Istanbul si riunisce cù 30 novi Metrobuses

Istanbul incontra u novu Metrobus
Istanbul si riunisce cù 30 novi Metrobuses

"Avemu dichjaratu chì ùn lasceremu micca u risicu di Istanbul per esse guvernatu cù una sola firma è una sola intesa basata nantu à a misericordia. A vista chì vede quì oghje hè un esempiu di cumu avemu dichjaratu chì ùn lasciaremu micca stu prucessu à a so misericòrdia. Hè abbastanza? Ùn hè micca abbastanza. S'ellu ùn ci bluccanu micca o bluccà alcune di e risorse chì truvamu, pudemu trattà più veloce. Ùn hè micca accadutu, cambierà l'annu dopu à l'elezzione, ne tratteremu tandu. "Tuttu serà megliu dopu à un annu", hà dettu u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul. Ekrem İmamoğlu160 di i 30 novi metrobuses acquistati da IMM cù e so risorse sò stati presentati à Istanbulites. IETT, una istituzione IMM chì hà truvatu un prestitu straneru di 300 milioni d'euros per cumprà 90 veiculi per rinnuvà a flotta di Metrobus, hà pigliatu l'azzione per cumprà autobus cù e so risorse quandu l'appruvazioni ùn hè micca ricevutu da a Presidenza. In u risultatu di l'offerta tenuta è trasmessa in diretta u 5 d'Aostu di u 2021, un accordu hè statu ghjuntu cù 21 diverse cumpagnie lucali per l'acquistu di 100 autobus di 25 metri di lunghezza è 60 autobus di 2 metri.

Istanbul incontra u novu Metrobus

Istanbul hà acquistatu 160 di i 30 novi metrobuses acquistati da IMM cù e so risorse. A cerimonia di lanciamentu di u campu di 30 novi metrobus hè stata tenuta à Edirnekapı Metrobus Garage, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di . Indittendu chì a necessità di l'autobus di Istanbul hè essenziale, İmamoğlu hà sottolineatu chì u chilometru è l'età media di i veiculi in a flotta sò abbastanza alti. Enfatizendu chì hè ubligatoriu di rinnuvà a flotta di autobus di a cità in questu sensu, İmamoğlu hà dettu: "Circa 2 anni fà, avemu ricevutu un'autorizazione unanime da u Parlamentu in quantu à l'acquistu di 300 autobus, cù un bilanciu di 90 milioni d'euros, u finanziamentu di chì avemu preparatu, è sta decisione hè stata passata à i partiti pertinenti in Ankara. L'avemu mandatu à l'istituzioni. Tuttavia, a nostra Presidenza ùn hà micca inclusu stu prucessu in u pianu d'investimentu per u 1,5 o 2021 in quantu à sta decisione, chì era in attesa di appruvazioni per 2022 anni, è ùn hà micca inclusu sta pruposta in u pianu d'investimentu ".

"Avemu trovu l'IBB VAR guasi viotu"

"Avemu sempre avvistatu Istanbul da questu puntu di vista", hà dettu İmamoğlu, "Ùn lasceremu micca u risicu di Istanbul esse guvernatu cù una sola firma, cun una sola intesa, basata nantu à a misericordia, è in questa direzzione, malgradu tuttu, malgradu. e difficultà, malgradu l'ostaculi, ùn lasciaremu micca u risicu di truvà una suluzione. " "Avemu spressione chì avemu da truvà, chì simu determinati nantu à sta questione, è chì Istanbul hà a capacità di pruduce risorse malgradu tuttu". Spartendu l'infurmazioni chì anu trovu i casse di l'IMM quasi viotu quandu anu pigliatu l'uffiziu in ghjugnu 2019, İmamoğlu hà dettu:

"Hè ghjugnu, l'ultimu ghjornu di u 2019. U primu ghjornu di lugliu, a parte di u Tesoru serà depositata in a sicura. Avemu vistu chì ùn ci era micca soldi in a sicura. Perchè? Deposinu a parte di u Tesoru in a sicura 15 ghjorni prima di a data. Una risorsa di più di 1 miliardi allora; Era circa 1 miliardi 100 milioni di lire. Ùn hè micca abbastanza; A causa di sta situazione, circa 5 milioni hè dipositu da u Ministeru di Finanze. Circa 1 miliardi 600 milioni di lire sò dipositati. Ùn ci hè mancu 20/1 di i soldi in a sicura, è micca solu i soldi per pagà u salariu. Ci hè 6-7 milioni di lire di soldi. Lascianu questi soldi à Koca IMM, l'altri soldi sò trasferiti à l'istituzione chì volenu, a manca è à a diritta, in 10-15 ghjorni, hè distribuitu è ​​turnemu à i nostri duveri. 6 milioni di lire; "I soldi in u grande IMM sicuru".

"SI ÙN CUSTRUONI SETTI, A FAREMU PIÙ RAPIDE"

İmamoğlu hà dettu chì, in più di truvà a sicura viota, sò stati ancu impediti di ottene un prestitu da i banche statali, İmamoğlu hà dettu: "Ancu in queste cundizioni, avemu tenutu tutte e roti di a municipalità chì funzionanu bè da u primu ghjornu, è e roti. di parechje istituzioni è urganisazioni chì sò state sprecate è sfurtunatamenti sò diventate inoperabili ". Avemu cuminciatu à filà è à travaglià di novu. In questu rispettu, a scena chì vede quì oghje hè un esempiu di cumu avemu dichjaratu chì ùn lasciaremu micca stu prucessu à a so misericòrdia. Hè abbastanza? Ùn hè micca abbastanza. Avemu bisognu. S'ellu ùn ci bluccanu micca o bluccà alcune di e risorse chì truvamu, pudemu trattà più veloce. Ùn hè micca accadutu, cambierà l'annu dopu à l'elezzione, ne tratteremu tandu. "Tuttu serà megliu dopu à un annu", disse.

