Cunsiglii per una dieta sana durante e vacanze

Puff Points of Healthy Eating durante e vacanze
Cunsiglii per una dieta sana durante e vacanze

U dietista specialista Melike Çetintaş hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. Avemu ghjuntu à a fine di u Ramadan, u sultanu di 11 mesi. In questu prucessu, hè impurtante per u corpu, chì hè abituatu à a fame per un bellu pezzu, per turnà à l'ordine normale in una manera sana. Durante a transizione da u digiunu à l'Eid, avemu bisognu di prestu attenzione particulari à a nostra dieta.

INIZIU U GIORNU CU UNA COLAZIONE LEGGERA

Ùn saltate u colazione, u pastu più impurtante di u ghjornu. Cuminciate a vostra matina di vacanze cù una colazione ligera. Pudete preparà un bonu colazione per sè stessu cù furmagliu, alivi, ova, pane di granu integrale è verdi. Salsiccia arrostita, salame, etc. Per a vostra salute di u stomacu, stà luntanu da i prudutti di carne trasfurmata è pasticceria cum'è pasti è pasticceria.

I DESSERTI DI LATTE DEVI ESSERE PREFERITI

A diminuzione di u numeru di pranzi in Ramadan aumenta cù a festa; Si pò causari qualchi lagnanza di u sistema digestivu, cum'è mal di stomacu, gonfiore, indigestioni, ardore di stomacu. Inoltre, u cunsumu di l'alimenti cù un altu cuntenutu di carbuidrati è un altu indice glicemicu, cum'è pasticceria (baklava, pasticceria, etc.), cioccolata, zuccheru, chì sò tradizionalmente fatti durante e vacanze, ponu causà disturbi di u sistema digestivu è fluttuazioni in u zuccheru in sangue. livellu. Un sbilanciamentu in u zuccheru in sangue pò causà prublemi cum'è fame veloce, debule, fatigue è tensione. Se a postre deve esse cunsumata, i dolci di latti sò preferiti invece di i dolci di sciroppu è di pasta, è u cunsumu di postre deve esse per u gustu, micca a sazietà. Dopu avè cunsumatu dolci, pudete cunsumà un vetru di tè di latte o 2 cucchiai di iogurt per equilibrà u zuccheru di sangue.

Ùn vi scurdate di beie 2 litri d'acqua

Assicuratevi di beie almenu 2-2.5 litri d'acqua à ghjornu per riduce l'edema è i prublemi di stitichezza causati da a diminuzione di u cunsumu d'acqua è di fluidu durante u Ramadan. Pudete cunsumà 2 tazzi di tisane à ghjornu, cum'è timu, finocchio, tè verde, chì sò boni per l'indigestioni. Limite u cunsumu di caffè à 2 tazzi à ghjornu.

APPLICATE NUTRITION TIPU MEDITERRANEA

Pudete cambià à u normale senza stancu u stomacu, chì hè adupratu per a fame per un bellu pezzu. U cunsumu di polpette, pollo, entrecote di vacca è insalata di furmagliu, chì sò una fonte di proteina di qualità, soprattuttu in un pastu, aumentanu a sensazione di sazietà è furnisce una bona perdita di grassu per e persone chì volenu perdiri pesu. Per fà l'intestini per travaglià è per aumentà u cunsumu di fibra, duvete include i platti vegetali in l'altru pranzu di u ghjornu. Cunsumà 1 manata di frutta per snacks riduce a vostra crisa dolce è assicura chì avete abbastanza vitamini.

CAMINATE IN RITMO LEGGERO INVECE DI ESERCIZIO PESANTE

U tempu s'hè calatu, simu ghjunti à a fine di un periodu di inattività. Hè impurtante di caminari per aumentà u ritmu metabolicu basale, equilibrà e vacanze è regulà u zuccaru in sangue. Camminà à un ritmu ligeru, in particulare 30-45 minuti dopu avè cunsumatu ogni manghjà, accelera a perdita di grassu. Se vulete perdiri pesu, invece di pianificà esercizii pisanti, pudete pianificà passeggiate di ritmu ligeru 3-4 ghjorni à settimana.

UTILIZZA PICCOLI PORZIONI OGNI VISITA

I visiti di vacanze sò pieni di manciari è escape. Malgradu l'insistenza di l'ambienti, pruvate à scappà cù picculi porzioni invece di manghjà ogni alimentu in ogni visita. Ancu s'è manghjate troppu in una volta, ùn fate micca fame per u restu di u ghjornu per cumpensà. In questu casu, a tendenza di u corpu à almacenà grassu aumenta ancu più. Pruvate micca di stà a fame per più di 3 ore pigliendu snacks cum'è noci è frutti secchi cun voi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*