E Fortezza Anatoliana è Rumeli ponu esse visitate cunnesse da u mare

E Fortezza Anatoliana è Rumeli ponu esse visitate cunnesse da u mare
E Fortezza Anatoliana è Rumeli ponu esse visitate cunnesse da u mare

Una residenza avia da esse custruitu in Rumeli Hisar, unu di i lochi storichi simbolichi di Istanbul. Ci hè statu chì u prughjettu, chì hè ghjuntu à l'agenda durante l'amministrazione IMM precedente, hè stata bluccata à l'ultimu mumentu. Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di IMM, hà annunziatu i dettagli. Polat hà dettu: "Dopu à i travaglii di risturazione chì anu cuminciatu cù a sospensjoni di u prugettu, chì riempia u cortile di Rumeli Hisarı cù palazzi, ci saranu musei è spazii di mostra in l'Hisar, è i cuncerti seranu tornati".

Novi musei è spazii di mostra seranu creati in Rumeli Hisar. Dopu chì i travaglii di risturazione sò finiti, Rumeli Hisar ripiglià a so identità originale. Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di l'IMM, hà assistitu à a tour di stampa urganizata per u prughjettu di restaurazione realizatu da IMM Heritage è hà datu infurmazioni nantu à l'opere. Polat hà annunziatu per a prima volta u prughjettu chì hè ghjuntu à u primu pianu in u periodu di amministrazione precedente è include a custruzzione di una residenza in Rumeli Hisar. Dichjarà chì anu bluccatu u prugettu, Polat hà dettu: "Sapemu da i documenti storichi chì Rumeli Hisarı hà 18-19 anni. Si trasforma in una identità di quartiere à u XIXmu seculu. Ci sò case è una vita quì. In fatti, ci era un prughjettu chì ricustruì tutte ste case quand’è no ghjunghjimu, è l’avemu firmatu. Circa 21 palazzi anu da esse custruitu in a furtizza, è u prugettu era ghjuntu à un certu stadiu. A moschea, chì l'esistenza hè cunnisciuta, hè stata ricustruita. "Questa ricustruzione hè una moschea, simu una moschea definita in u gruppu di edifizii registrati, u gruppu di edifizii chì deve esse priservatu". Polat, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à Rumelihisarı Boğazkesen Fetih Masjid, hà dettu: "Quandu stu prughjettu hè statu fattu, un cuncertu è una moschea puderianu esse piazzati. Sustituitu u vechju amplificatore. A so traccia storica era ancu quì. In a nova risturazione, tutti i bastioni è i zoni storichi di a Fortezza di Rumeli sò di IMM, ma nisun puntu in u so cortile hè in IMM. Ùn hè micca in a nostra ghjuridizione. Per pudè fà un risparmiu quì, hè necessariu u permessu di u duminiu naziunale chì pussede a pruprietà ", disse.

CI SERÀ ZONI DI MOSTRA È DI CONCERTU

Dopu chì i travaglii di risturazione sò finiti in a Fortezza di Rumeli, ci saranu spazii di musei, mostra è cuncerti. Sottu u nome di Istanbul Hisarlar Museum, Anatolia è Rumeli Hisars ponu esse visitati in cunnessione cù u mare. Per a prima volta, serà pussibule di fighjà u Bòsforu da i bastioni. Dicendu chì anu u scopu di purtà Rumeli è Anadolu Hisars in a cità cum'è una nova zona di cultura è arte sottu u nome di "Istanbul Hisarlar Museum", u Segretariu Generale Diputatu IMM, Mahir Polat, hà dettu: "Dopu à i travaglii di risturazione chì sò cuminciati cù a sospensjoni di u museu. Prughjettu, chì riempia u cortile di a Fortezza di Rumeli cù palazzi, ci saranu musei è spazii di mostra in l'Hisar, i cuncerti saranu di novu.

