L'interessu per i veiculi elettrici è ibridi cresce rapidamente in Turchia

L'interessu per i veiculi elettrici è ibridi hè in crescita in Turchia
L'interessu per i veiculi elettrici è ibridi cresce rapidamente in Turchia

L'industria di l'automobile hè sottumessu à una trasfurmazioni maiò in Turchia, cum'è in u mondu, è l'effetti di sta trasfurmazioni sò fermamente riflessi in e preferenze di i cunsumatori. U fattu chì l'interessu di i cunsumatori in i veiculi elettrici è ibridi hà aumentatu più chè mai in u nostru paese per via di parechji fatturi. I cunsumatori chì pensanu à cumprà veiculi aspettanu ancu taglii fiscali è incentivi per aumentà a vendita di veiculi elettrici.

A ricerca mostra chì l'interessu di i cunsumatori per i veiculi elettrichi è ibridi cresce rapidamente in Turchia. U tassu di i cunsumatori turchi chì anu dettu chì u prossimu veiculu ch'elli anu da cumprà seria hibridu o elettricu era 11%, un incrementu di 27 punti cumparatu cù l'annu passatu. Mentre chì u tassu di i cunsumatori turchi chì dichjaranu chì definitivamente cumprà i veiculi elettrichi è ibridi in u futuru hè di 29%, sta tarifa cresce à 90% se l'offerta di prezzu hè abbastanza attrattiva.

Ellu indica chì l'interessu di i cunsumatori turchi in i veiculi elettrici hè principalmente perchè sti veiculi causanu menu dannu à l'ambiente. In quantu à quali fattori puderanu aumentà a dumanda di veiculi elettrici è ibridi: I fatturi principali chì alluntananu i cunsumatori da i veiculi elettrici sò l'infrastruttura di carica insufficiente è i prezzi elevati. U fattore principalu davanti à u desideriu di i cunsumatori turchi di cumprà veiculi elettrichi hè a mancanza di stazioni di carica sufficienti (43%) è i prezzi elevati di i veiculi (41%).

I cunsumatori aspettanu taglii fiscali è incentivi per aumentà a vendita di veiculi elettrici.

Quandu si dumanda à e cundizioni in quale l'interessu è a dumanda per l'acquistu di veiculi elettrici puderanu aumentà, u 56% di i participanti hà datu priorità à "sconti fiscali" è 50% à incentivi basati nantu à u prezzu di compra. L'opzione per espansione l'infrastruttura di carica hè u terzu classificatu cù una tarifa di 19%, cù un aumentu di 47 punti cumparatu cù l'annu precedente.

L'opzione Diesel hè sempre in cima malgradu l'interessu in diminuzione

Malgradu una diminuzione di 2020 punti cumparatu cù u 17, l'opzione di veiculi diesel hè sempre a prima scelta cù 31%. Hè vistu chì l'interessu in i veiculi diesel hè diminuitu significativamente per u fattu chì i prezzi di diesel anu persu a so cumpetitività antica, assai marche anu decisu di ùn offre micca l'opzioni di i motori diesel in u futuru, o a diferenza di prezzu cù i veiculi di benzina hè alta.

U tassu di i cunsumatori turchi chì anu dettu chì u prossimu veiculu ch'elli anu da cumprà seria hibridu o elettricu era 11%, un incrementu di 27 punti cumparatu cù l'annu passatu. Mentre chì u tassu di i cunsumatori turchi chì dichjaranu chì definitivamente cumprà i veiculi elettrichi è ibridi in u futuru hè di 29%, sta tarifa cresce à 90% se l'offerta di prezzu hè abbastanza attrattiva.

I chip di l'automobile è a crisa di furnimentu ponu influenzà e scelte di marca di i cunsumatori

I tempi di consegna tendenu à esse più longu per via di a crisa di chip in l'industria di l'automobile è di disrupzioni in a supply chain. Si focalizeghja ancu nantu à cumu e disrupzioni in i tempi di consegna ponu influenzà e preferenze di marca di i veiculi di i cunsumatori. In cunsiquenza, 26% di i participanti di l'inchiesta in Turchia dichjaranu chì s'ellu riceve una risposta chì deve aspittà 9-12 mesi, si vultà à una altra marca di veiculi invece di a marca chì preferanu. 24% di i participanti dichjaranu chì ponu sceglie u mudellu di basa di a listessa marca rinunziendu e so opzioni di hardware invece di aspittà più longu, 23% di elli dicenu chì ponu accettà d'aspittà per 9-12 mesi, 22% di elli dicenu. ch'elli ponu accettà l'aspittà solu se u prezzu hè ridutta o u pagamentu hè facilitatu.

I cunsumatori in Turchia accolta l'idea di urdinà i veiculi in linea

I participanti turchi mostranu un accostu pusitivu cù una tarifa di 35% nantu à questu tema. A rata di i participanti turchi, chì anu dichjaratu ch'elli ùn anu micca cumprà un veiculu in linea in ogni circustanza, diminuite da 8 punti cumparatu cù l'annu precedente è diventanu 12%. E riservazioni di i participanti turchi sò stati listati cum'è ùn sò micca capaci di negocià u prezzu (44%), astinendu di pagà altissime quantità per via di u canali in linea (39%), è ùn avè micca abbastanza supportu da i rapprisentanti durante u prucessu di vendita (36%). ).

E preferenze primarie di i cunsumatori mentre compranu veiculi novi è usati in Turchia

7 di i cunsumatori turchi in 2 anni; 9 di elli pensanu à cumprà un novu veiculu in 5 anni. U 66% di i cunsumatori turchi chì pensanu à cumprà un veiculu pianu di cumprà un novu veiculu. A sicurezza, u prezzu è l'ecunumia di carburante restanu in i primi trè posti in e preferenze di i veiculi di i cunsumatori turchi. Hè vistu chì a qualità di un bonu serviziu post-vendita, chì hè quartu, hà aumentatu da 19 punti cumparatu cù l'annu passatu. In cunfrontu cù l'annu passatu, i cunsumatori turchi preferiscenu furnisce u finanziamentu cù e so propiu risorse quandu compranu veiculi. U tassu di i cunsumatori turchi chì preferiscenu furnisce u finanziamentu cù i so risorsi propri senza a necessità di finanziamentu supplementu hà aumentatu da 7 punti cumparatu cù l'annu precedente è hà righjuntu 47%.

Sicondu l'inchiesta, chì palesa ancu e preferenze è l'aspettattivi in ​​l'acquistu di veìculi di seconda mano, i cunsumatori turchi prestanu attenzione à l'urìgine è a guaranzia di u chilometru di u veiculu, cù una tarifa di 61%, quandu cumprà i veiculi di seconda mano. Questu hè seguitu da l'accessu trasparente à u registru di u veiculu (infurmazioni di l'accidenti, i pruprietarii di i veiculi passati, etc.) cù 59% è a varietà di l'opzioni pruposti in i buttreghi di veiculi di seconda mano cù 49%. Hè vistu chì i cunsumatori turchi generalmente preferanu i mercati di l'auto è i servizii di vendita di veiculi d'occasione certificati di i rivenditori autorizati quandu compranu veiculi d'occasione. I cunsumatori turchi visitanu a concessionaria almenu 5 volte prima di cumprà un veiculu novu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*