Mersin Intercity Bus Terminal 'MEŞOT' Rinnovatu

Mersin Intercity Bus Terminal MESOT rinnuvatu
Mersin Intercity Bus Terminal 'MEŞOT' Rinnovatu

U Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Mersin hà stabilitu novi spazii di riposu per i passageri chì arrivanu è partenu da Mersin Intercity Bus Terminal (MEŞOT). Dopu avè realizatu lavori di migliuramentu estensivi in ​​l'edificiu MEŞOT, u Metropolitanu hà datu MEŞOT un aspettu più mudernu cù i so novi gruppi di posti.

U Dipartimentu di l'Affari Scientifici, chì hà realizatu l'insulazione di u tettu è u rinnuvamentu di u tettu sospesu di l'edificiu MEŞOT, hà rinnuvatu cumplettamente a pittura murale di l'edificiu. Dopu avè piazzatu un totale di 16 vasi di fiori, 22 pannelli in cornice di ferru è 21 gruppi di posti in MEŞOT, e squadre metropolitane anu purtatu una zona di riposu muderna à i passageri chì arrivanu. U Dipartimentu di Parchi è Giardini hà ancu travagliatu nantu à piscine ornamentali è vasi di fiori.

"Avemu preparatu un prughjettu unicu per accoglie i nostri invitati"

L'ingegnere civile Mustafa Ümit Diken, chì travaglia in u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana, hà datu infurmazioni nantu à u so travagliu è hà dettu: "Avemu preparatu un prughjettu unicu per accoglie i nostri invitati. Avemu fattu ponti, gruppi di sedie in legnu, piscine ornamentali di cimentu è vasi fatti di metallo galvanizatu. Avemu mudernizatu stu spaziu. Avemu ancu fattu gruppi di posti in legnu in l'internu. Per sustene questi, 88 visuali sò stati preparati. Avemu prisentà ritratti cù tutte e funziunalità di u nostru Mersin à i nostri passageri in uscita. Avemu 19 sezioni di illuminazione in l'internu. 15 d'elli eranu perdite d'acqua. Avemu fattu l'isolamentu. Attualmente ùn ci sò perdite d'acqua. Avemu ancu dipintu i muri, i travaglii di legnu è di ferru à l'internu. Avemu ancu cumpletu i difetti di i cinturini senza barriere per i nostri citadini disabili ".

"Sembra chì a satisfaczione di i nostri citadini hè à u più altu livellu"

Erol Çetin, u direttore di a filiale di a stazione di autobus di a municipalità metropolitana di Mersin, hà dichjaratu chì i citadini eranu soddisfatti di u travagliu è hà dettu: "A nostra municipalità metropolitana di Mersin hà realizatu travaglii di migliurà è rinnuvamentu in MEŞOT. In studii recenti, a faccia di MEŞOT hà cambiatu cù palme è gruppi seduti. Sembra chì a satisfaczione di i nostri citadini hè à u più altu livellu ", disse.

"Sò in Mersin da 25 anni, hè a prima volta chì aghju vistu a stazione d'autobus diventata cusì bella"

Alaattin İlhan, unu di i citadini chì aspittàvanu u so invitatu à l'autostazione, hà dichjaratu ch'ellu era cuntentu di u travagliu di u Metropolitanu sia in Mersin sia in l'autostazione, è hà dettu: "Vaiu à a stazione d'autobus tuttu u tempu. U travagliu in l'autostazione hè assai bellu. Videmu per a prima volta. Sò guasi 25 anni in Mersin, hè a prima volta chì vecu chì a stazione di l'autobus diventa cusì bella. Quandu si vede cusì, i vasi di fiori sò belli, ci hè una novità. Hè una bella cosa ", disse.

Unu di i citadini, Abdulmenaf Yerlikaya, hà dettu: "U Metropolitana serve, simu veramente cuntenti. Ella hà fattu assai bè. Aghju campatu in Mersin da circa 20 anni. "Ùn avemu mai vistu un tali serviziu prima", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*