ISTANBUL VISITÀ I segni di u zodiacu per a prima volta

Dichjarà chì simu in un edifiziu chì cambia a storia di Istanbul, Polat hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à a pianificazione dopu à i travaglii di risturazione in a dichjarazione chì hà fattu à a Torre Halil Pasha;

"Semu in una struttura medievale. A Fortezza di Rumeli hè stata ricustruita l'ultima volta in u 1953 da Cahide Tamer. Dopu à quelli anni, sì u primu populu à sperienze stu locu. Quandu a risturazione hè finita è tutta a Fortezza Rumeli hè scuperta, a ghjente averà forse ghjuntu à una di e tracce più impurtanti di a cità, inseme à i Muri di a Terra. Sfurtunatamente, era chjosu à l'accessu in l'ultimi anni perchè era assai dannatu è implicava certi risichi.Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu vistu issi bisogni di a zona è hà cuminciatu prestu a risturazione. Unu di i sugetti chì simu più entusiasmati; À a fine di tuttu u prucessu, per assicurà chì tutti i citadini ponu cullà nantu à i bastioni perchè parlemu di qualcosa stupente chì l'Istambuli ùn anu micca sperimentatu finu à oghje. Per a prima volta, i Istanbuliti puderanu entre in i bastioni è viaghjà per e strade di Hisar ".

TUTTI I 3 DI E 3 TORRI SERÀ ZONA ART

I turri, chjamati dopu à i 3 Pashas chì anu participatu à a custruzzione di a Fortezza Rumeli, seranu una zona culturale è artistica. Dichjarà chì l'edifiziu, chì hà cambiatu a storia di Istanbul, furnisce ancu infurmazione storica à i visitori, Polat spiegò a pianificazione per a nova acquisizione culturale di a cità.

Polat hà dettu: "Tutte e 3 di e 3 torri in a fortezza seranu visitate per a prima volta. Avemu pianificatu l'edifiziu in quale simu in una zona di museu chì cuntene infurmazioni nantu à a Conquista di Istanbul. A Torre di Saruca Pasha serà ancu rinfurzata è diventerà un spaziu di mostra per l'arte cuntempuranea. A Torre Zağanos Pasha hè una torre aperta cù un'acustica assai forte, è cuncerti acustici saranu quì. E strade di Hisar, nantu à quale stanu e fortezze, saranu ancu una parte di tutti i percorsi d'escursione ".

I RIVENTU DI TURISMU AUMENTARÀ 3X

Dichjarà chì mentre portanu e strutture iconiche di Istanbul à u turismu, hè necessariu di pianificà assai bè, Polat hà dettu chì anu u scopu di aumentà i guadagni turistici per a cità è i travaglii di risturazione. "Istanbul pò esse visitatu in 2.5 ghjorni oghje, ma hè una cità chì hè assai più ricca di questu", disse Polat, aghjustendu chì u prezzu di u cuntrattu di a Fortezza di Rumeli hè di 40 milioni, ma hè un prughjettu chì portarà 10 miliardi di piani. l'ecunumia turistica turca. Polat cuntinuò cù e seguenti parolle;

"Attualmente simu in un edifiziu chì pò esse visitatu in un ghjornu solu. I turisti chì venenu à Istanbul viaghjanu cù una destinazione corta. Una risorsa cusì preziosa deve esse evaluata assai bè. Quandu aghjunghjemu 1 ghjornu in più à 2.5 ghjorni, i rivenuti di u turismu aumenteranu di colpu da 1%. Istanbul pò esse allargata à 40-7 ghjorni cù a so ricchezza. Cusì, l'ecunumia d'Istanbul è l'ingressu turisticu pò triplicate. Quandu Rumeli Hisarı attrae 8 milione di visitatori annu per sè stessu, questu serà riflessu in i numeri di entrate ".

HİSARLAR SERÀ VISITATU DA U TRANSPORT MARITIMO

Dichjarà chì ùn saria micca ghjustu di dà un calendariu chjaru per a fine di i travaglii di risturazione, Polat hà dettu chì Anadolu Hisarı serà apertu à i visitatori stu veranu, è chì Rumeli Hisarı puderà scuntrà cù l'Istambulites cù mostre è cuncerti in l'isula. mesi d'estate dopu chì i travaglii sò finiti. Dopu chì l'Hisarlar hè apertu à i visitori, u trasportu serà pussibule per mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*