Hè Obligatoriu di Portà Maschere In Università? L'interdizione di maschere hè rialzata in e scole?

Hè ubligatoriu di portà maschere in l'università, hè rialzata a prohibizione di maschere in e scole?
Hè ubligatoriu di portà maschere in l'università Hè a pruibizione di maschere in e scole alzata?

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà annunziatu chì, da dumane, l'obbligazione per i prufessori è i studienti di aduprà maschere in tutte e scole è i lochi interni hè stata rialzata.

Ministru Ozer; Nutendu chì l'annu accademicu 2021-2022 cuntinueghja ininterrottamente in faccia à tutti i livelli, hà dettu ch'elli sò felici di cuntinuà stu prucessu, chì hè diventatu in una nova fase da oghje, in tutti l'ambienti educativi.

Ricordendu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu chì dopu à a riunione di u Cunsigliu di Scienze di a Salute, l'obbligazione di aduprà maschere in spazii chjusi hè stata completamente rialzata, Özer hà dettu: "Cumu u Ministeru di l'Educazione Naziunale, noi, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, saremu avà. chjusu in tutte e scole induve 18 milioni di studienti ricevenu educazione, da a scola primaria à a scola primaria, da a scola primaria à u liceu, da u liceu à u liceu. Avemu abolitu l'usu di maschere ". disse.

Esprimendu chì u prucessu era difficiule, Özer hà nutatu chì a ripresa di l'educazione in faccia dopu a pausa necessitava una vuluntà seria.

Nutendu chì, cum'è u Ministeru, anu insistitu annantu à dui punti in particulare, Özer hà dettu: "Prima, u fattu chì e scole sò i primi posti per esse aperti è l'ultimi posti per esse chjusi. A seconda era chì avemu insistitu chì dopu à un annu è mezu di pausa in faccia, mantene e scole aperte ùn era più una questione d'educazione, ma una questione di sicurezza naziunale. À questu puntu, tutta a sucità hà vistu quantu bè avemu fattu a decisione ghjusta ". utilizatu l'espressioni.

Indicà chì u prucessu di l'epidemie ùn era micca faciule, Özer hà dettu chì u sistema educativu in Turchia hè un gigantesco cù 18 milioni di studienti è 1,2 milioni di prufessori, è hà dettu: "Per quessa, a manera di nurmalizà a Turchia in stu prucessu era di mantene e scole. aperta in faccia. A nostra postura determinata hà facilitatu è acceleratu a normalizazione di Turchia ". disse.

Ozer; Hà ringraziatu u Cunsigliu di Scienza di Coronavirus, tutti i burocrati di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, i guvernatori, l'autorità civili è i prufessori, è hà cuntinuatu cusì:

"Durante stu prucessu, avemu vistu inseme quantu l'autosacrificiu dimustravanu i prufessori. Anu datu lezioni cù e so maschere, micca solu i tassi di vaccinazione superanu a media di Turchia, anu ancu datu un esempiu à a sucietà turca cun un tassu di vaccinazione più altu ch'è u tassu di vaccinazione di i prufessori in a maiò parte di i paesi OCDE. Sò fieru di i nostri prufessori, sò grati à tutti. Anu ancu fattu grandi sacrifici in i so sforzi di lealtà ".

Dichjarà chì a cumunità di l'educazione prufessiunale hà pruduttu assai strumenti utilizati in l'epidemie, cum'è maschere, visiere è disinfettanti, è li hà consegnatu rapidamente à i citadini è à a cumunità di a salute, Özer hà dettu: "In quantu u Ministru di l'Educazione Naziunale, possu dichjarà chì, se prufessiunali. L'educazione ùn avia micca participatu attivamente à stu prucessu, a fase iniziale di sta lotta avissi statu assai più difficiule ". disse.

"E scole sò l'istituzioni più sicure in e società"

Vulendu chì l'epidemie ùn si ripete, Özer hà dichjaratu chì e scole sò l'istituzioni più sicure in e società quandu si piglianu e precauzioni necessarie, "Perchè e scole sò lochi induve u sviluppu persunale, u sviluppu psicologicu è a spartera di i pari sò realizati oltre l'educazione, è induve i ghjovani chì custruì u futuru di un paese sò risuscitati. Per quessa, sò assai felice di sprime à tutta a nostra sucietà chì avemu finitu cù successu stu mumentu felice, stu prucessu, chì hè avà ligatu à u prucessu di l'epidemie di Kovid-19, è cacciemu e maschere da dumane. disse.

Spieghendu chì anu osservatu a situazione in ogni pruvincia ligata à l'educazione in situ, Özer ringraziò quelli chì anu fattu sforzi per aumentà a qualità di l'educazione.

U Ministru Özer hà scontru cù i citadini, i prufessori, l'imprese è i rapprisentanti di l'ONG in iftar in Bartın.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà scontru cù i prufessori, l'amministratori di l'educazione, l'imprese, i capi di quartiere è i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali in u prugramma iftar urganizatu da u Governatore Bartın.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*