L'effetti di a relazione mamma-infante dura una vita

L'effetti di a relazione mamma-baby dura una vita
L'effetti di a relazione mamma-infante dura una vita

A relazione mamma-infante hè assai impurtante per una persona per adattà à u mondu. Università Altınbaş Facultà d'Ecunumia, Scienze Amministrative è Sociali Dean, Dipartimentu di Psicologia Lettore Prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen hà dichjaratu chì u tempu finu à l'età di 2 anni hè assai impurtante in u sviluppu di un omu sanu. Ellu hà dettu chì i zitelli, contru à a credenza populari, capiscenu assai bè ciò chì succede intornu à elli. Ellu hà dichjaratu chì l'effetti di a rilazioni di mamma-infante cuntinueghjanu in tutta a so vita.

Enfatizendu chì quasi tutti i spazii di sviluppu seguitanu un corsu parallelu cù l'altri, u Prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen hà dichjaratu chì prima di tuttu, per chì e persone ghjunghjenu à una certa maturità in quantu à e cumpetenze cognitive, deve esse sviluppatu una relazione sicura d'attaccamentu trà a mamma è u zitellu. prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen hà dettu: "I zitelli chì pensate chì ùn capiscenu micca capiscenu veramente tuttu. Hè solu chì u so modu di capiscenu hè un sistema speciale cù un filtru unicu di pensamentu, à u cuntrariu di l'adulti ". Hà fattu osservazioni impurtanti è cunsiglii in quantu à a zitiddina, chì hè a basa per crià individui cunfidenti in sè stessu.

"U zitellu deve esse capace di furmà u pensamentu di "a mo mamma tornerà ancu s'ellu parte"

prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen hà dichjaratu chì a scuperta più impurtante in quantu à u sviluppu cognitivu in a zitella hè u cuncettu di permanenza di l'ughjettu. Spiegò chì a permanenza di l'ughjettu hè un statu di cuscenza chì l'uggetti di u mondu reale cuntinueghjanu à esiste ancu quandu sò fora di vista. Allora, disse, questu hè, in un sensu, a definizione scientifica di a frasa "fora di vista diventa fora di mente" per u zitellu. Dichjarà chì sta capacità deve esse acquistata trà l'età di 1,5-2, Prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen hà dettu: "Un'altra dimensione di stu cuncettu hè a continuità di a personalità. Per u zitellu, hè nulla se a "persona" ùn hè micca in vista. Cunsiderendu chì a persona più impurtante per u zitellu, a persona chì risponde à tutti i so bisogni è a cura di ellu, hè a so mamma, hè normale chì u zitellu pruteste stu avvenimentu, pensendu chì hè sparitu, finu à l'età di 1,5- 2 anni, quandu a so mamma sparisce da a so vista. In ogni casu, quandu u zitellu, l'ughjettu è a persona guadagnanu a so cuntinuità, pò percive chì a vita cuntinueghja ancu in altri lochi, è pò dì: "A mo mamma hà da vultà ancu s'ellu parte". spiegatu cum'è.

"L'attache sicura ghjoca un rolu impurtante"

Per d 'altra banda, quandu esaminendu e caratteristiche di u sviluppu suciale di a zitella, u Prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen hà dettu: "L'attaccamentu sicuru ghjoca un rolu impurtante in a capacità di u zitellu per risolve u prublema di continuità di a persona in modu pusitivu. In altri palori, se u zitellu, chì hà guadagnatu a continuità di a persona per u sviluppu cognitivu, hà truvatu a so mamma in modu coherente ogni volta chì hà bisognu, allora hà da avè un attaccamentu sicuru à ella. In questu modu, u sistema di pensamentu di u zitellu dice: "A ghjente ùn sparisce micca quandu si sparisce da a mo vista, avà sò chì. Siccomu a mo mamma hè sempre stata quì per mè ogni volta chì aghju avutu bisognu di ella, ancu s'è a mo mamma hè andata avà, ella tornerà è risponde à i mo bisogni ... " disse.

"U zitellu deve scopre chì a so mamma hè una entità separata"

