I Voluntarii di Istanbul anu iniziatu una "Campagna di Bontà" cù IMM

I Voluntarii di Istanbul anu iniziatu una "Campagna di Bontà" cù IBB
I Voluntarii di Istanbul anu iniziatu una "Campagna di Bontà" cù IMM

I Voluntarii d'Istanbul, chì partenu cù u scopu di "aumentà a sulidarità, sparghje a gentilezza, rinfurzà i vicini è sustene quelli chì anu bisognu" durante u Ramadan, invitanu tutti quelli chì vivenu in a cità à esse una parte di a bontà in cooperazione cù IMM. I Voluntarii di Istanbul cuntinueghjanu à stà vicinu à tutti, in particulare e donne chì travaglianu è i ghjovani.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà aghjustatu un novu à u so travagliu cù i Voluntarii di Istanbul. In i ghjorni chì a pandemia di COVID-19 hè apparsa per a prima volta, u presidente IMM Ekrem İmamoğluA Mubilizazione di Goodwill, chì hè stata iniziata cù a chjama di u .

Agendu cù l'idea chì "a manu chì dà ùn vede micca a manu chì dà, è a manu chì dà ùn vede micca a manu chì dà", i Voluntarii d'Istanbul agisce cum'è un ponte per portà quelli chì anu bisognu è quelli chì anu l'uppurtunità. inseme. U situ WEB, chì hè statu purtatu à a vita attraversu l'indirizzu ofiyiseferberligi.istanbul, hà una "Guida di Bontà" per i Istanbuliti chì anu l'uppurtunità.

CHIAMATA DA EKREM İMAMOĞLU À VOLUNTARI

In u missaghju video publicatu nantu à i cunti di e social media di i Voluntarii di Istanbul, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu chjamatu vuluntarii. Enfatizendu l'impurtanza di u vuluntariu, İmamoğlu hà dettu: "Cari Voluntarii d'Istanbul, camminemu una bella strada cun voi. Mi piace à fighjulà cumu i Voluntarii d'Istanbul toccanu ogni prublema sensitiva per Istanbul, facenu cuntattu è produci belli prughjetti. U cuncettu di Voluntariu d'Istanbul hè avà stallatu in tuttu Istanbul. Vecu cumu l'ochji di tutti brillanu quandu dicenu "Sò ancu un vuluntariu di Istanbul". disse.

Cuntinuendu u so discorsu enfatizendu l'impurtanza di a sulidarità durante u Ramadan, İmamoğlu hà dettu chì i Voluntarii d'Istanbul anu assai duveri durante u Ramadan:

"Aspettu chì ci cuntattate quandu identificate i nostri citadini à u puntu di aiutà, è ancu per u vostru travagliu vuluntariu à u puntu di riunite quelli chì anu bisognu è quelli chì anu l'uppurtunità, attraversu un travagliu sistematicu. Ùn lasciate micca a tavola di i vostri vicini viotu. Di sicuru, avete un vicinu à a so porta chì vi bussà è sarà un invitatu à a so tavula.

U presidente İmamoğlu hà dettu: "Forse pudete fà chì Istanbul sperimenti u mumentu più spirituale di i sforzi di i vuluntarii per fà di Istanbul una cità più bella, più cuscienziosa, più vivibile".

"Venite, passemu stu mese di benedizioni, u mese di Ramadan, u mese di spartera inseme, in una manera chì si cunvene à Istanbul. Aghju fiducia in voi assai. Felice Ramadan à tutti i Voluntarii d'Istanbul è u populu di Istanbul ".

CONTINUA SUPPORTU À E DONNE TRAVAILU

U Prughjettu di u travagliu di e donne, implementatu da i Voluntarii di Istanbul, si scontra cù a ghjente di Istanbul in parte di a Campagna di Bontà. E donne chì travaglianu seranu in e zone d'attività di Yenikapı è Maltepe in u scopu di l'Avvenimenti IMM Ramadan durante u mese di Ramadan. Più di 12 donne chì travaglianu portanu i so prudutti à i cunsumatori in una basa rotativa in i stand induve ci sò prudutti è souvenirs in 600 categurie diverse, da u sapone artigianale à i prudutti di feltru, da a ceramica à i ghjuvelli.

In u Prughjettu di u travagliu di e donne, chì cuntinueghja a so strada cù più di 4000 donne chì travaglianu oghje, 2020 Mercati di travagliu di e donne sò stati implementati in diversi distretti di Istanbul da dicembre 16. In più di l'attività di u Mercatu di u travagliu di e donne, diverse attività sò state realizate in u scopu di u prugettu per ghjunghje à più canali di vendita per e donne chì sò pruduttori attraversu a cooperazione cù attori suciali.

In u campu di "educazione", chì hè un altru pilastru impurtante di u prugettu, i prugrammi di furmazione gratuiti sò realizati nantu à i bisogni è l'aspettattivi di e donne pruduttivi. Finu à ora, 1500 donne anu participatu à a furmazione cum'è beneficiari. I furmazioni, chì sò stati realizati cù u sustegnu di prufessiunali vuluntarii è furmatori, sò custituiti da 7 cuntenuti diffirenti sottu 12 rubriche principali.

Hè TANTU FACILE FÀ BEN

A fattura suspesa di solidarietà premiata, u pacchettu di sustegnu di a famiglia, u pacchettu di supportu per a mamma è u pacchettu di supportu per l'educazione, iniziati da a municipalità metropolitana di Istanbul, sò trà i metudi più simplici per aumentà a bontà. I Voluntarii d'Istanbul cuntinueghjanu à dirige i so vuluntarii è i Istanbuliti à questi supporti.

I Voluntarii d'Istanbul, chì enfatizzanu ancu invià i so vicini à l'iftar o li visitanu per rinfurzà u quartiere, continuanu à travaglià per aumentà a bontà in tuttu u mese di Ramadan.

CHI SONT VULUNTARI ISTANBUL ?

Voluntarii d'Istanbul hè una piattaforma induve ognunu abbraccia a so cità, sognu di una Istanbul megliu, aghjunghje valore à elli stessi, à e so famiglie è à i so amati, è induve tutti ponu fà a diferenza cum'è vuluntarii è cresce inseme. Appella à quelli chì volenu parlà in a so cità è li permette di realizà i prughjetti chì volenu mette in opera. Sviluppa prughjetti è urganizeghja squadre per travaglià inseme nantu à temi cum'è ghjuventù, donne, animali, salute, ambiente è cultura. U travagliu guadagna valore.

Permette à amparà inseme, cresce è agisce cù diverse prospettive. I Voluntarii di Istanbul s'uniscenu è mobilizanu tutti. I vuluntarii facenu un esempiu per l'altri, sanu chì ponu fà a diferenza ancu cù u minimu sforzu è furnisce un valore aghjuntu.

Istanbul Volunteers hà u scopu di ghjunghje à una struttura chì derà un esempiu per tutte e metropole in u mondu cum'è vuluntarii di cità, chì hè una prima in Turchia. À questu puntu, travaglia in piena cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Cum'è una parte indispensabile è preziosa d'Istanbul, quellu chì apprezza e persone, ama u travagliu in squadra, produce suluzioni è furnisce un valore aghjuntu hè un Voluntariu di Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*