L'Ucraina estende e restrizioni di trasportu per l'esportazioni agricule per ferrovia

L'Ucraina estende e restrizioni di trasportu per l'esportazione agricula per ferrovia
L'Ucraina estende e restrizioni di trasportu per l'esportazioni agricule per ferrovia

A cumpagnia ferroviaria statale di l'Ucraina hà allargatu e restrizioni temporanee à u trasportu di certi prudutti agriculi attraversu a fruntiera in Polonia, Reuters hà dettu u venneri, citendu analisti è ufficiali.

L'Ucraina, un grande pruduttore agriculu, hà esportatu a maiò parte di e so merchenzie via i porti marittimi, ma hà avutu esse esportatu in trenu attraversu a so fruntiera occidentale da l'invasione di a Russia in ferraghju.

A cunsulenza APK-Inform hà dettu chì e restrizioni à u muvimentu di e merchenzie in Polonia via Izov seranu allargate finu à u 3 di maghju, ma ùn hà micca furnitu dettagli.

A settimana passata, a ferrovia statale hà introduttu restrizioni à a Romania via i passaghji Ukrzaliznytsia, Dyakovo è Vadul-Siret, è in Pulonia via Yahodyn è Izov.

A cumpagnia hà dettu chì l'accumulazione di vagoni in i passaghji di e fruntiere è i chjusi durante e vacanze di Pasqua hà incitatu l'Ucraina à limità temporaneamente l'offerta di merchenzie.

Vice Ministru di l'Agricultura Roman Rusakov hà cunfirmatu e restrizioni, dicendu chì e restrizioni eranu causate da a Pulonia, u prublema serà discutitu cù a Pulonia a settimana prossima.

U Ministru di l'Agricultura, Mykola Solskyi, hà dettu prima di u mese chì u compitu principale di u ministeru hè di truvà modi alternativi per esportà u granu.

U paese hà sempre almenu 13 milioni di tunnellate di granu per l'esportazione. U ministru hà dettu à APK-Inform chì l'Ucraina duveria liberà i so silos stu mese per e novi cuglieri totali di 40 milioni di tunnellate in lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*