U presidente Soyer: "Ùn vi preoccupate, a metro di Buca serà finita à tempu"

U presidente Soyer "Ùn avete micca preoccupazioni, a metro di Buca serà finita à tempu"
U presidente Soyer "Ùn avete micca preoccupazioni, a metro di Buca serà finita à tempu"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà datu infurmazioni nantu à u Metro Buca à a riunione di u Cunsigliu di Presidenti di l'EGEV. Soyer hà dettu: "Vemu chì un sforzu straordinariu hè statu fattu per calunnià stu prucessu di offerta, chì significa una grande opportunità per i residenti di İzmir. Questu hè assai tristu, ma ùn vi preoccupate micca. Buca Metro serà finitu à tempu ", disse.

Riunione di u Cunsigliu di i Presidenti di a Fundazione per u Sviluppu di l'Ecunumia Egea (EGEV), sta volta l'Associazione di i ghjovani d'affari di l'Egeu (EGİAD) hè stata ospitata. À a riunione in linea, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer ancu unitu. Ministru Tunç Soyer, una volta hà fattu spiegazioni detallati nantu à l'obiezione à l'offerta di u Metro Buca. Dichjarà chì u Metro Buca hè un prughjettu chì hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu da u guvernu è chì hè statu un sognu per parechji anni, u presidente Soyer hà ricurdatu chì anu furmatu un cunsorziu cù quattru istituzioni finanziarii internaziunali per implementà stu travagliu.

"L'impresa hè stata esclusa da l'offerta"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà dichjaratu chì l'offerta hè stata iniziata dopu chì tutti i prucessi sò stati finiti. Tunç Soyer"Questa offerta ùn hè micca sottumessu à a Legge di l'Affari Pùblicu. Sughjettu à e Politiche è e Regoli di Acquistu di l'BERD (PP&R), amministrate da u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD). Agiscemu secondu e regule di un sistema di licitazione internaziunale. 8 cumpagnie anu presentatu offerte. L'imprese presentanu offerte da 9 miliardi 600 milioni à 3 miliardi 300 milioni di lire. A nostra cummissione di licitazione hà dumandatu à i dui offerenti più bassi di spiegà cumu stabiliscenu questi prezzi. E duie cumpagnie anu mandatu un schedariu di spiegazione in quantu à e so offerte di prezzu. A nostra cummissione di licitazione hà ancu mandatu e risposte à e dumande chì hà fattu à l'impresa cù l'offerta più bassa, à u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu. U Bancu hà ancu iniziatu un prucessu di valutazione nominendu un auditor indipendente. L'auditore indipendente hà verificatu se a decisione hè stata presa in cunfurmità cù e regule bancarie. A cumissione di l'offerta hà decisu di escludiri l'offerta da a considerazione. U bancu hà ancu appruvatu u prucessu ", disse.

"U tribunale ùn hà micca annullatu l'offerta"

Ricordendu chì dopu à sta decisione, a cumpagnia appellu à l'EBRD è à u stessu tempu hà presentatu una demanda à u Tribunal Amministrativu Izmir 4th per l'annullamentu di l'offerta. Tunç Soyer, hà dettu: "Appena stu prucessu hà iniziatu, l'EBRD hà annunziatu chì l'offerta hè stata appruvata è sta decisione era finale, indipendentemente da a decisione di a corte. U Tribunal Amministrativu, invece, ùn hà micca fattu una decisione nantu à i meriti di l'offerta in a so valutazione. Hà evaluatu chì l'offerta hè stata fatta in cunfurmità cù a legislazione BERD. Dicidendu solu per piglià l'azzioni currettive nantu à a decisione data, hà dumandatu à l'impresa chì era esclusa da l'offerta per esse interrugata una seconda volta. Ùn ci hè nunda di annullamentu di l'offerta ".