"L'IETT NON HA UNA TASA DI FALLIMENTI IN CRESCE IN PASSU"

Nutendu chì ci sò qualchi negatività secondu l'età di i veiculi IETT, İmamoğlu hà dettu: "Ci sò certi deterioramenti è malfunzionamenti. Cù a nostra flotta rinnuvata, riduceremu ancu più. Parlendu di disfunzioni, vogliu signalà questu: I veiculi anu un tassu di malfunzionamentu. In altre parolle, ùn ci hè nunda di fallimentu zero in ogni locu in u mondu. Nè noi. Avemu ancu una rata di malfunzionamentu in i nostri veiculi. È u cursu di sta tarifa annantu à l'anni hè ancu sistematicamente è matematicamente inclusu in i dati di IETT. In altri palori, ancu s'ellu ci sò aumenti storichi per via di alcune flotte assai antiche chì esistenu oghje, IETT ùn hà micca un tassu di fallimentu storicamente crescente in generale. Vogliu dì chì qualchì volta, ancu s'ellu cresce un pocu da u tempu à u tempu, diventa menu è menu malfunzione. Ma ci hè una diffarenza. Per disgrazia, ci hè una percepzione versu u publicu di u sistema chì a mente di l'uppusizione hà stabilitu basatu annantu à l'esposizione di stu travagliu è à fà a cultura, a prupaganda è a calamità senza rinunzià, à u risicu di dispruvà una istituzione di 150 anni è di sdrughje u so nome. . Altrimenti, sti malfunctions esistenu sempre. "Era quì 10 anni fà, era quì 5 anni fà, hè quì oghje", disse.

"Avemu una longa strada da fà"

Dichjarà chì sanu chì i 30 autobus novi chì anu messu in serviziu oghje ùn risponderanu micca à i bisogni, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu sottolineare chì avemu una longa strada da percorre in termini di bisogni paragunatu à una flotta cusì grande. U nostru scopu; Per furnisce un serviziu rapidu, sicuru è còmode in Istanbul, sta bella cità antica, adatta à e belle persone di sta cità. Di sicuru, in questu periodu quandu i prezzi di carburante anu aumentatu significativamente, u fattu chì i nostri novi veiculi anu un cunsumu di carburante unità più bassu per passageru è sò più ecunomichi cumparatu cù i nostri veiculi esistenti serà un altru benefiziu. Sfortunatamente, i prezzi di i carburanti è i prezzi di a materia prima aumentanu assai seriu. D'altronde, ciò chì ci face ancu più arrabbiati sò l'aumentu di u scambiu in u nostru paese. Cù l'aumentu di u scambiu, l'effettu multiplicatore aumenta ancu di più. S'ellu ci si mette à a tavula quist'annu cù i numeri chì avemu parlatu l'annu passatu è cuminciamu à parlà di l'autobus, parleremu di numeri completamente diversi. Nè i pruduttori nè a Municipalità Metropolitana di Istanbul sò rispunsevuli di questu. "U mutivu di questu hè a ghjente chì gestisce l'ecunumia", disse.

"U SERVIZU À I CITATINI ESTÀ SOPRA TUTTI"

Enfatizendu chì l'IMM è tutte l'istituzioni di Istanbul sò rispettabili, İmamoğlu hà dettu:

"U serviziu à u publicu, u serviziu à i nostri citadini vene prima di tuttu. I partiti pulitichi è l'identità pulitiche sò un strumentu di serviziu, mai una fine. Cum'è un membru di u Partitu Populare Republicanu cù questa mente è filusufìa, continueraghju à esse una identità chì ùn dà l'uppurtunità à quelli chì volenu fà passi per l'arroganza individuale è u guadagnu persunale in ogni ambiente puliticu. Ancu s'ellu nimu prova di impedisce u nostru travagliu, u nostru putere è a nostra capacità di serve u publicu, ùn anu micca successu in questu. Perchè sò chì a ghjente di Istanbul hè daretu à noi è hè cun noi quandu serve. Cù sti sentimenti, spergu chì i nostri novi metrobuses seranu benefizii per a nostra cità è a nostra ghjente.

U PROCESSU DI L'OFFERTA È L'ACQUA

L'età media di i veiculi 670 chì operanu nantu à a linea di metrobus di IETT, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè aumentata à 10 anni. Quandu a Presidenza ùn hà micca appruvatu u prestitu straneru di 300 milioni d'euro per mesi per cumprà 90 veiculi per rinnuvà i metrobuses, chì hà causatu intense lagnanze, IETT hà pigliatu l'azzione per cumprà autobus cù e so risorse. In u risultatu di l'offerta tenuta u 5 d'Agostu 2021 è trasmessa in diretta, l'offerta di a cumpagnia Otokar per 21 autobus di 100 metri di lunghezza è l'offerte di a cumpagnia Akia per 25 autobus di 60 metri sò state ritenute adatte. L'autobus Otokar di 21 metri di lunghezza da cumprà avarà una capacità di 200 passageri. I veiculi attualmente usati sò longu 18,5 metri è 185 passageri ponu viaghjà à u stessu tempu. 25 autobus Akia, longu 60 metri, anu una capacità di 280 passageri. L'autobus attualmente utilizati sò longu 26 metri, ma ponu purtà 225 passageri. E spedizioni di l'autobus, 15 per centu di i quali sò stati acquistati in anticipu è u restu cù una maturità di 72 mesi, cuminciaru cù l'entrata in serviziu di 30 novi veiculi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*