Apuntendu chì a parte di a zitiddina chì pudemu definisce cum'è auto-sviluppu hè a reazzione di u zitellu à a separazione, u Prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen dice: "Finu à l'età di 1,5-2 anni, u zitellu hè occupatu à spiegà e rilazioni trà i so cumpurtamenti è e cunsequenze di sti cumpurtamenti. Per esempiu, s'aprende à quantu hà da ghjunghje per catturà un ughjettu, ciò chì succede quandu spinghja u platu di cena fora di u bordu di a tavula, chì e so mani sò parti di u so corpu, ma u railing ùn hè micca parte di u so corpu. " disse. Prufessore Dichjarà chì cum'è ellu s'ampara chì u rail di u lettu ùn hè micca una parte di u so corpu, u zitellu deve capisce chì a so mamma hè una entità separata durante stu tempu. Dr. Özen spiegò chì u zitellu, chì ùn pudia micca capisce questu, hà reagitu quandu a so mamma sparì da a so vista, sia in u quadru di e so sperienze precedenti cù a so mamma è in u pensamentu di "Ciò chì si ne và ùn torna micca". Ellu indicò chì se u pensamentu di "A mo mamma ùn era mai per mè quandu aghju avutu bisognu di ella finu à avà" hè stallatu in u zitellu, è a credenza chì "a so mamma ùn deve esse separata da ellu, chì hè una parte di ellu. ", hè aghjuntu à questu, a situazione chì emerge diventa inestricabile. prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen hà enfatizatu l'impurtanza di u zitellu guadagnà a "Cuntinuità Personale" capisce chì a so mamma hè una entità separata da ellu stessu, è più impurtante, chì hà sviluppatu a fiducia in a relazione chì hà stabilitu cù a so mamma. Solu in questu modu, u zitellu pò mantene a so calma quand'ellu hè siparatu da a so mamma, "Si n'hè andatu perchè avia un travagliu, ma hà da vultà ancu s'ellu si ne và, ùn m'abbandunarà micca, ùn hè micca sempre. statu cusì ...... ", puderia sente chì vultà ancu s'ellu ùn hè micca in u stessu locu. Questa relazione di fiducia hè un prucessu assai impurtante chì affetterà a vita sana di l'individuu ". disse.

"U zitellu ùn deve esse ghjudicatu da u puntu di vista di un adultu"

prof. Dr. Özen hà determinatu chì era normale per u zitellu per dà sti reazzioni finu à l'età di 2, è u prublema principali era chì hà cuntinuatu à dà sti reazzioni ancu dopu avè dui anni. "Ùn deve esse mai scurdatu chì u zitellu, da una banda, guadagna a cuntinuità di a persona, da l'altra parte, face qualchì tentativu di pruvà a relazione chì hà stabilitu cù a so mamma. Ùn hè micca faciule per l'adulti di capiscenu. Contene diverse regule è perspettiva in sè stessu. Hè per quessa chì un zitellu ùn deve mai esse ghjudicatu nantu à a basa di u puntu di vista di l'adultu, è e risposti assai naturali di u zitellu ùn deve esse etichettatu "un zitellu assai inquietu" o "grumpy". hà fattu cunsiglii. Espristendu chì a reazione di u zitellu à un avvenimentu in ogni modu significa qualcosa per ellu, hà dettu chì questu ùn significa micca chì ùn si mette micca in u sistema di pensamentu di l'adulti è chì una tale reazione hè senza significatu. Ellu hà dichjaratu chì sti reazzioni, chì anu un significatu per u zitellu, deve esse pruvatu à esse capitu è ​​interpretatu da l'adulti.

"Mamma, pensu chì ùn tornerete micca quandu site andatu, è aghju assai paura"

prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen hà datu suggerimenti à e mamme dendu esempi di cumpurtamenti di u zitellu. "Quandu un zitellu hà dui anni, diventa inquietu quandu a so mamma va à u travagliu, è quandu a mamma torna, si cumporta in modu chì esige una attenzione unu-à-unu à u puntu chì ùn li toglierà micca u fiatu, questu. hè u so modu di trasmette u missaghju: "Mamma, ùn pensu micca ch'ellu hà da vultà quandu parte, è aghju tantu paura ..." deve esse cunsideratu. À questu puntu, hè capitu chì ci hè un prublema in a qualità di a relazione stabilita trà u zitellu è a mamma, è chì a relazione di fiducia chì deve esse sviluppata ùn hè micca stata formata ". disse.

"A mamma deve dà risposte coerenti"

prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen hà suggeritu chì prima di tuttu, i studii di "ristrutturazione" deve esse iniziati in l'interazzione mamma-infante per risolve stu prublema. Argumentendu chì a mamma deve disegnà un coherente è mantene a so parolla, Prof. Dr. Dilek Şirvanlı Özen cuntinuò e so parolle cusì. "Custruendu a relazione nantu à a basa di fiducia, a mamma cumencia à risponde à i bisogni di u zitellu in una manera puntuale è coherente, attente à a regularità di l'ore di ritornu da u travagliu, facendu sta separazione micca per scappà, ingannendu u zitellu, ma spieghendulu, quand'ellu torna: "Eccu ciò ch'e aghju dettu. Andaraghju per tante ore è poi vultaraghju è fighjulà chì sò tornatu... I zitelli ùn anu micca un sguardu nantu à i so polsi cum'è l'adulti, o ùn pare micca capiscenu spiegazioni quant'è un adultu. Tuttavia, ùn deve esse mai scurdatu chì anu ancu un clock in a so testa, è questu clock hè un clock assai puntuale quandu l'avvenimenti intornu à ellu operanu in un certu ordine. Ùn hè micca surprisante chì una mamma chì torna da u travagliu ogni notte à 6 ore di sera, trova u so zitellu chì l'aspitta à a porta è ampara chì l'aspitta ogni ghjornu da 5.30 ore è mezu di sera. Inoltre, quelli zitelli chì pensate chì ùn vi capiscenu micca, veramente vi capiscenu troppu. Hè solu chì a so manera di capiscenu hè un sistema di pensamentu chì hà u so propiu filtru, sfarente di quellu di l'adulti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*