"BERD hà appruvatu l'offerta è a decisione"

Dichjarà chì a 4a Corte Amministrativa hà presentatu dui motivi per sta decisione, Soyer hà dettu: "A nostra pretendenza hè chì questi ùn sò micca in cunfurmità cù a lege. Avemu appellu à u Cunsigliu di Statu cù l'allegazione chì duie azzioni regulatori, chì sò a basa di sta decisione di a Corte Amministrativa, sò digià fattu è chì questu ùn pò esse un mutivu di annullamentu. È a nostra dumanda hè in a fase di valutazione. I risultati mostranu chì; chì queste cifre estremamente bassu di 380 milioni di lire ùn ponu esse cumplette in tempu durante a fabricazione. Chì stu travagliu ùn pò esse cumpletu à questi prezzi previsti. Hè statu esclusu da a valutazione per a causa chì i dubbii ùn anu micca sparitu per via di l'incertezza di quandu è cù quale numeri puderia finisce ".

Esprimendu chì a valutazione da esse fatta da u Cunsigliu di Statu ùn serà micca una valutazione in quantu à i meriti di l'offerta, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer"In altre parolle, a legislazione selezziunata in cunfurmità cù l'accordu trà u cunsorziu è a nostra amministrazione hè u sistema di acquisti amministratu in cunfurmità cù e Politiche è e Regoli di Acquisizione di l'EBRD. Siccomu ùn ci hè micca una legislazione in l'acquistu publicu, ùn hè micca pussibule di fà una valutazione in questu quadru.

"Ùn causate micca perdite di tempu irreparabili o impussibili"

U presidente Soyer hà dettu: "Secunnu e Politiche è e Regoli di Acquistu di l'BERD, l'Amministrazione hà un difettu, se ci hè, è u Cunsigliu di Statu hè rispunsevule per detectà questu. Se a decisione di u Cunsigliu di Statu hè appruvata, avemu l'obbligazione di realizà quelli azzioni currettive, è dicemu chì l'avemu cumpiitu. S'ellu hè annullatu, l'offerta di u metro cuntinuerà da induve hè stata lasciata, senza bisognu di una altra prucedura amministrativa. Esperemu chì u casu sia cunclusu in circa 3 mesi. Speremu chì u Cunsigliu di Statu farà sta valutazione assai prestu. Ùn deve micca causà perdita di tempu irreparabile o impussibile sia per l'EBRD sia per u populu di Izmir. Ùn ci hè micca una decisione per annullà l'offerta. L'offerta resta valida. Hè statu rifiutatu postu chì a diferenza di prezzu esorbitante ci avaristi affruntà costi assai più pesanti. È i ducumenti è l'infurmazioni chì anu da cunvince l'amministrazione è l'BERD ùn sò micca stati presentati. U BERD hà l'autorità per surveglià l'offerta ", disse.

"Un prughjettu efficace"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà ricurdatu chì a cumpagnia chì hà vintu l'offerta hè Gülermak, chì produce attualmente Metro Üçkuyular-Narlıdere. Tunç Soyer"Questa cumpagnia hà dimustratu a so cumpetenza è hà sappiutu realizà a so pruduzzione à u livellu di 88 per centu oghje, in u calendariu è à i prezzi previsti. Hà e facilità logistiche per compie stu locu rapidamente cù u so equipamentu, u persunale, l'arnesi è l'equipaggiu è u trasfiriu à Buca. Buca Metro, chì hè prevista per esse cumpletu in 1440 ghjorni, serà forse una di e linee di metro più efficaci di a storia. Ùn dicu micca solu per Turchia. Normalmente, u periodu di pagamentu per una linea di metro di 13,5 chilometri aumenta à 25-30 anni. Hè cusì in tuttu u mondu. Tuttavia, postu chì porta una soluzione nantu à una strada assai congestionata per noi, hè u distrittu più affollatu di İzmir, un distrittu induve a densità di trafficu hè a più sperimentata. Esperemu di trasportu 400 mila persone à ghjornu. Sicondu i calculi di fattibilità chì avemu fattu, serà ammortizatu in 13 anni. Una fonte di finanziamentu cù un periodu di grazia di 4 anni è una maturità di 12 anni. Quandu a custruzzione hè finita in 4 anni è i redditi operativi sò cuminciati à ottene, u rimborsu di quellu finanziamentu principia. Nisun soldi escerà da a sacchetta di a Municipalità Metropolitana. U cunfortu di u trasportu aumenterà ancu. "Hè unu di i prughjetti più pruduttivi", disse.

