A carica trattata in u primu trimestre di u 2022 hà superatu 135 milioni di tunnellate

A quantità di Cargo Trattata in u Primu Trimestru di l'Annu Superò Millioni di Tunnellate
A carica trattata in u primu trimestre di u 2022 hà superatu 135 milioni di tunnellate

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà rimarcatu chì in u primu trimestre di questu annu, a quantità di carica trattata in i porti hè aumentata di 9,1 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 135 milioni 196 mila tunnellate, è a quantità di i cuntenituri trattati in i porti in u stessu periodu anu aumentatu da 4,6 per centu à 3 milioni 187 mila TEU.

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà fattu una dichjarazione scritta nantu à e Statistiche di Carga è Container di a Direzzione Generale di l'Affari Marittimi. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a quantità di carica trattata in i porti aumentava di 5,7 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 46 milioni 223 mila tunnellate.

L'IMPORTAZIONI AUMENTATE DI 5,1%

A quantità di carica per l'esportazione in i nostri porti in marzu hà aumentatu da 3,2 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è hà righjuntu 13 milioni 574 mila tunnellate, mentre chì a quantità di scaricamentu per scopi d'importazione hè aumentata da 5,1 per centu à 20 milioni 607 mila tunnellate. In u listessu periodu, hè statu nutatu chì hà aumentatu da 4,4 per centu à 34 milioni 182 mila tunnellati. Sottulineendu chì e spedizioni di merci di transitu ammontavanu à 7,5 milioni 6 mila tunnellate cù un aumentu di 671 per centu, hè statu dichjaratu chì a quantità di carichi trasportati in cabotage hà aumentatu da 5 per centu cù 370 milioni 12,4 mila tunnellate.

A maiò parte di a gestione di a carica hè stata fatta à a gestione di u portu di KOCAELİ

In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì un totale di 7 milioni 184 mila tunnellate di carica hè stata trattata in e strutture portuali chì operanu in e fruntiere amministrative di l'Autorità Portuale di Kocaeli, l'Autorità Portuale di Kocaeli; Hè statu enfatizatu chì l'Autorità Portuali Aliağa è İskenderun seguitanu. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'aumentu più altu secondu a quantità di manipulazione hè stata in u tipu di carica di petroliu crudu, seguita da i tipi di oliu di diesel è di ferraglia. Sottulineendu chì u Cimentu Portland hè u tipu di carichi più esportatu per mare, a dichjarazione hà dettu: "In marzu, l'Oil Crude hè u primu postu cù 2 milioni 621 mila tunnellate di carichi importati trattati in i nostri porti. Questu hè statu seguitu da 2 milioni 150 mila tunnellate di scarti di ferru è 1 milioni 547 mila tunnellate di carbone duru (Unbriqueted) tippi di carica. In l'esportazioni per mare, a più alta quantità di movimentu di carichi hè stata realizata cù 1 milione 553 mila spedizioni à i Stati Uniti. America; I spedizioni in Italia è Spagna seguitanu. A più alta quantità di movimentu di carichi in impurtazioni hè stata fatta cù 3 milioni 747 mila tunnellate in spedizioni da Russia.

A MANIPULAZIONE DI CONTENITORI DI TRANSITU AUMENTA 6,2%

A quantità di cuntenituri trattati in i nostri porti in u marzu di u 2022 hà aumentatu da 0,6 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è hè stata à 1 milione 68 mila TEU. In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì a quantità di cuntenituri trattati per u cummerciu esteru in i porti hè diminuita di 4,6 per centu in marzu è hà righjuntu 3 mila 187 TEU, "In marzu, i spedizioni di containeri per l'esportazione anu aumentatu da 0,3 per centu à 812 mila 620 TEU, mentre U scaricamentu di cuntenituri per l'impurtazione hè cresciutu di 3,3 per centu è diminuite di 417 per centu à 336 mila 3,8 TEU. A quantità di cuntenituri di transitu trattati hè aumentata da 395 per centu à 283 mila 6,2 TEU. A più alta quantità di manipolazione di container hè stata fatta in i cunfini amministrativi di l'Autorità Portuaria di Ambarlı. Un totale di 185 contenitori TEU sò stati trattati in e strutture portuali chì operanu in i cunfini amministrativi di l'Autorità Portuaria di Ambarlı. Ambarlı; L'Autorità Portu di Kocaeli è Mersin anu seguitu. A più alta quantità di manipolazione di containeri hè stata fatta in i spedizioni fatti cù l'Egittu. I cuntenituri destinati à l'Egittu custituiscenu u più altu numeru di spedizioni di container per l'esportazione per mare cù 505 TEU. I cuntenituri da l'Egittu anu cuntatu u più altu numeru di cuntenituri di scaricamentu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*