L'edificiu di a stazione di Göztepe hè statu messu in serviziu cum'è "Centru di Cultura è Artu TCDD"

Goztepe Station Building hè statu messu in serviziu cum'è TCDD Kultur Art Center
L'edificiu di a stazione di Göztepe hè statu messu in serviziu cum'è "Centru di Cultura è Artu TCDD"

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà messu u storicu Göztepe Station Building, chì a so risturazione hè finita, in serviziu cum'è "TCDD Culture and Art Center". L'avvenimentu di u 23 d'aprile di i zitelli chì anu assistitu à l'apertura hà ricevutu un grande apprezzamentu.

Nilüfer Karaismailoğlu, moglia di u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Nebahat Özer, moglia di u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, Hatice Nur Yerlikaya, moglia di u guvernatore d'Istanbul Ali Yerlikaya, u direttore generale di TCDD Metin Akbaş è u direttore generale di l'educazione permanente Sabahattin Dülger. cum'è citadini è zitelli chì sò a guaranzia di u nostru avvene.

U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà dichjaratu ch'elli sò fieri di trasfurmà u storicu Göztepe Station Building, una di e stazioni è stazioni chì ùn ponu micca esse aduprate per e so funzioni principali, in un Centru di Cultura è Artu TCDD in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

Rimarchendu chì e ferrovie anu significatu assai più cà un sistema di trasportu per l'Anatolia durante l'ultimi 165 anni di storia, Akbaş hà dettu: "I ferrovii sò diventati una parte di u stilu di vita di u nostru populu per via di a missione chì hà intrapresu. Göztepe TCDD Culture and Art Center, induve l'attività educative è culturali seranu tenuti, è i vestiti turci è l'artisgianati chì anu affundatu in l'obliu seranu rianimati. Kadıköy Serà unu di i lochi indispensabili induve tutti i nostri citadini chì vivenu in Istanbul, cumpresi i citadini chì vivenu in questu è intornu, ponu amparà è divertevi ". disse.

U LOCU DI TCDD IN CORU DI A NOSA NAZIONE

"TCDD, chì porta a so cunniscenza è a so sperienza seculare cù i nostri citadini in u campu di a cultura è di l'arti, hà ancu un postu particulari in u core di a nostra nazione in questu campu". Akbaş hà dettu: "Perchè i ferroviari, chì anu datu parechje opere, spettaculi è cuncerti cù u vagone di u teatru, i Musicisti di Marmaray, u coru ferroviariu è a squadra di folklore, anu ricevutu un grande favore da a nostra nazione. Semu assai fieri di prisentà u nostru Göztepe TCDD Culture and Art Center à u serviziu di i nostri citadini in questu ghjornu speciale quandu si celebranu u 23 d'aprile a celebrazione di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. Cù u so passatu glorioso di 165 anni, TCDD hà risuscitatu parechje generazioni è accoltu assai avventure ferroviarie di i zitelli; Ùn hà micca scurdatu di i nostri cuccioli, chì sò a guaranzia di u nostru avvene. Cum'è parte di e celebrazioni di u 23 d'aprile, u Göztepe TCDD Culture and Art Center accoglie oghje u festival di i zitelli. Duranti a festa, i nostri figlioli passanu tramindui un tempu piacevule è aghjunghjenu un novu à i so ricordi chì ùn si scurdaranu mai per u restu di a so vita. usatu e frasi.

U direttore generale di l'apprendimentu permanente, Sabahattin Dülger, hà dichjaratu chì cù l'apertura d'oghje, anu trasfurmatu a Stazione Ferroviaria di Göztepe in un centru di vita è hà dettu: "Stu centru di vita, chì mostra u valore di un approcciu olisticu, induve una educazione artisgianale di alta qualità, inclusiva è accessibile. Sarà furnitu, è attività suciali è culturali seranu realizate, ghjucà un rolu maiò in a priservazione è a ripruduzzione di u patrimoniu chì serà purtatu da u passatu à l'avvene, è dotarà e generazioni future di i valori fundamentali di a nostra cultura è di l'avvene. civilisazione". disse.

Nilüfer Karaismailoğlu, a moglia di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà manifestatu u so piacè di rimette u locu storicu in u serviziu di i citadini è hà dettu: "Göztepe TCDD Culture and Art Center hè u megliu rigalu per a nostra Istanbul". disse.

ANCHE UNA ZONA DI SUCIALISATION

Dopu à a ceremonia d'inaugurazione, à l'occasione di u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di a Ghjurnata di i zitelli, sò stati svolti ghjochi divertenti, cuncorsi, spettaculi d'animazione cù pagliacci è mascotte, è attelli di pittura di faccia, origami, pittura di tessuti è fangu. Nilüfer Karaismailoğlu, moglia di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Nebahat Özer, moglia di u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, Hatice Nur Yerlikaya, moglia di u guvernatore d'Istanbul Ali Yerlikaya, hà seguitu l'attività di i zitelli da vicinu è hà pigliatu ritratti cù i zitelli.

Kadıköy In Tütüncü Mehmet Efendi Street, l'edificiu, chì hà una zona chjusa di 235 metri quadrati, hè statu trasfurmatu in un cuncettu induve l'avvenimenti culturali è artistici ponu esse celebrati.

Cù a cooperazione firmata trà a Direzzione Generale di TCDD è l'Istitutu di Maturazione Beylerbeyi Sabancı d'Istanbul, a prumuzione è a furmazione di l'arti tradiziunali, l'esibizione di i prudutti pruduciuti in l'istitutu, a furmazione di musica è strumenti è cuncerti, prumuzioni di a cultura ferroviaria, a custruzzione di treni di mudelli, a cultura culinaria, u suciale. furmazioni di cumunicazione media è digitale, ghjuvelli applicati, ceramica è attelli di tintura naturali sò stati messi in pratica.

Inoltre, in u quadru di a ricerca storica di u TCDD, una enciclopedia chì introduce vistimenti, accessori è oggetti utilizati in TCDD serà preparatu in u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*