"Tutti i prucessi sò stati realizati meticulosamente"

Dicendu chì u prucessu è a tempesta chì s'hè lampatu hè assai tristu, assai disgraziatu. Tunç Soyer, cuntinuò e so parolle cusì: "Vemu chì un sforzu straordinariu hè statu fattu per appannà è calunnià stu prucessu di offerta, chì significa una grande opportunità è un grande vantaghju per i residenti di İzmir. È questu hè assai tristu. U fattu chì una fonte di finanziamentu di 3.20 milioni d'euros cù una maturità di 4 anni cù un periodu di grazia di 12 anni hè stata creata cù 490 predicatori malgradu sta crisa ecunomica in Turchia è u mondu, dopu un prucessu di travagliu tremendamente meticulosu, hè un puntu à esse. apprezzatu è vantatu. Vogliu chì ogni citadinu Izmir si vantassi è esse fieru di questu. Perchè hè un fattu. Ùn ci hè micca manipulazione implicata quì. Inoltre, s'ellu ci hè una irregularità di 500 lire, 5 milioni di quale hè in quistione, i prosecutori è l'istituzioni ghjudiziarie di stu paese esigeranu apertamente un contu. Ma ùn vi preoccupate. Tutti issi prucessi sò stati realizati cun grande trasparenza è meticulosità. Cuntinuò sottu à u cuntrollu è a supervisione micca solu di a nostra cummissione di licitazione, ma ancu di auditori indipendenti internaziunali. Per quessa, a nostra cuscenza hè assai chjara, a nostra fronte hè aperta, è simu fieri. Nimu ùn deve preoccupari, serà finitu à tempu. È İzmir avarà una linea di metro nova, assai còmoda ".

"Hè a nostra dumanda di assignà à noi gratuitamente"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà ancu fattu valutazioni nantu à a Fabbrica Storica Elettrica in Alsancak. Ricordendu chì a cumpagnia municipale Grand Plaza hà vintu l'offerta per a fabbrica cù un prezzu di 35 milioni di lire, hà dettu: "L'offerta hè stata annullata perchè a maiò parte di l'azzioni di a cumpagnia sò azioni di istituzione publica. Da quellu ghjornu, l'edifiziu cuntinueghja a putreri è sguassate, postu chì nisuna nova vuluntà di offerta hè stata presentata per questu edifiziu. Avemu currispundenu parechje volte nantu à questu. Hè a nostra dumanda di assignà à noi gratuitamente. S'ellu ùn facenu micca questu, hè trà e nostre richieste di esce à licitazione di novu. Perchè stu edifiziu hè unu di l'edificazioni simboliche in a memoria di İzmir è ùn accunsentemu micca à a so decadenza è a so sparizione. Per quessa, vulemu chì questu sia evaluatu da l'autorità cumpetenti è una licitazione chì a nostra municipalità pò ancu entre esse torna fatta. S'ellu ùn ci sarà micca rimbursatu, almenu vulemu chì sia licitatu di novu. Cum'è una municipalità, hè a nostra rispunsabilità di prutezzione di quellu edifiziu è di rende dispunibule di novu à u populu di İzmir. Perchè ùn hè micca pussibule di usà in una altra attività cummerciale per via di u so status di zoning. Pò esse usatu per scopi suciali è culturali. Hè assai naturali chì un edifiziu chì deve esse operatu cum'è una amministrazione publica sia a pruprietà di una amministrazione publica.

"Semu vicinu à u Metropolitanu in a fabbrica di l'electricità"

U presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir, Mahmut Özgener, hà dettu ancu chì u presidente Soyer hà ghjucatu un rolu impurtante in u prucessu di licitazione di a Fabbrica di Elettricità è hà dettu: "Ùn mi pare micca bè di annullà l'offerta. Questa regione hè assai preziosa per İzmir. Cum'è a Càmera di Cummerciu di Izmir, simu sempre pronti per u compitu di portà a Fabbrica di Elettricità à Izmir se u sustegnu hè necessariu durante u prucessu di offerta. Se avemu bisognu di investisce cum'è una camera, simu pronti in l'area stipulata da u nostru budgetu. Attachemu una grande impurtanza à portà a Fabbrica di Elettricità in İzmir per mezu di un prughjettu publicu. Semu vicinu à a Municipalità Metropolitana di Izmir in questu tema ", disse.

Mehmet Ali Susam, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di EGEV, hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à prutege i guadagni di İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*