İmamoğlu: "A fine di a strada per quelli chì facenu a pulitica fora di l'inimicizia"

Imamoglu A fine di a strada per quelli chì facenu a pulitica cù sentimenti d'inimicizia
İmamoğlu, Per quelli chì facenu a pulitica per l'inimicizia, a fine di a strada

U presidente di u partitu DEVA Ali Babacan è u presidente IMM Ekrem İmamoğluhà fattu un discorsu à "Istanbul Iftar" urganizatu da a Direzzione Provinciale di Istanbul di u partitu. Ripitendu chì u so partitu participà à l'elezzioni prossime cù u so propiu nome è logò, Babacan hà dettu: "Spergu chì u candidatu di a tavola di 6 partiti in l'elezzioni presidenziale vincerà una grande vittoria. Purteremu Turchia in modu sicuru à u portu di pace, libertà è ghjustizia. Prutegeremu l'urne inseme. "Acumeremu bè a nostra rispunsabilità storica", disse. Enfatizendu chì i sei capi di i partiti pulitichi anu agitu cù a vulintà di incoronà a Republica cù a demucrazia, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu sprime a mo gratitudine sincera in presenza di tutti voi à tutti i capi chì agiscenu cun questa cuscenza di rispunsabilità è portanu. speranza à u nostru paese ".

Dr. Democracy and Progress Party (DEVA) Partitu Direzzione Provinciale di Istanbul in Yenikapı. "Istanbul Iftar" tenutu à l'Architecte Kadir Topbaş Performance and Art Center, u presidente Ali Babacan Babacan è u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di . Parlendu prima di iftar. Babacan hà dettu: "Da una banda, ci dispiace per u statu di u nostru paese, è da l'altra banda, fighjemu a geugrafia ghjustu vicinu à noi è sò grati. Ùn importa ciò chì, avemu da travaglià dura. Ma avemu da travaglià bè cum'è urdinatu. Stu gran paese, stu bellu paese hà u putere di superà tutte e difficultà. Tantu ch'ella hè guvernata cù a ghjustizia, finu à ch'ella hè guvernata cù a cunsultazione, sempre chì hè guvernata cù decisioni sane. "Fin chì ci hè libertà in u nostru paese è a nostra demucrazia hè forte", disse.

BABACAN: "A TURCHIA S'AVANCE VERS UN MOMENTU DI GRANDE DECISIONE"

Dichjarà chì a Turchia s'avvicina à l'elezzioni passu à passu, Babacan hà dettu: "A Turchia avanza versu un momentu di grande decisione. Viaghjà ogni centimetru di Turchia. Fighjulu i carrughji ; I carrughji aspettanu u ghjornu di u votu. A voce di a strada dice DEVA Party. Hè per quessa chì avemu da travaglià dura per ùn disappointà sta fiducia. Hè guasi l'ora di u ghjornu di l'urna. Quandu vene quellu ghjornu, avemu da travaglià per ùn lascià i nostri citadini in difficultà debbuli quand'elli entranu in a cabina per vutà. L'aghju annunziatu dui ghjorni fà, vi ricordu di novu : u Partitu DEVA entrerà in queste elezzione cù u so nome, a so reputazione, a so reputazione, u so logu è u so emblema. Ti auguru bona furtuna di novu. "In quellu ghjornu di liberazione, metteremu u sigillo nantu à a goccia di manera chì alcune persone in Ankara è Beştepe saltaranu da i so posti", disse.

"Camminamu cun passi cunfidenti versu u scopu di a demucrazia cumpleta"

"Ùn stendemu micca cù lotte viote è ghjochi di parolle, aspittemu sempre avanti", disse Babacan, aghjustendu: "Travagliemu per suluzioni concrete. Facemu passi fermi versu u scopu di a piena demucrazia. Travagliemu per a libertà, per a ghjustizia, per a ricchezza. Ùn permetteremu mai a ghjustizia è a misericordia esse minata. Ùn renderemu a Turchia à a rabbia. Ùn faremu micca a Turchia u paese di rivincite. Aumenteremu u nostru paese inseme. Prutegeremu inseme. Ùn lasceremu micca stu bellu paese senza cura. Ùn entreremu mancu una sola strada induve ùn ci hè ghjustizia. "Rafurteremu a nostra demucrazia", ​​disse. Invitendu i demucratici "cunservatori", "sociali", "liberali" è "naziunalisti" di Turchia à unisce sottu à l'umbrella di u Partitu DEVA, Babacan hà dettu: "Aghju fiducia in a cuscenza è a vulintà di a nostra nazione".

