L'operazione Claw Lock cuntinueghja cù successu: 30 terroristi neutralizzati

U terrorista neutralizatu in l'operazione Pence Lock
30 terroristi neutralizzati in l'operazione Claw Lock

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti in u Parlamentu. Quandu hà dumandatu nantu à l'ultima situazione in l'Operazione PAW-LOCK, u Ministru Akar hà dettu: "Dopu à una pianificazione assai dettagliata è un travagliu à longu andà, l'Operazione CLAW-LOCK hè stata lanciata". disse.

Dichjarà chì l'operazioni anu cuntinuatu cun successu cum'è previstu da a dumenica sera chì l'operazione hà iniziatu, u Ministru Akar hà dettu:

"U putere, a forza è a morale di Mehmetçi sò alti. Malgradu u terrenu difficili è e cundizioni climatichi, i primi obiettivi di a fase sò stati ottenuti cun grande determinazione è determinazione. I nostri scopi sò stati determinati passu à passu. Ci sò decine di grotte. Quelli caverne, refugghi, refugghi anu da esse puliti unu à unu. A nostra operazione continuerà. Ömer Lieutenant è Kaan Lieutenant, avemu dui martiri. Vogliu a misericordia di Diu per elli. Mentre avanzavanu davanti à e so truppe è cumandendu è cumandendu e so truppe, ghjunghjenu à u rangu di martiriu. Li duvemu a nostra gratitudine ".

Ricordendu i martiri una volta di più cun gratitùdine è augurendu misericordia, u Ministru Akar hà dettu:

"Videmu da i discorsi chì i terroristi facenu chì sò estremamente impotenti è incapaci. Videnu chì ùn ci hè nisuna via d'uscita. Pruvanu di guvernà i terroristi cù bugie è sogni. Tuttu u mondu sapi chì questu ùn hè micca una manera di esce. Ùn importa micca quantu si ammuccianu in e caverne quì, ùn importa ciò chì petra entranu, ùn anu micca salvezza in ogni modu. Ùn anu altra scelta ma di rende à a ghjustizia, anu da sapè chì. Ùn ci hè micca quistione di fà un passu in daretu. U nostru scopu, u nostru desideriu hè di salvà a nostra nobile nazione da stu flagellu di u terrore chì hà afflittu a nostra nazione dapoi 40 anni.

Quandu hà dumandatu nantu à u numeru di terroristi neutralizzati in l'operazione, u Ministru Akar hà dettu: "Trenta terroristi sò stati neutralizzati finu à avà, dui di elli stamane. E nostre attività di ricerca è scanning cuntinueghjanu. Ùn saria micca sbagliatu di dì chì questi numeri aumenteranu per via di questi ". disse.

Numerose armi è munizioni sequestrate in l'operazione Claw-Lock

L'operazione Claw-Lock, chì hè stata lanciata in e regioni di Metina, Zap è Avaşin-Basyan in u nordu di l'Iraq, cuntinueghja cù successu cum'è previstu. Kahraman Mehmetçik identificò duie grotte separate cù una lunghezza di 200 è 300 metri durante a so attività di ricerca è screening in a regione. Hè statu determinatu chì a caverna di 200 metri di longu avia 4 camere.

In e ricerche fatte in e grotte finu à quì;

  • 11 fucili di fanteria AK-47,
  • 3 mitragliatrici PKMS da 7.62 mm,
  • 1 mitragliatrice Doçka,
  • 2 fucili di precisione Dragunov,
  • 69 granate,
  • 2.500 munizioni per armi leggere,
  • 1 grande radiu
  • 1 petite radio,
  • Un gran numaru di materiali di custruzzione IED sò stati sequestrati è 49 IED sò stati distrutti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*