Marble İzmir divintò un soffiu per a cità è u paese

Marble Izmir divintò un soffiu per a cità è u paese
Marble İzmir divintò un soffiu per a cità è u paese

Marble İzmir-27, una di e più grandi fiere di petra naturale in u mondu. A Fiera Internaziunale di Petra Naturale è Tecnulugia hà fattu una grande cuntribuzione à l'industria minera cù un voluminu cummerciale di 40 miliardi di dollari è à l'ecunumia di a cità. Dicendu chì l'industria hà un grande interessu in a fiera, u direttore generale di İZFAŞ, Canan Karaosmanoğlu Buyer, hà dettu chì ùn ci era mancu un metru quadru di spaziu in Fuar İzmir, una di e più grandi strutture di mostra in Turchia. A fiera hà fattu felici i cummercianti di a cità è ancu i participanti è i prufessiunali di l'industria.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu à travaglià in cunfurmità cù a visione di Izmir per sviluppà l'imprese fieri di Izmir è riunite cù u mondu, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà per scopu di accoglie a mità di a pupulazione di a cità cù 2022 fiere in 31. Marble İzmir-27, una di e più grandi fiere di petra naturale in u mondu. A Fiera Internaziunale di Petra Naturale è Tecnulugie hà apertu e so porte u 30 di marzu è hà riunitu u mondu in İzmir. Marble İzmir, chì hà cuntribuitu significativamente à l'esportazione di petra naturale, chì custituisce a parte di 6 miliardi di dollari di l'esportazione di 2,5 miliardi di dollari, hà fattu felice sia i participanti, i prufessiunali di l'industria è l'artigiani di a cità. In più di e cunnessione cummerciale realizate à a Fiera İzmir, l'occupazione di l'alberghi, l'aumentu di u voluminu di l'affari in i ristoranti è a densità in e zone cummerciale è turistiche di a cità creanu una grande satisfaczione.

Da 77 milioni à 2 miliardi di dollari

In u primu annu di a fiera di Marble Izmir, chì hà riunitu l'industria di a petra naturale in Izmir in u 1995, l'espurtazioni totali di petra naturale eranu 77 milioni di dollari, è avà, cù l'effettu di a fiera, l'esportazioni di petra naturale di Turchia anu aumentatu à 2. miliardi di dollari. A petra naturale, chì hè unu di i settori chì face a cuntribuzione più impurtante per chjude u deficit di u cummerciu esteru di Turchia; Cù e so riserve di materia prima è a machina di pruduzzione domestica, hè unu di i settori chì ùn sò micca dipindenti di i paesi stranieri è chì cunta u valore aghjuntu per l'esportazioni. U settore, chì hè diventatu u sangue di l'esportazioni di petra naturale di Turchia, hà cuntribuitu à circa 10 miliardi di dollari à l'ecunumia turca in l'ultimi 20 anni. L'industria, chì crea un voluminu cummerciale di 40 miliardi di dollari quandu si cunghjunta cù l'industria minera, cuntinueghja à rinfurzà cù u 27th Marble Izmir, cum'è crea materie prime per tutte l'industrii.

Cumpratore Karaosmanoğlu: "U settore di a fiera hà cresciutu u settore di a fiera"

U direttore generale di İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu Buyer hà dettu: "Più di mille espositori, più di 400 di e nostre pietre sò in mostra. Ancu 1 metru quadru ùn hè micca viotu in Fuar İzmir, u più grande campu di fiera di Turchia. Speremu chì hà da creà un bonu voluminu cummerciale è cuntribuisce à e nostre esportazioni. Avemu una esportazione di pietra naturale di più di 2 miliardi di dollari. Quandu avemu messu a macchina nantu à questu, hè faciule per e nostre esportazioni miniere ghjunghje à u livellu di 5 miliardi di dollari. Vulemu creà un effettu leverage cù a nostra fiera. Sia u settore di a fiera hà crisciutu è u settore hà allargatu a fiera. U nostru presidente Tunç Soyer Cù a fiera, hà stabilitu un scopu di 5 miliardi di dollari per a figura d'esportazione di u nostru settore. Pruvemu di sfruttà questu cù a nostra fiera. A so cuntribuzione à a nostra cità significa ancu 70 mila visitatori. Tutti l'alberghi sò pieni, i cummercianti sò surrisu. Alimenta parechji sottosettori ", disse.

