Robot Dogs in Shanghai Streets Lotta Covid-19

Robot Dogs Lotta Kovid In Strade Di Shanghai
Robot Dogs in Shanghai Streets Lotta Covid-19

Dui anni dopu à a so emergenza, Kovid-19 hà suscitatu una nova onda di epidemie in Cina, chì hà una pulitica di "casu zero". Hè per quessa chì i prucessi di quarantena parziale è regiunale sò cuminciati in cità cum'è Shenzhen, Shenyang è ancu Shanghai. Per esempiu, in Shanghai, una megacity di 26 milioni, l'autorità anu decisu chì a mità di a pupulazione stà in casa per 15 ghjorni, è l'altra mità per i prossimi 15 ghjorni.

In Shanghai, chì sta sperimentando una chjusa parziale, i cani robot anu cuminciatu à patrullà e strade per assicurà chì e restrizioni è e regule di salute generale sò seguite. Quandu parechji residenti di Shanghai anu intesu annunzii forti cum'è "Ùn togliete micca a vostra maschera, lavate e mani spessu, verificate a vostra temperatura", anu pensatu chì venia da un altoparlante attaccatu à un drone. Ma tandu hè risultatu chì sta voce vene da un cane-robot cù un megafonu strappatu à a so spalle.

U robot in quistione hè un mudellu pruduciutu da Unitree Robotics Chinese. U megafonu hè attaccatu à u spinu di u cane robot è hè statu creatu un mecanismu utile è propiu. U stessu cane robot hè adupratu in Singapore per avvistà e persone chì caminanu in i parchi per mantene a so distanza contr'à u periculu di l'epidemie.

Ùn serà micca troppu surprisante in ogni mumentu di scuntrà un cane robotu cusì in a strada in Shanghai; perchè certi persone anu cuminciatu à marchjà i cani robot cun elli cum'è animali domestici. Questi robots, chì ponu esse usatu per circa 90 minuti senza esse caricati, ponu viaghjà à una vitezza di 17 chilometri per ora.

Questi robots anu ancu cuminciatu à esse usatu in i posti di travagliu. Per esempiu, una cumpagnia in Shenzhen hà un robot chì disinfetta una cantina chì pò cuntene 1.200 persone cù ultraviolet. Stu robot cuntribuisce à a lotta contru l'epidemie disinfettendu a cafeteria ogni notte.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*