I Metro è i Tram di Istanbul sò equipati di Bandiere

A metro è i tram di Istanbul sò dotati di bandiere
A metro è i tram di Istanbul sò dotati di bandiere

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà decoratu i so metro cù decorazioni chì portanu tutti à i so anni di scola primaria per u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli.

U ghjornu di a Sovranità Naziunale, chì hà cuminciatu à esse celebratu in u 1921 cù l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, è celebratu cù l'abolizione di u sultanatu u 1 di nuvembre di u 1922 in l'anni dopu, è "23 d'aprile u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli". chì hè celebrata inseme cù un'altra festa, u ghjornu di i zitelli, hè celebrata ogni annu, cuntinueghja à esse unu di i ghjorni più impurtanti.

Cilibratu cù diverse attività da centinaie di millaie di citadini in tutta a Turchia, u 23 d'aprile ùn hè statu celebratu cù l'entusiasmu cum'è era in l'ultimi anni. Quist'annu, quandu l'effetti di a pandemia sò gradualmente spariti, IMM hà pigliatu l'azzione per celebrà u 23 d'aprile cun entusiasmu. İBB hà spusatu a ghjente di Istanbul decorendu u metro è i tram.

Per u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà decoratu u metro è i tramvii cù decorazioni appesi à i finestri durante l'anni di a scola primaria. Dotatu di bandiere ATA è di schede di lettura, u metro hà risuscitatu i ricordi di parechji citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*