Girgin: "I cummercianti sò soddisfatti"

Semih Girgin, presidente di Izmir Historical Kemeraltı Tradesmen Association, hà dettu chì e fiere anu cuntribuitu ancu à i cummercianti è hà dettu: "I fieri anu una grande cuntribuzione à l'ecunumia. Alberghi è ristoranti vincenu. Hè ancu un valore plus per Kemeraltı. U nostru presidente, Tunç, hè ancu assai abnegatu in questu sensu. Vulemu ancu avè un corner Kemeraltı à e fiere. Cù l'orientazione, pudemu accoglieli assai bè in Kemeraltı. Marble İzmir Fair hè un vantaghju per noi ".

Anziani: "Lascianu Izmir cuntenti"

U membru di u Cunsigliu di Alacakaya Marble İlhan Elder hà dichjaratu chì anu participatu à a fiera da u primu annu è hà dettu: "Ùn avemu mai vistu a fiera cusì affollata. Una fiera di marca. Hè una di e prime trè fiere chì venenu in mente quandu si tratta di a fiera di marmura. Un esportazione di 6 miliardi di dollari hè realizatu in u settore di marmura. Unu di i punti più impurtanti in questa figura hè a fiera di Marble İzmir. I nostri ospiti chì venenu quì lascianu Izmir felici è piacevuli in ogni sensu.

Kaya: "A fiera hè tornata à i so ghjorni gloriosi"

U presidente di u Cunsigliu di İZ-KO Marble, Mevlüt Kaya, hà enfatizatu chì a fiera hè tornata à i so antichi ghjorni gloriosi è hà dettu: "L'Iraq hè un bonu mercatu in particulare. Ci sò cumpratori impurtanti in Europa. Ùn hè micca una folla secca, i bargains serii sò fatti pusendu à e tavule. Serà più grande è più grande. Cume Fair İzmir aumenta l'esportazioni, u settore cresce ancu a fiera di Marble İzmir ".

Alimoğlu: Seremu assai fieri di Marble İzmir

İbrahim Alimoğlu, presidente di Alimoğlu Marble Board of Directors, hà dettu: "Marble İzmir, per esse assai fieru, hè a prima è a più grande fiera di u nostru paese. Hè una fiera chì hè in i primi trè in u mondu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu. per sta fiera Tunç Soyer Hà fattu assai sforzu. Ci sò i participanti iraniani, vedemu quelli chì venenu da l'India. Questi torneranu à noi cum'è soldi. Chì a nostra fiera sia fruttuosa. Ancora migliori figure d'esportazione seranu ottenute. Avemu pigliatu $ 2,1 miliardi, anderà versu $ 5 miliardi ", disse.

İlcan: "Avemu speranza"

U direttore di vendita di Demmak Makina, Beytullah İlcan, hà dichjaratu chì a fiera era assai produtiva quist'annu è hà dettu: "Avemu ricevutu feedback pusitivi in ​​u dipartimentu di marmura è macchinari. Avemu clienti da diversi paesi. Speremu per questu annu ", disse.

Mahmoudzadeh: "A so cuntribuzione hè incredibile"

U direttore generale è fundatore di AZ Stone, Alihan Mahmoudzadeh, hà dettu: "Ci hè una tendenza chì supera e mo aspettative. Marble İzmir hè in a pusizione chì u nostru periodu hà più bisognu. In particulare u mercatu di petra naturali è marmura hà bisognu à adattà à u mondu mudernu. Per quessa, ci hè una grande bisognu di tali fieri. A fiera va bè. I so cuntributi sò incredibili è innegabili ".

Şayakçı: "Moltu successu"

Ali Sayakci, CEO di Sayakci Natural Stone, hà dettu: "Marble Izmir hè assai successu questu annu. Avemu vistu ghjente da ogni paese. I curridori sò animati cum'è mai. Marble İzmir hà fattu una grande cuntribuzione à u settore. A fiera più valida in u mondu in quantu à l'impattu internaziunale in Turchia. A parte di avellana è uni pochi di prudutti chì Turchia hà una voce in u mondu, u pruduttu più efficace hè u marmura. Hè per quessa Marble İzmir hà successu in İzmir invece di Istanbul. A più grande locomotiva in a prumuzione di u marmu turcu hè stata a fiera di Marble İzmir per 25 anni.

Marketer: "Contribuisce assai à l'ecunumia"

Göksel Pazarcı, İzmir Regional Manager of Hidromek Construction Equipment, hà dettu: "Molti participanti lucali è internaziunali venenu à a fiera, soprattuttu regiunale. Semu assai cuntenti di a vostra participazione. Hè una fiera assai preziosa, u so valore cresce ghjornu per ghjornu ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*