"Questa questione sarà risolta"

Notendu chì u Partitu DEVA esce vittorioso in l'elezzioni parlamentari, Babacan hà dettu:

"Spergu chì u candidatu di a tavola di 6 partiti vincerà una grande vittoria in l'elezzioni presidenziale. Credu in questu. Questu serà risoltu, amichi, serà risoltu. Avemu, à a tavula di sei, unisci a manu per salvà a nostra demucrazia. Transiremu a Turchia à un sistema parlamentariu rinfurzatu. Purteremu Turchia in modu sicuru à u portu di pace, libertà è ghjustizia. Prutegeremu l'urne inseme. Cumpiteremu bè a nostra rispunsabilità storica. Dopu à l'elezzioni, u mondu sanu parlerà di Turchia. Dopu à l'elezzioni, u mondu sanu parlerà di u Partitu DEVA. Spergu chì a stella di Turchia brillarà, brillarà. Sta fame, sta miseria, sta inghjustizia, sta disperazione finiscerà. "Tutta Turchia sarà felice, amichi".

İMAMOĞLU: "SE NON C'È DEMOCRAZIA, VENDICE CHE NON CI SONO POLITICHI"

Enfatizendu chì u Ramadan hè un mese di riunione è sulidarità, İmamoğlu hà dettu: "Ci riunisce cù u nostru Signore è l'altri. L'arroganza è l'orgogliu sò i più grandi ostaculi à queste riunioni. Quelli chì sò schiavi di u so ego è ego s'imprigionanu in una prigiò invisibile ch'elli anu creatu. Esse umanu; Scontru significa vuluntà di scuntrà. "Significa u desideriu di scuntrà micca solu quelli chì sò simili à noi, ma ancu tutti, ùn importa micca quantu sò diffirenti di noi". Sottulineendu chì a pulitica duverebbe mira à a riunione suciale, İmamoğlu hà dettu: "Amministratore publicu; S'ellu cerca u più largu denominatore cumunu di diverse menti, cori differenti è cuscienze diverse, hè veramente un amministratore publicu. Mentre parlava; Avemu aduprà cuncetti cum'è "pulitica demucratica" è "amministrazione demucratica"; In verità, sfurtunatamenti, perdemu un pocu di parolle. Perchè in u mondu d'oghje, s'è una pulitica o un stile di gestione ùn hè micca demucraticu, ùn si pò nè parlà nè di pulitica nè di gestione. "Se ùn ci hè micca demucrazia, significa chì ùn ci hè micca veri pulitichi o amministratori", disse.

"UN GUVERNU CHE NON INCLUDE A DEMOCRAZIA IN U SOCIU hè TYRATION"

"Ogni tipu di pulitica, ogni tipu di guvernu chì ùn hà micca a demucrazia in u so core hè in ultimamente una imposizione, una tirannia", disse İmamoğlu è aghjunse:

"Sapemu bè chì a fine di a strada hè ghjunta per e persone chì volenu trasfurmà a Turchia in una sucità divisa in dui poli, è quelli chì si impegnanu in a pulitica cù sforzi per dividisce è ostilità. Sapemu chì ùn ci hè assolutamente micca spaziu per elli in a cuscenza di e persone di cori boni è puri di stu paese. A Republica ci hà offrittu, cum'è persone cù u pensamentu è a cuscenza libera, l'uppurtunità di stabilisce una vita cumuna uguale è onorevoli in stu paese. Sfurtunatamente, ci sò quelli chì sfruttanu sta opportunità. In u seculu seculu di a Republica, apremu una pagina nova è inseme stabiliremu una vita libera è felice in stu paese, inseme cù e nostre sfarenze. "U sviluppu più impurtante chì ci dà sta speranza hè senza dubbitu u fattu chì i partiti pulitichi 6 anu riunitu cù a determinazione di traslassi Turchia à un sistema parlamentariu rinfurzatu".

SALUTU DI KILIÇDAROĞLU

Indittendu chì ci hè una grande rispunsabilità nantu à i 6 partiti pulitichi è i so dirigenti chì agiscenu cù a vulintà di incoronà a Republica cù a demucrazia, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti i dirigenti chì speranu per u nostru paese agiscenu cun questu. cuscenza di rispunsabilità, è soprattuttu u sgiò Ali Babacan, chì ci onore quì oghje, in presenza di tutti voi. Di sicuru, vi trasmette ancu i saluti di u sgiò Kemal Kılıçdaroğlu, chì sapia chì aghju da esse quì sta sera è quandu l'aghju chjamatu è dissi: "Asisteraghju à l'iftar sta sera", disse: "Date i mo saluti. à u assai preziosu Ali Babacan è à tutti i membri di u Partitu DEVA in a so presenza ". Credu è sà chì tuttu serà grande in Turchia. "Credu è spergu chì sta unità di 6 partiti pulitichi aprirà una pagina assai preziosa per noi", disse. İmamoğlu hà ancu espresu a so gratitudine à u presidente provinciale di DEVA Party Istanbul Erhan Erol, chì hà ospitatu l'iftar. In u so discorsu, Erol hà felicitatu tutti i participanti nantu à u mese di Ramadan è u prossimu Eid al-Fitr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*