a cuncentrazione in u campu industriale deve esse allargata à e novi regioni cum'è l'Anatolia Centrale.

- Cum'è determinatu in i risultati di u Prughjettu MARMOD; Per ghjunghje à u limitu di l'ossigenu (ipoxia) in u Mari di Marmara, i sforzi necessarii duveranu esse accelerati per riduce a carica di nutriente terrestre di 40 per centu.

HDP PRESENTA UNA OPINIONE DISSIDENTE

In l'opinione dissidenti di HDP, hè dichjaratu chì "Una investigazione nantu à a causa ùn pò micca esse realizatu organizendu e presentazioni unu dopu à l'altru, tweezing e parti di e presentazione chì sò utili per elli, è stacking in una manera eclettica". E misure preventive sò inaccessibili. Inoltre, a Gran Assemblea Naziunale di Turchia ùn pò micca esse attesa di creà pulitiche olistiche cù un bombardamentu d'informazioni cusì ecletticu. "Hè ancu inaccettabile di prisentà un testu chì era estremamente ecletticu è afflittu di cunfusione conceptuale da u principiu cum'è un testu di cumissioni", disse.

In a sezione "suggerimenti per a suluzione di u prublema di mucilagine in u Mari di Marmara" di l'opinione dissidenti, hè stata enfatizzata chì a suluzione principale deve esse di piantà d'utilizà u Mari di Marmara cum'è un ambiente di ricezione. In l'opinione dissenting, chì dichjarava chì "U prublema di mucillagini in u Mari di Marmara hè essenzialmente un prublema antropogenicu", e misure da piglià sò state listate in 23 articuli. Certi di l'articuli 23 in quistione sò i seguenti:

- Salvà u Mari di Marmara da a contaminazione, u salverà da tutti l'elementi negativi, in particulare i mucillagini. (Ex: prublema di biotoxina, prublema di metalli pisanti, surriscaldamentu in u corpu di l'acqua superiore, perdita di biodiversità, pussibili salute umana, etc.).

- In questu cuntestu, u Mari di Marmara ùn deve mai esse usatu cum'è un ambiente di ricezione. Attualmente ùn hè micca pussibule di scaricamentu di u Mari di Marmara cum'è un ambiente di ricezione per via chì u livellu di l'ossigenu hè assai sottu à u valore di l'ossigenu dissolutu di 5 mg / litru accettatu da i normi internaziunali di l'ambiente ricevente, chì sò digià accettati in a legislazione ambientale.

- I prughjetti chì affettanu negativamente l'ecosistema marinu, cum'è u "Piano integratu di e zone costiere di Balıkesir Çanakkale", duveranu esse abbandunati.

- L'attività minera in l'isula di Marmara, alcune di quale ùn anu mancu un rapportu EIA, deve esse ristretta è sottumessu à un cuntrollu strettu in cunfurmità cù i bisogni ecologichi.

- U listessu protokollu appiicatu in u bacinu Ergene deve esse appiicatu à l'instalazioni industriali chì pruducenu soprattuttu in u bacinu di Susurluk, u scaricamentu di l'acqua residuale in i corsi o in u mare deve esse strettamente impeditu, è u riciclamentu di l'acqua utilizata in e strutture deve esse a basa.

– In tutti i bacini agriculi, i contaminanti agriculi deve esse impeditu d’entra in i corsi, i laghi è in fine in u mare. Una transizione graduale à i metudi agroecològichi in l'agricultura deve esse assicurata, i zoni di buffer deve esse stabilitu trà i zoni agriculi è i corsi, i laghi o u mare, i terreni umidi artificiali devenu esse creati per scopi di irrigazione è i piani di bacinu d'emergenza deve esse messi in vigore.

- A pianificazione urbana è industriale chì pò causà l'aumentu di a pupulazione in a Regione di Marmara deve esse impedita.

– Per via di e caratteristiche uniche di u Mari di Marmara, hè necessariu d'urganizà un curriculum, soprattuttu in l'educazione primaria, chì include e caratteristiche dette è dunque infurmazione nantu à ciò chì hè un mare, in modu chì i studienti ponu fà idee nantu à u mare è a marina. ambiente.

"SARA UN ALTRE FATTORE DISTRUTTIU PER L'ECOSISTEMA MARMARA DI MARMARA"

In l'opinione dissidente, chì hà ancu attiratu l'attenzione à u Prughjettu di u Canal Istanbul, "Aumentu di a pupulazione, furmazione di novi attivi di contaminazione terrestri, trasportu di contaminazione à u mare, dumping di milioni di metri cubi di scavi in ​​u mare (Esperienza di Marmaray). deve esse ricordati in questu sensu), a distruzzione di l'assi d'acqua pulita è a laguna di Küçük Çekmece, u Mar Neru "Apertura di una seconda strada per a contaminazione chì vene da a cità, etc. "Per parechje ragioni cum'è u Canal Istanbul è a nova custruzzione di a cità, serà un altru fattore distruttivu per l'ecosistema marinu di Marmara".

"FALLU SOTTU SOTTU CONTROLLU GUARDÀ À L'EMERGENZA DI PROBLEMI PIÙ GRANDI"

L'opinione dissidenti preparata in nome di u Gruppu Parlamentariu CHP hè statu ancu sottumessa à a Presidenza di u Parlamentu. In l'opinione dissenting, hè statu dichjaratu chì u mucilagiu hè un prublema ambientale impurtante chì nasce in u risultatu di certi cundizioni, è chì quandu si sò questi cundizioni, l'alga pò diventà dominante in l'ecosistema marinu. In l'opinione dissidenti, hè statu nutatu chì u fallimentu di cuntrullà u mucillagiu porta à prublemi più grande per l'ambiente, a biodiversità è l'ecunumia, è aghjunse: "Sembra chì u rapportu ùn include micca abbastanza pruposizioni chì elimineranu permanentemente u prublema è realizà u cuntrollu suciale. ." "Ancu se u rapportu hè vistu cum'è pusitivu, hè capitu chì ùn cuntene micca abbastanza suggerimenti chì elimineranu cumplettamente u prublema di mucillagini".

In l'opinione dissidenti, hè statu ricurdatu chì l'avvirtimenti sò stati fatti parechje volte da i scientisti è i circoli sensittivi nantu à i mucillagini è altri prublemi di contaminazione marina, è hà ancu signalatu chì, salvu chì questi avvirtimenti sò stati presi in considerazione da i decisori, i disastri ambientali assai più gravi puderanu. aspittà u paese. In l'opinione dissidenti, i suggerimenti di suluzione in quantu à u prublema sò stati listati in 67 articuli.

Fonte: Wall

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*